Στην Κέρκυρα εκπαιδευτικοί μπλόκαραν την ατομική αξιολόγηση νηπιαγωγού

Ατομική αξιολόγηση: Οι εκπαιδευτικοί του 2ου Νηπιαγωγείου Λευκίμμης – Κέρκυρας μπλόκαραν την επίσκεψη αξιολογητή στη σχολική μονάδα.

Η αξιολογήτρια προσπάθησε να μπει στο σχολείο χωρίς να έχει ενημερώσει τους εκπαιδευτικούς ή τη διοίκηση του σχολείου. Η μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών του σχολείου συμμετείχε στη στάση εργασίας που είχε προκηρύξει η ΔΟΕ και δεν επέτρεψε στην αξιολογήτρια να εισέλθει στο σχολείο.

Για το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης στο 2ο Νηπιαγωγείο Λευκίμμης

Ο ΣΕΠΕ Κέρκυρας με ανακοίνωσή του καταδικάζει τις ενέργειες της διοίκησης του σχολείου και της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας, τις οποίες χαρακτηρίζει ως προσπάθειες εκφοβισμού και τρομοκράτησης των εκπαιδευτικών και δηλώνει ότι οι συνδικαλιστικοί αγώνες δεν ποινικοποιούνται και οι εκπαιδευτικοί δεν τρομοκρατούνται.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του ΣΕΠΕ Κέρκυρας

Χαιρετίζουμε τους συναδέλφους και συναδέλφισσες του Συλλόγου μας, νεοδιόριστους, μόνιμους και αναπληρωτές που ενωμένοι σε μια γροθιά δεν επιτρέπουν να προχωρήσει η ατομική αξιολόγηση στα σχολεία τους!

Την Τρίτη 23 Ιανουαρίου, ο Σύλλογός μας, με τους συναδέλφους του σχολείου, καθώς και άλλων όμορων, αποτρέψαμε την πραγματοποίηση ατομικής αξιολόγησης στο 2ο Νηπιαγωγείο Λευκίμμης, όπου η αξιολογήτρια δεν πάτησε καν το πόδι της. Η μεγάλη πλειοψηφία των συναδέλφων δήλωσε στάση εργασίας και όλες και όλοι μαζί δεν επιτρέψαμε να προσέλθει στη διαδικασία αξιολόγησης. Οι συνάδελφοι, συμμετείχαν καθολικά στη στάση εργασίας που έχει προκηρύξει εγκαίρως η ΔΟΕ και παρέμειναν στο σχολείο ενώ κανένας γονέας και κηδεμόνας δεν έστειλε το παιδί του στο σχολείο εκφράζοντας έμπρακτα τη συμπαράστασή τους στον αγώνα υπεράσπισης του δημόσιου σχολείου που δίνει με ψηλά το κεφάλι ο εκπαιδευτικός κόσμος.

Την Τετάρτη 24 Ιανουαρίου και χωρίς να έχει προηγηθεί καμία συνεννόηση με τους αξιολογούμενους και την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου, η αξιολογήτρια χτύπησε αιφνιδιαστικά την πόρτα του σχολείου ζητώντας επιτακτικά να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς που πραγματικά «έπεσαν από τα σύννεφα» καθώς δεν τους είχε ενημερώσει! Η «αξιολόγηση» εν κρυπτώ, η «αξιολόγηση» με… καταδρομικές μεθόδουςη εκβιαστική «αξιολόγηση» που θέτει εργαζόμενους σε ομηρία, η «αξιολόγηση» κόντρα στη βούληση και στις θέσεις ενός ολόκληρου κλάδου δεν μπορεί παρά να είναι μια «αξιολόγηση» που ντρέπεται για τον εαυτό της, μια «αξιολόγηση» που έχει ήδη αποτύχει στα μάτια και στη συνείδηση όσων πραγματικά αγωνιούν και ενδιαφέρονται για την δημόσια εκπαίδευση.

