Ο Καθηγητής Σπύρος Δουκάκης ο νέος Πρόεδρος του ΙΕΠ

Ο Καθηγητής του Ιονίου Πανεπιστημίου Σπύρος Δουκάκης επελέγη σήμερα από την Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ως πρόεδρος του ΙΕΠ, μετά από εισήγηση του υπουργού Παιδείας Κ. Πιερρακάκη.

Υπέρ του νέου προέδρου του ΙΕΠ ψήφισαν ΝΔ και τέσσερα κόμματα της αντιπολίτευσης.

Συγκεκριμένα η υποψηφιότητά του έγινε δεκτή με πέντε (5) “ΝΑΙ” από τη Νέα Δημοκρατία, το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, τους ΣΠΑΡΤΙΑΤΕΣ, τη ΝΙΚΗ και την ΠΛΕΥΣΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ, δυο (2) “ΠΑΡΩΝ” από τον ΣΥΡΙΖΑ και την ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ και ένα (1) “ΟΧΙ” από το ΚΚΕ.

Οι τοποθετήσεις του νέου Προέδρου του ΙΕΠ

Τι είπε ο νέος Πρόεδρος του ΙΕΠ για πολλαπλό βιβλίο-αξιολόγηση-ειδική αγωγή-επιμόρφωση-bullying-Καλλιτεχν. Εκ/ση-Επαγγ/κή εκ/ση-εξ αποστάσεως εκπ/ση-αξιολόγηση Προγραμμάτων από το ΙΕΠ.

Πολλαπλό Βιβλίο

Θέλουμε το καλό Πολλαπλό Βιβλίο. Εχουν γίνει μέχρι τώρα αρκετά πράγματα και ολοκληρώνεται στις 28 Αυγούστου 2023 η συλλογή προτάσεων. Θα επικαιροποιήσουμε τη διαδικασία και θα επιλύσουμε όσα εμπόδια παρουσιαστούν. Θέλουμε βιβλία για όλους με μηχανισμό ανατροφοδότησης, με αξιολόγηση. Εχουμε εμπιστοσύνη στους επιστήμονες του ΙΕΠ.

Επαγγελματική και Τεχνική Εκπαίδευση

Υπάρχει σχεδιασμός. Επικαιροποιούμε και αναπτύσσουμε. Θα δώσουμε στα παιδιά διεξόδους.

Σχολικός Εκφοβισμός

Χρειάζονται δουλειά, διαδικασίες, προγράμματα. Έχουμε και τα εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Δεν μπορούμε να πάμε σε μοντέλα αποκλειστικά εξ αποστάσεως. Θέλουμε μεικτό σύστημα με εμπλοκή όλων, στελεχών εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών κ.λ.π.

Αξιολόγηση

Όπου απαιτείται επικαιροποίηση θα γίνει. Θα ενισχυθεί περαιτέρω η αξιολόγηση η οποία είναι νόμος του κράτους.

Ειδική Αγωγή

Έμφαση στην πρόωρη διάγνωση, να προλάβουμε, να κάνουμε παρεμβάσεις.

Επιμόρφωση

Θα δημιουργηθεί Ενιαία Πλατφόρμα με ενοποίηση όλων των υπαρχόντων.

Καλλιτεχνική Εκπαίδευση

Είναι χώρος που χρειάζεται δουλειά, χρειάζεται παρεμβάσεις.

Αξιολόγηση Προγραμμάτων από το ΙΕΠ

1.000 Προγράμματα προς αξιολόγηση είχαμε πέρσι και 60 Συμβούλους ΙΕΠ να τα αξιολογήσουν. Χρειάζεται αποκέντρωση.

Το βιογραφικό  του Σπ. Δουκάκη

Ο Σπυρίδων Δουκάκης είναι Επίκουρος Καθηγητής στο τμήμα Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη διδακτική της πληροφορικής, την εκπαιδευτική νευροεπιστήμη, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση και την εκπαιδευτική τεχνολογία.

Έχει διατελέσει ειδικός σύμβουλος στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στο πεδίο της επιμόρφωσης εκπαιδευτικών. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος επαγγελματικής ανάπτυξης, επικεφαλής ακαδημαϊκού τμήματος και εκπαιδευτικός στο Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος. Έχει διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου, στο πρώην ΤΕΙ Αθήνας, στην ΑΣΠΑΙΤΕ και στη Σχολή Αξιωματικών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Έχει συμμετάσχει σε πλήθος ερευνητικών, ευρωπαϊκών και αναπτυξιακών έργων στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο, στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου και στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Επιπλέον, έχει συμμετάσχει σε πληθώρα έργων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής ως επιστημονικός υπεύθυνος και μέλος ομάδων εργασίας και ως συνεργάτης για τη δημιουργία νέων προγραμμάτων σπουδών, την ανάπτυξη εκπαιδευτικών σεναρίων και τον εξορθολογισμό της διδακτέας ύλης.

Έχει δημοσιεύσει την έρευνά του σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια. Είναι συν-συγγραφέας του σχολικού βιβλίου «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» της Β΄ Γ.Ε.Λ. και του σχολικού βιβλίου «Μαθηματικά» της Ε΄ Δημοτικού και τριών συγγραμμάτων που διδάσκονται στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Έχει λάβει υποτροφία Fulbright και έχει βραβευτεί από το Harvard Club of Boston με τη διάκριση Excellence in Teaching. Επιπρόσθετα, έχει βραβευτεί από το Υπουργείο Παιδείας με σφραγίδα βέλτιστης πρακτικής διδασκαλίας για το ανοικτό ψηφιακό περιοδικό «Περιοδική e-Έκδοση για τα Μαθηματικά Γυμνασίου» και από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με ειδική μνεία για την Εκπαίδευση και Μάθηση 2.0.

Έχει οργανώσει ειδικές συνεδρίες, έχει διατελέσει μέλος οργανωτικών και επιστημονικών επιτροπών συνεδρίων, επιμελητής πρακτικών συνεδρίων, ειδικών τευχών διεθνών περιοδικών και κριτής διεθνών και ελληνικών συνεδρίων και περιοδικών.

Έχει ολοκληρώσει τις προπτυχιακές του σπουδές στο Μαθηματικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Πατρών και του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ (με υποτροφία από το Ίδρυμα Κρατικών Υποτροφιών) και στο Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής του πρώην ΤΕΙ Αθήνας. Είναι κάτοχος τριών μεταπτυχιακών διπλωμάτων α) στις επικοινωνίες υπολογιστών και τα δίκτυα από το Leeds Beckett, β) στη βασική και εφαρμοσμένη γνωσιακή επιστήμη από το ΕΚΠΑ και γ) στην εκπαίδευση από το ΕΑΠ. Έλαβε το διδακτορικό του στην εκπαίδευση με έμφαση στις ψηφιακές τεχνολογίες από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου και ολοκλήρωσε τη μεταδιδακτορική του έρευνα στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο στον τομέα της εκπαιδευτικής νευροεπιστήμης με έμφαση στον προγραμματισμό υπολογιστών.

Είναι μέλος της Ελληνικής Εταιρείας Επιστημόνων Ηλεκτρονικών Υπολογιστών & Πληροφορικής (ΕΠΥ), του Ινστιτούτου GeoGebra και της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας (ΕΜΕ).

Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.