Στελέχη εκπαίδευσης και συναντήσεις ροκανίζουν τους μισθούς εκπαιδευτικών
Αν και υποτίθεται βιώνουμε την εποχή της τεχνολογίας και στην Παιδεία, την εποχή Πιερρακάκη, κάποιες πρακτικές στον χώρο της εκπαίδευσης από στελέχη εκπαίδευσης δεν έχουν αλλάξει εδώ και δεκαετίες και ούτε πρόκειται να αλλάξουν.
Βρισκόμαστε στην αρχή του σχολικού έτους και όπως επιβάλλεται Διευθυντές Εκπαίδευσης και Σύμβουλοι Εκπαίδευσης πρέπει να επικοινωνήσουν με Διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικούς έτσι ώστε να τους δώσουν κατευθυντήριες γραμμές της εκπαιδευτικής πολιτικής και της διδακτικής στην τάξη.
Όμως Διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικοί που ζουν και εργάζονται στην επαρχία εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους για τις επιμορφώσεις και συναντήσεις που καλούνται να πάρουν μέρος αυτές τις ημέρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες του edweek.gr σε νομό της Μακεδονίας Διευθυντής Εκπαίδευσης και Σύμβουλος Εκπαίδευσης έχουν προσκαλέσει όλους τους διευθυντές στην έδρα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης για ενημέρωση δύο διαφορετικές ημέρες μέσα σε μια εβδομάδα.
Καλές είναι οι συναντήσεις αλλά το θέμα όμως είναι ότι στο συγκεκριμένο νομό πάρα πολλά σχολεία απέχουν 80 και 100 χιλιόμετρα από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης και τα στελέχη εκπαίδευσης που οργανώνουν τις συναντήσεις φαίνεται να αδιαφορούν για αυτό. Μάλιστα στις συναντήσεις υπάρχουν και παρουσιολόγια που υπογράφονται για να ‘πιάσουν” όσους δεν πάνε. Πρακτικές τριακονταετίας δηλαδή!
Έτσι κάποιος διευθυντής θα πρέπει να κάνει 400 χιλιόμετρα και τις δύο φορές και να πληρώσει σε καύσιμα ο ίδιος περίπου 80 – 100 ευρώ. Δύο μεροκάματα δηλαδή. Για 100 διευθυντές μιλάμε για χιλιάδες ευρώ. Βλέπετε δεν είναι Σύμβουλος Εκπαίδευσης που αξιολογεί και παίρνει αποζημίωση για να τρέξει η αξιολόγηση. Είναι διευθυντές και εκπαιδευτικοί, και μάλιστα στο τέλος των προσκλήσεων που διαβάζουν τους τονίζεται ότι η παρουσία τους είναι υποχρεωτική. Και ποιος ρώτησε διευθυντές και εκπαιδευτικούς αν έχουν λεφτά για να γεμίσουν τα ρεζερβουάρ τους;
Γιατί στη δύσκολη περίοδο του covid 19 ήταν καλές οι τηλεδιασκέψεις: Τώρα γιατί γίνεται δια ζώσης αφού έχουμε εμπειρία και από τις ηλεκτρονικές συναντήσεις; Τι περισσότερο θα προσφέρει μια δια ζώσης συνάντηση που ο επιμορφούμενος θα καθίσει σε μια καρέκλα και θα παρακολουθεί τη συζήτηση. Άσε και το περιβάλλον και τους 17 Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης που διδάσκουν οι εκπαιδευτικοί στα σχολεία…..
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο eDNews
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο X , στο Viber, στο Google News και στο Instagram
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Μοιράσου το άρθρο μας
Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε. – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them. |
Πολύ σωστά είναι αυτά που λέτε! Θα έπρεπε να τα έχουν σκεφτεί πρώτα από όλους τα στελέχη αυτά!Δεν τους τιμά το ότι δεν το έκαναν.