Οι νέοι αξιολογητές – επιθεωρητές  δεν είναι συνάδελφοι είναι εξ ορισμού ένα σώμα πραιτωριανών της κυβέρνησης με στόχο την «αξιολόγηση» – χειραγώγηση – κατηγοριοποίηση εκπαιδευτικών και σχολείων. Οι μελιστάλακτοι εκβιασμοί στα απογευματινά τους τηλεφωνήματα και οι δήθεν συναινετικές διαδικασίες δεν ξεγελούν κανέναν. Ανεξάρτητα από πρόσωπα, “καλές προθέσεις” και κουβέντες του αέρα! Ή θα παραιτηθούν ή θα βρίσκονται απέναντι από  τον  κόσμο της εκπαίδευσης!

Την επόμενη ημέρα, η Διευθύντρια Π.Ε. Κέρκυρας ζήτησε με προφορική της εντολή να ενημερωθεί εγγράφως από την προϊσταμένη του νηπιαγωγείου για τα γεγονότα που συνέβησαν την Τρίτη ζητώντας να ενημερωθεί «γιατί έκλεισε το σχολείο και οι νηπιαγωγοί έδιωξαν τα παιδιά και ότι αυτό ήταν παράνομο(!)».

Είναι αυτονόητο ότι η Διοίκηση δεν έχει καμία δουλειά να ασκεί οποιονδήποτε έλεγχο για τη συμμετοχή των συναδέλφων σε συνδικαλιστικές διαδικασίες που αφορούν τον κλάδο. Συγχρόνως, είναι προφανές ότι η τακτική αυτή είναι επικίνδυνη γιατί ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για την δίωξη οποιασδήποτε συνδικαλιστικής δράσης. Και μάλιστα πολύ περισσότερο σε μια περίοδο που ο κλάδος δέχεται ολομέτωπη επίθεση από την κυβέρνηση και η βιομηχανία ΕΔΕ και ενδεχόμενων πειθαρχικών διώξεων έχουν ιδιαίτερα αυξηθεί κατά μαχόμενων συναδέλφων. Ξεκαθαρίζουμε προς κάθε κατεύθυνση ότι δεν εκφοβιζόμαστε!

Είναι πλέον φανερό ότι το υπουργείο θέλει τους διωκόμενους συναδέλφους ως «όμηρους», μπροστά στις κινητοποιήσεις που γίνονται ενάντια στην υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης αλλά και στις «επισκέψεις» των αξιολογητών.  Με αυταρχισμό η Διοίκηση χρησιμοποιεί όλους τους τρόπους για να σπείρει τον φόβο ανάμεσα στους συναδέλφους μας, τους οποίους θέλει πειθήνια να δέχονται τη διάλυση του δημόσιου σχολείου!

Πρόκειται πράγματι για ένα επικίνδυνο δείγμα γραφής στο χώρο του σχολείου που παραπέμπει στις πιο σκοτεινές περιόδους και αναδεικνύει περίτρανα την ανάγκη της υπεράσπισης των συνδικαλιστικών, πολιτικών  δικαιωμάτων και λαϊκών  ελευθεριών.

Τα σωματεία έχουν πρώτο και κύριο καθήκον να προστατεύουν τα μέλη τους από τις απειλές και τις στημένες επιθέσεις της διοίκησης, που στόχο έχουν τον εκφοβισμό τους. Ο ΣΕΠΕ Κέρκυρας καταδικάζει με τον πιο έντονο τρόπο τις επικίνδυνες μεθοδεύσεις εκφοβισμού και τρομοκράτησης των απεργών συναδέλφων, καθώς όπως ενημερωθήκαμε από τη διοίκηση υπήρξε τηλεφωνική ανώνυμη «καταγγελία» ενός γονέα που όφειλαν να διερευνήσουν. Με λίγα λόγια, οι νηπιαγωγοί που καθημερινά στο σχολείο προσπαθούν να καλύψουν όχι μόνο μορφωτικές ανάγκες των μαθητών, αλλά και με την  ηθική και συλλογική στάση τους να διαπαιδαγωγούν τους μαθητές τους στα ιδανικά της ελευθερίας και της δημοκρατίας, καλούνται να εξηγήσουν γιατί με τη συμμετοχή τους στη νόμιμη στάση εργασίας «έκλεισε το σχολείο» κι αυτό έπειτα από ανώνυμη καταγγελία!!

