Ψηφιακό Νηπιαγωγείο: Πιλοτική εφαρμογή τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνίας σε 200 νηπιαγωγεία

Σε μία νέα ψηφιακή εποχή μπαίνει η προσχολική εκπαίδευση στη χώρα μας καθώς τίθεται σε λειτουργία το πρόγραμμα της πιλοτικής εφαρμογής τεχνολογιών πληροφοριών και επικοινωνιών σε 200 νηπιαγωγεία.

Πρόκειται για κονδύλι ύψους 153.000,00 € το οποίο έχει εγκριθεί μέσω ΕΣΠΑ και περιλαμβάνει:

  1. Προμήθεια ταμπλετών σε σχολικές μονάδες προσχολικής εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία)
  2. Προμήθεια ελκυστικού εκπαιδευτικού λογισμικού σε μονάδες προσχολικής εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία) της Επικράτειας,
  3. Εξ  αποστάσεως  επιμόρφωση  εκπαιδευτικών  και  παροχή  ψηφιακού  επιμορφωτικού  υλικού  για  την  πιλοτική  εφαρμογή Τεχνολογιών Πληροφοριών και Επικοινωνιών σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης της Επικράτειας
  4. Υπηρεσία  εξ  αποστάσεως  υποστήριξης  εκπαιδευτικών  κατά  την  πιλοτική  εφαρμογή  Τεχνολογιών  Πληροφοριών  και  Επικοινωνιών σε σχολικές μονάδες Προσχολικής Εκπαίδευσης της Επικράτειας
  5. Εξωτερική Αξιολόγηση Πιλοτικής Εφαρμογής ΤΠΕ σε Νηπιαγωγεία της Επικράτειας.

Τα 200 Νηπιαγωγεία τα οποία θα ενταχθούν στο πρόγραμμα της ψηφιακής μετάβασης αναμένεται να ορισθούν από το υπουργείο Παιδείας.

Το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο σχεδίασε με τα Νέα Προγράμματα Σπουδών ένα “Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής” [ΕΠΠΣΠ] που αφορά στην εισαγωγή και ένταξη των ΤΠΕ σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης.

Ιδιαίτερα μετά την εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία  η αναγκαιότητα για αναβάθμιση και εμπλουτισμό της προσχολικής αγωγής σε τεχνολογικό και παιδαγωγικό επίπεδο ήταν επιβεβλημένη.

Βασικός σκοπός για τους μαθητές στην προσχολική ηλικία είναι να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με τις νέες τεχνολιγίες πληροφοριών και επικοινωνίας, ώστε να μπορούν να τις χρησιμοποιούν σε διάφορες εφαρμογές και δραστηριότητες στην τάξη σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα με τα οποία πραγματεύονται. Με την ένταξη των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων στην εκπαιδευτική διαδικασία, οι μαθητές αυτής της ηλικίας που μεγαλώνουν σε έναν ψηφιοποιημένο κόσμο θα αποκτήσουν γνώσεις και θα κατανοήσουν έννοιες, θα αναπτύξουν δεξιότητες συνεργασίας και επικοινωνίας και θα ενθαρρυνθούν στη χρήση των νέων τεχνολογιών στην καθημερινή ζωή όπου οι απαιτήσεις αντίληψης αλλά και γνώσης των νέων συνθηκών, εξελίσσονται με ταχείς ρυθμούς γύρω τους.

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, σε δηλώσεις της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ για τα Νέα Προγράμματα Σπουδών ανέφερε ότι «αλλάζει τόσο το περιεχόμενο, όσο και ο τρόπος διδασκαλίας σε συνδυασμό με τη γενίκευση της ψηφιακής διάστασης», συμπληρώνοντας ότι «οι αλλαγές αυτές αποσκοπούν σε ένα σχολείο σύγχρονο, διαδραστικό, που θα ανταποκρίνεται στις υψηλές απαιτήσεις του 21ου αιώνα».

Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.