Ατομική αξιολόγηση: Έρχεται άμεσα ο ηλεκτρονικός φάκελος του εκπαιδευτικού

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Άμεσα θα κληθούν οι εκπαιδευτικοί να δημιουργήσουν τον ατομικό ηλεκτρονικό τους φάκελο ο οποίος θα περιέχει στοιχεία που θα αφορούν στην επαγγελματική τους ανάπτυξη.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Παιδείας για τους σκοπούς της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που ξεκινάει την επόμενη εβδομάδα, έχει ήδη δημιουργηθεί ειδική ψηφιακή εφαρμογή, προσβάσιμη μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Στην εφαρμογή αυτή τηρούνται όλοι οι σχετικοί ηλεκτρονικοί φάκελοι των στελεχών εκπαίδευσης, εκπαιδευτικών, μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), μαζί με όλα τα σχετικά τεκμήρια για την αξιολόγηση (π.χ. ατομικός φάκελος/portfolio, εκθέσεις αυτοαξιολόγησης, αξιολογικές εκθέσεις των αξιολογητών κλπ). Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής αυτής θα μπορούν να υποβληθούν και αντιρρήσεις ή ενστάσεις. Η συμμετοχή στη διαδικασία αξιολόγησης και στις σχετικές με αυτή διαδικασίες αποτελεί υπηρεσιακό καθήκον των εκπαιδευτικών.

Σύμφωνα με πληροφορίες του edweek,gr τις επόμενες ημέρες αναμένεται να αποσταλεί στα σχολεία σχετική εγκύκλιος για την ενημέρωση των εκπαιδευτικών για τις ενέργειες που πρέπει να κάνουν για το άνοιγμα των ηλεκτρονικών τους φακέλων,

Ο ηλεκτρονικός φάκελος του εκπαιδευτικού είναι ένα ηλεκτρονικό αποθετήριο όπου θα καταχωρίζονται οι έγγραφες εκθέσεις αυτοαξιολόγησής του, οι αξιολογικές εκθέσεις των αξιολογητών του και οποιοδήποτε άλλο έγγραφο ή τεκµήριο σχετίζεται µε διενεργούµενη αξιολόγηση και ο αξιολογητής ή ο ίδιος ο αξιολογούµενος επιθυµεί να καταχωρίσει ηλεκτρονικά.

Συγκεκριμένα το  άρθρο 72 ν. 4823/21 αναφέρει χαρακτηριστικά:

1. Κάθε εκπαιδευτικός ή µέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) δύναται να καταχωρίζει σε ηλεκτρονικό φάκελο, στην ειδική ψηφιακή εφαρµογή του άρθρου 81, η οποία είναι προσβάσιµη µέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δηµόσιας Διοίκησης (gov.gr- ΕΨΠ), τεκµήρια σχετικά µε την επιµορφωτική εµπειρία του ως επιµορφωτή και επιµορφούµενου, το σχετικό µε την παιδαγωγική και τη διδακτική συγγραφικό έργο του, το διδακτικό έργο του, τη συµµετοχή του σε ευρωπαϊκά και ερευνητικά προγράµµατα, καθώς και κάθε είδους δράσεις που συµβάλλουν στην ποιοτική αναβάθµιση του ρόλου του στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.

2. Η επιστηµονική συγκρότηση και η διαρκής επαγγελµατική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών, όπως αποτυπώνεται στον ηλεκτρονικό φάκελό τους δεν αποτιµώνται αυτόνοµα, αλλά συνεκτιµώνται η επίδρασή τους στον τρόπο µε τον οποίο ο εκπαιδευτικός επιτελεί το έργο του και η προστιθέµενη αξία που προσδίδει σε αυτό.

3. Κάθε εκπαιδευτικός ή µέλος του Ε.Ε.Π. ή του Ε.Β.Π. καταχωρίζει στην ειδική ψηφιακή εφαρµογή του άρθρου 81, το αργότερο µέχρι την οργανωµένη συνάντησή του µε τον αξιολογητή για συζήτηση, σχετικά µε τη διδασκαλία ή το υποστηρικτικό έργο ή πρόγραµµα, που κατέστη αντικείµενο παρακολούθησης, έκθεση αυτοαξιολόγησης, η οποία δύναται να παραπέµπει σε τεκµήρια που έχει καταχωρίσει στον ηλεκτρονικό φάκελό του ή να συνοδεύεται από νέα στοιχεία, που αφορούν στο παιδαγωγικό ή διδακτικό έργο του, προς τεκµηρίωση των απόψεων και ισχυρισµών του.

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.