Χ. Κεφαλίδου: Αναγνώριση προϋπηρεσίας Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών

Ερώτηση Χαράς Κεφαλίδου προς την Υπουργό Παιδείας για την αναγνώριση διδακτικής προϋπηρεσίας Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών.

Ερώτηση κατέθεσε η Βουλευτής Δράμας και Υπεύθυνη Τομέα Παιδείας και Θρησκευμάτων του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, Χαρά Κεφαλίδου, προς την υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως.

Η ερώτηση αφορά τις διδακτικές ώρες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που έχουν πραγματοποιηθεί στα προγράμματα «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» του ΑΠΘ και «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» του ΦΠΨ του ΕΚΠΑ και δεν αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξή τους στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών για την κατάταξή τους στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.

ΕΡΩΤΗΣΗ

Προς:  Την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως   

Θέμα: «Αναγνώριση διδακτικής προϋπηρεσίας Αναπληρωτών και Ωρομίσθιων Εκπαιδευτικών των προγραμμάτων «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» του ΑΠΘ και «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών» του ΦΠΨ του ΕΚΠΑ».

Στο πρόγραμμα του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ) «Δράση 2: Ενίσχυση της ελληνομάθειας», οι δραστηριότητες της οποίας στοχεύουν στη γλωσσική ενίσχυση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών που αντιμετωπίζουν προβλήματα στη γλώσσα. Παράλληλα, αποσκοπούν στην υποστήριξη αλλόγλωσσων μαθητών με αναπηρίες, οι οποίες επηρεάζουν την κατάκτηση της νεοελληνικής γλώσσας στην προφορική ή γραπτή της πραγμάτωση.

Στο Πρόγραμμα «Ένταξη παιδιών Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών στο σχολείο για την Α’ βάθμια Εκπαίδευση», που αναπτύχθηκε και εφαρμόστηκε από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ), ως γενικός σκοπός ήταν η δημιουργία των προϋποθέσεων εκείνων που θα διασφάλιζαν σε όλους τους μαθητές ίσες ευκαιρίες πρόσβασης σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Στα πλαίσια των ανωτέρω προγραμμάτων: «Δράση 2, Ενίσχυση της Ελληνομάθειας» που εκπονήθηκε από το ΑΠΘ και στο πρόγραμμα «Ένταξη αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών», που εκπονήθηκε από το Κέντρο Διαπολιτισμικής Αγωγής (ΚΕΔΑ) του τμήματος Φιλοσοφίας Παιδαγωγικής Ψυχολογίας (ΦΠΨ) του ΕΚΠΑ, οι διδακτικές ώρες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών, δεν αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών.

Μετά τα ανωτέρω ερωτάται η κα Υπουργός:

Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ώστε οι διδακτικές ώρες που έχουν πραγματοποιηθεί στην εκπαίδευση αλλοδαπών και παλιννοστούντων μαθητών να αναγνωρίζονται ως διδακτική προϋπηρεσία για την κατάταξη στον ενιαίο πίνακα των Αναπληρωτών και Ωρομισθίων Εκπαιδευτικών;

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.