Δηλώνουμε επίσης  στους εκφραστές της αντιλαϊκής και αντιεκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής πως οι συνδικαλιστικοί αγώνες δεν ποινικοποιούνται και οι εκπαιδευτικοί δεν τρομοκρατούνται. Οι   συλλογικοί και ανυποχώρητοι αγώνες θα δυναμώνουν ενάντια στην τρομοκρατία, τον αυταρχισμό και την πολιτική  παραβίασης κατακτήσεων και δικαιωμάτων των εργαζομένων.

Η αντιεκπαιδευτική πολιτική καταπάτησης των βασικών κατακτήσεων μας στο χώρο της εκπαίδευσης, η αδιοριστία, τα πολλαπλά κενά στα σχολεία, η υποχρηματοδότηση,  η  κατηγοριοποίηση μέσω της αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών στρώνουν το τοπίο για την εμφάνιση τέτοιων φαινομένων αντιδημοκρατικής, αντιδραστικής συμπεριφοράς  που προσβάλλουν  το δημοκρατικό αίσθημα της εκπαιδευτικής κοινότητας και απειλούν θεμελιώδεις  συλλογικές δημοκρατικές κατακτήσεις και δικαιώματα.

Η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί συνέχεια  απαράδεκτων προσπαθειών της Κυβέρνησης, του ΥΠΑΙΘ και των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης, με σκοπό τη φίμωση, τρομοκράτηση και τον εκφοβισμό των εκπαιδευτικών για να μην απαντήσουν αγωνιστικά και οργανωμένα στην επίθεση που δέχονται στα δικαιώματά τους και τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών.  Για να μην  αμφισβητείται η πολιτική της παιδείας των πολλών ταχυτήτων και της ημιμάθειας, το σχολείο της «αξιολόγησης», της κατηγοριοποίησης και της ταξικής διαφοροποίησης, που διαμόρφωσαν οι αντιδραστικές νομοθετικές ρυθμίσεις όλων των κυβερνήσεων.

Συνεχίζουμε δυναμικά, όλοι μαζί να υψώνουμε τείχη απέναντι στους αξιολογητές. Κανένας και καμία νεοδιόριστος/-η συνάδελφος, δεν είναι μόνοι τους!

Όλοι μαζί, εκπαιδευτικό, γονεϊκό και μαθητικό κίνημα μπορούμε να ακυρώσουμε τις εκπαιδευτικές πολιτικές που οδηγούν στην όλο και μεγαλύτερη εμπορευματοποίηση του δημόσιου αγαθού της εκπαίδευσης και στην κατηγοριοποίηση σχολείων, μαθητών και εκπαιδευτικών.

Συσπειρωμένοι στο σωματείο μας και με συλλογική δράση ακυρώνουμε τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές! Δεν επιτρέπουμε να κατηγοριοποιηθούν τα σχολεία μας και οι μαθητές μας!

Είναι φανερό, ότι ο αγώνας για την υπεράσπιση της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης όχι μόνο δεν έχει χαθεί, αλλά όσο μακρύς και δύσκολος κι αν είναι, στο τέλος θα κερδηθεί χάρη στους αγώνες των εκπαιδευτικών!

Η τρομοκρατία δε θα περάσει!

Κανείς μόνος! Καμιά μόνη!

Θα νικήσουμε!

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ

Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr

Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.