Υπουργείο Παιδείας: Προσλήψεις 278 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,

Το Υπουργείο Παιδείας προχώρησε σήμερα σε 278 προσλήψεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση καθώς και στη Γενική Εκπαίδευση, ως προσωρινών αναπληρωτών για το διδακτικό έτος 2024-2025.
Οι προσλήψεις έγιναν βάσει Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει].
Από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού ανακοινώνεται ότι για το διδακτικό έτος 2024-2025 προσλαμβάνονται ως προσωρινοί αναπληρωτές, βάσει της αριθμ. 154099/Ε1/23.12.2024 (ΑΔΑ: ΡΔΜΝ46ΝΚΠΔ-42Τ) Ειδικής Προκήρυξης κάλυψης λειτουργικών κενών [άρθρο 86 του ν. 4547/2018 (Α΄ 102), όπως ισχύει]:
Στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
α) 98 εκπαιδευτικoί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) ΕΔΩ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ
β) 47 εκπαιδευτικοί στη Γενική Εκπαίδευση ΕΔΩ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ
Στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
α) 51 εκπαιδευτικοί στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) ΕΔΩ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ
β) 81 εκπαιδευτικοί στη Γενική Εκπαίδευση ΕΔΩ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ
Επιπλέον, διατίθεται για πρόσληψη στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων, με απόφαση του οικείου Διοικητικού Συμβουλίου, μία (1) προσωρινή αναπληρώτρια κλάδου ΠΕ04.01 για την Γενική Εκπαίδευση.
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν και να αναλάβουν υπηρεσία από την Τετάρτη 8 έως και την Πέμπτη 9 Ιανουαρίου 2025, απευθείας στην σχολική μονάδα πρόσληψής τους. Εάν τοποθετούνται σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες, η ανάληψη υπηρεσίας λαμβάνει χώρα στη σχολική μονάδα όπου θα παρέχονται οι περισσότερες ώρες διδασκαλίας.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο eDNews
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο X , στο Viber, στο Google News και στο Instagram
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Μοιράσου το άρθρο μας
| Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε. – If the images are subjected to copyright contact us in order to replace them. |

























