Νέο σχολειο: Ο Διευθυντής θα έχει κυρίαρχο ρόλο στη σχολικής ζωή
Νέο σχολείο: Σύμφωνα με το νομοσχέδιο του ΥΠΑΙΘ “Αναβάθμιση του Σχολείου και Ενδυνάμωση των Εκπαιδευτικών”, ενισχύεται ο ρόλος του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, ώστε να μπορεί να λάβει τις αποφάσεις εκείνες που θα καταστήσουν το σχολείο πιο αυτόνομο.
Τι σημαίνει στην πράξη η ενίσχυση του ρόλου του Διευθυντή
Ο Διευθυντής αποκτά τις αρμοδιότητες εκείνες που του επιτρέπουν να υπηρετήσει το αυτόνομο σχολείο, ενώ πλέον καλείται να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της σχολικής ζωής.
Συγκεκριμένα προβλέπεται:
Θέσπιση υποστηρικτικών οργάνων – distributed leadership model
- Υποδιευθυντές (επιλογή μετά από εισήγηση Διευθυντή)
- Ενδοσχολικοί Συντονιστές
- Μέντορες
- Υπεύθυνοι διασύνδεσης με τη μαθητεία στα ΕΝΕΕΓΥΛ
- Διοργάνωση ετήσιων επιμορφώσεων
- Διευθυντής ως αξιολογητής των εκπαιδευτικών του – παρατηρήσεις μαθημάτων
- Αρμοδιότητα για τη διοργάνωση παιδαγωγικών συναντήσεων
- Αρμοδιότητα για την άσκηση πειθαρχικού ελέγχου
- Δυνατότητα αξιοποίησης σχολικών εγκαταστάσεων εκτός σχολικού ωραρίου
- Δυνατότητα εξασφάλισης επιπλέον πόρων μέσα από τη διοργάνωση εκδηλώσεων & την ευκολότερη αποδοχή δωρεών και χορηγιών
- Αύξηση θητείας από 3ετή σε 4ετή και δυνατότητα επαναδιορισμού χωρίς όριο 2 θητειών.
Διαβάστε επίσης:
ΥΠΑΙΘ: Πλήρης οδηγός νομοσχεδίου για το «νέο αναβαθμισμένο σχολείο»
Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr
Μπες στην ομάδα μας στο Viber! |
Μοιράσου το άρθρο:
Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε. |