Δ. Μιχαηλίδου: Τι ανέφερε για τις κενές θέσεις εκπαιδευτικών στα σχολεία

Στην εκπομπή “Δεκατιανοί”  του ΣΚΑΪ μίλησε η υφυπουργός Παιδείας Δόμνα Μιχαηλίδου και αναφέρθηκε στα κενά των εκπαιδευτικών στα σχολεία κατά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

Η υφυπουργός Παιδείας διέψευσε τα δημοσιεύματα τα οποία φέρουν ότι τα σημερινά κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία είναι 47.000  και ότι για να καλυφθούν προσλήφθηκαν 28.353 αναπληρωτές, υποστηρίζοντας παράλληλα πως “Η νέα σχολική  χρονιά  θα ξεκινήσει με  με πολύ λίγα κενά , δηλαδή   με τα κενά που δεν μπορούν να προβλεφθούν αυτή τη στιγμή“.

Οι κενές θέσεις εκπαιδευτικών

Σε ερώτηση του δημοσιογράφου σχετικά με τις 47.000 κενές θέσεις 28.000 προσλήψεις αναπληρωτών, η υφυπουργός απάντησε:

«Εμάς μας νοιάζει τα σχολεία μας να ξεκινήσουν χωρίς ελλείψεις  εκπαιδευτικών. Η απόκλιση μεταξύ των 2 αριθμών που μου είπατε είναι κάτι που πολλές φορές δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, δηλαδή μπορεί το ένα κομμάτι να είναι πιεσμένο προς τα πάνω, γιατί πολλοί διευθυντές εκπαίδευσης δεν είναι σε θέση, όχι λόγω μη αποτελεσματικότητας τήρησης των καθηκόντων τους, δεν είναι σε θέση να γνωρίζουν ιδιαίτερα στα μεγάλα αστικά σχολεία, ακριβώς πόσους εκπαιδευτικούς χρειάζονται και βέβαια υπάρχει πέρα από την Α Φάση αυτή που έγινε την προηγούμενη εβδομάδα, όπου οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ενημερώθηκαν από το Υπουργείο Παιδείας σε ποιες γεωγραφικές περιφέρειες έχουν επιλεγεί σύμφωνα με τη μοριοδότηση που τους έχει δώσει ο ΑΣΕΠ έτσι ώστε να πάνε. Tι γίνεται; Οι εκπαιδευτικοί μέσα στη χρονιά δηλώνουν τι θέλουν, θέλουν Αττική, θέλουν Κρήτη, θέλουν Θεσσαλία, πού θέλουν και μετά βάση της μοριοδότησης από το ΑΣΕΠ βγαίνει το αποτέλεσμα σε ποια γεωγραφική περιφέρεια τους στέλνει η Πολιτεία».

Για «κενά τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν» έκανε λόγο η Δόμνα Μιχαηλίδου

Στη συνέχεια, ερωτώμενη αν τελικά δεν υπάρχουν κενά η κ. Μιχαηλίδου ανέφερε χαρακτηριστικά πως:

«Αυτό που λέω είναι ότι θα ξεκινήσει η χρονιά με πολύ λίγα κενά, δηλαδή με τα κενά τα οποία δεν μπορούν να προβλεφθούν αυτή τη στιγμή. Θα μπορούσε να σκεφτεί κανείς μα γιατί έχουμε φτάσει στο 2023 και δε γνωρίζουμε πού θα υπάρχουν καθηγητές ή όχι. Θα σας δώσω το εξής παράδειγμα. Μου έρχεται ένα μήνυμα μήπως μπορώ να βοηθήσω στην εξής περίπτωση Μητέρα εκπαιδευτικός μονογονεϊκή με 2 παιδιά την καλεί το κράτος να υπηρετήσει στα ΧανιάΗ γυναίκα αυτή δεν μπορεί να υπηρετήσει στα Χανιά, ρωτώ όμως εγώ, το καταλαβαίνω είναι δύσκολο για μια εκπαιδευτικό μονογονεϊκή να φύγει από το νοικοκυριό της και να πάει στα Χανιά, όμως γιατί η γυναίκα αυτή δήλωσε τα Χανιά και άρα μοριοδοτήθηκε και θα πάει στα Χανιά; Εκεί τι γίνεται, είτε ο εκπαιδευτικός έχει υπολογίσει ότι μπορεί να πάει και δεν το έχει υπολογίσει πραγματικά και τελευταία στιγμή λέει πως θα πάω εγώ με τα παιδιά μου; Δεν μπορώ να πάω στα Χανιά, δηλαδή είτε ο υπολογισμός αυτού δεν είναι όπως θα έπρεπε να είναι, είτε υπάρχουν πράγματα που όντως δεν μπορούν να υπολογιστούν. Η συγκεκριμένη κυρία έχει τη θεία της κατάκοιτη και πρέπει να είναι στην Αθήνα, όποτε δε θα πάει στα Χανιά. Αυτό εν τέλει θα δημιουργήσει μια κενή θέση στα Χανιά».

Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.