Η σχολική θεατρική παράσταση, το θεατρικό παιχνίδι και ο κοινωνικός αποκλεισμός στη σχολική τάξη

Το σχολείο αποτελεί μια μικρογραφία της κοινωνίας. Καθημερινά συναναστρέφονται σ’ αυτό παιδιά με πολύ διαφορετικό κοινωνικοοικονομικό υπόβαθρο. Πολλές φορές οι διαφορές αυτές οδηγούν σε μια μορφή «κοινωνικού αποκλεισμού» μέσα στην ίδια τη σχολική τάξη.

Μαθησιακές δυσκολίες, προβλήματα συμπεριφοράς, διαφορετική πολιτισμική ταυτότητα, είναι κάποιοι από τους παράγοντες που μπορεί να επηρεάσουν τις σχέσεις των παιδιών μεταξύ τους αλλά και τη σχολική επίδοσή τους.

Το Θεατρικό Παιχνίδι μπορεί να γίνει ένα πολύ δυναμικό εργαλείο στα χέρια του εκπαιδευτικού και οι ευκαιρίες για σχολικές θεατρικές παραστάσεις μπορούν να δώσουν την ώθηση στην τάξη να γίνει ομάδα και στον δάσκαλο να γίνει εμψυχωτής και συνοδοιπόρος. Το θέατρο βοηθά το κάθε παιδί να ανακαλύψει τα όριά του, να αναπτύξει την αυτοεκτίμησή του και να ενταχθεί ομαλά στην ομάδα που λέγεται «τάξη».
Με το θέατρο και με κάθε δράση που σχετίζεται μ’ αυτό, το παιδί κάνει ένα βήμα από το «εγώ» στο «εμείς».

ISBN 978-618-5318-42-0
ΣΕΛΙΔΕΣ 266
ΕΚΔΟΣΗ
ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ Ευαγγελία Παπαθανασίου

 

  • Για αγορά ή περισσότερες πληροφορίες κάνε κλικ εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.