Κεραμέως: Τι είπε για την αξιολόγηση και τον εμβολιασμό παιδιών 5 έως 11 ετών

Για τον εμβολιασμό παιδιών αλλά και την αξιολόγηση μίλησε η υπουργός Ν. Κεραμέως σε πρόσφατη συνέντευξή της που παραχώρησε  στην εφημερίδα Real News. Χαρακτήρισε την αξιολόγηση «Πολύτιμο εργαλείο για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας»,  είπε ότι δεν φοβάται το πολιτικό κόστος των αποφάσεών της και δήλωσε έτοιμη να σπεύσει να εμβολιάσει τον 5χρονο γιο της.

Η κυρία Κεραμέως υποστήριξε ότι μόνο την τελευταία εβδομάδα, παρατηρήθηκε μείωση των κρουσμάτων στους μαθητές κατά 422, αποκλείοντας για μία ακόμη φορά το ενδεχόμενο να κλείσουν τα σχολεία και να επιστρέψει η τηλεκπαίδευση λόγω έξαρσης του κορωνοϊού.

«Η εξαιρετική τήρηση των μέτρων σε συνδυασμό με τους αυξημένους αυτοδιαγνωστικούς και εργαστηριακούς ελέγχους (σε περίπτωση κρούσματος οι στενές επαφές κάνουν 7 δωρεάν τεστ την εβδομάδα), μας επιτρέπει να εντοπίζουμε εγκαίρως κυρίως ασυμπτωματικούς φορείς και συνεπώς να περιορίζουμε σημαντικά τη διασπορά».

Με αφορμή το άνοιγμα της πλατφόρμας εμβολιασμού για τα παιδιά ηλικίας 5 έως 11 ετών εντός ολίγων ημερών η Υπουργός ΠΑΙΘ κα Ν. Κεραμέως ανέφερε πως «θα αξιοποιήσουμε αμέσως τη δυνατότητα εμβολιασμού παιδιών για να εμβολιάσουμε τον πεντάχρονο γιό μας».

Περιγράφοντας τις ιδιαίτερες παραμέτρους που εφαρμόζονται στον εμβολιασμό τέτοιων ηλικιών είπε ότι  «Ο εμβολιασμός παιδιών είναι διαφορετικός από τον εμβολιασμό των ενηλίκων και ενέχει και κάποια διαδικαστικά θέματα δεδομένου ότι απαιτείται η παρουσία του γονέα ή του κηδεμόνα που οριοθετούν και τη λειτουργία των συγκεκριμένων εμβολιασπκών κέντρων. Σε στενή συνεργασία πάντοτε με το υπουργείο Υγείας και τους ειδικούς εξετάζουμε όλα τα μέτρα που μπορούν να ενισχύσουν τη δημόσια και την ατομική υγεία όλων των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας».

Για όλα όσα εφαρμόζονται στην εκπαίδευση η Ν. Κεραμέως ξεκαθάρισε πως «ποτέ το πολιτικό κόστος δεν αποτέλεσε παράγοντα για τις αποφάσεις μου. Αντιθέτως η διαδικασία λήψης αποφάσεων περνά πάντα από το αξιακό κριτήριο το τι είναι καλύτερο για τα παιδιά μας».

Για την αξιολόγηση τόνισε πως αποτελεί εξαιρετικά πολύτιμο εργαλείο για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου, για την ανέλιξη των εκπαιδευτικών, ένα εργαλείο που εφαρμόζεται σχεδόν παντού στην Ευρώπη και αποτελεί απαίτηση της κοινωνίας μας. Ηταν πυλώνας των προεκλογικών μας εξαγγελιών και γίνεται πράξη».

Τέλος, είπε ότι πάνω από το 98% των σχολείων έχει προχωρήσει στην αξιολόγηση σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικού έργου.

Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.