Κεραμέως: Επιμόρφωση Συμβούλων, άνοιγμα πλατφόρμας, εκκίνηση ατομικής αξιολόγησης

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως αναφέρθηκε στα επόμενα βήματα μέχρι την έναρξη της ατομικής αξιολόγησης. 

Την ερχόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν ειδικές επιμορφωτικές συνεδρίες στους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και στους νέους Συμβούλους Εκπαίδευσης, οι οποίοι και είναι ανάμεσα στους αξιολογητές (μαζί με τους Διευθυντές Σχολείων), εν συνεχεία θα ανοίξει η ειδική πλατφόρμα που έχει σχεδιαστεί για την αξιολόγηση εκπαιδευτικών και θα ακολουθήσουν οι κατ’ ιδίαν συναντήσεις αξιολογητών και εκπαιδευτικών, καθώς και οι δια ζώσης παρακολουθήσεις στις τάξεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η αξιολόγηση είναι μία συνεχής διαδικασία και θα διενεργείται σε τακτά χρονικά διαστήματα”.

Έναρξη αξιολόγησης: Ποιες περιοχές θα προηγηθούν

Η ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠΕ-ΕΒΠ θα εκκινήσει άμεσα, σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του ΥΠΑΙΘ, από τους νεοδιόριστους της Κρήτης, της Πελοποννήσου και του Νοτίου και Βορείου Αιγαίου, μιας και στις αρχές της εβδομάδας που έρχεται θα γίνει η τοποθέτηση των Συμβούλων Εκπαίδευσης των περιοχών αυτών.

Όμως η ατομική αξιολόγηση των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ άλλων περιοχών θα καθυστερήσει να πραγματοποιηθεί, καθώς η διαδικασία επιλογής και τοποθέτησης των αξιολογητών Συμβούλων Εκπαίδευσης βρίσκεται εν εξελίξει.

Σύμφωνα με τον προγραμματισμό των Α’, Β΄, Ε΄, Στ΄Περιφερειακών Συμβουλίων  η τοποθέτηση και ανάληψη υπηρεσίας των Συμβούλων Εκπαίδευσης των περιοχών Αττικής, Στερεάς Ελλάδας, Δυτικής Ελλάδας και Θεσσαλίας θα πραγματοποιηθεί περί τα μέσα Μαρτίου 2023 και η των περιοχών Ηπείρου, Ιονίων Νήσων, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης θα πραγματοποιηθεί περί τα μέσα Φεβρουαρίου, οπότε η έναρξη της ατομικής αξιολόγησης των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ των περιοχών αυτών, θα εκκινήσει εκ των πραγμάτων αργότερα.

 Κι αν θα υπάρξουν αντιδράσεις;

Σχετικά με το αν θα υπάρξουν αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας αναφορικά με την αξιολόγηση ή αν θα “αγκαλιασθεί” το εγχείρημα η Υπουργός απάντησε πως ένα μέρος της εκπαιδευτικής κοινότητας ήταν επιφυλακτικό ως προς την αξιολόγηση, ωστόσο, με την πάροδο του χρόνου, ολοένα και περισσότεροι εκπαιδευτικοί βρίσκονται θετικά διακείμενοι, αντιλαμβανόμενοι ότι ο στόχος της αξιολόγησης είναι καθαρά βελτιωτικός.

Εμείς, από την πλευρά μας, ακούσαμε τους προβληματισμούς τους, π.χ. ζήτησαν, εύλογα, να μην αξιολογούνται από έναν μόνο αξιολογητή για λόγους αμεροληψίας, για αυτό και προβλέψαμε τρεις”, ανέφερε η κα Κεραμέως επισημαίνοντας πως “παράλληλα λάβαμε όλα τα μέτρα που διασφαλίζουν την αντικειμενικότητα της διαδικασίας”.

Ενδεικτικά, προβλέψαμε ότι η αξιολογική έκθεση των αξιολογητών είναι υποχρεωτικά τεκμηριωμένη και, αφού καταχωριστεί στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή, γνωστοποιείται στον αξιολογούμενο, ενώ προβλέπεται και ειδική διαδικασία ένστασης. Ο στόχος είναι κοινός: οι εκπαιδευτικοί μας να βελτιώνονται, να προοδεύουν και να προσφέρουν διαρκώς περισσότερα και καλύτερα εφόδια στα παιδιά μας για να κάνουν πράξη τα όνειρά τους”, κατέληξε η Υπουργός ΠΑΙΘ.

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.