Αξιολόγηση: Ανοίγει πάλι η πλατφόρμα ΙΕΠ για τα σχολεία που δεν υπέβαλαν εκθέσεις και σχέδια δράσης

Αξιολόγηση: Νέες προθεσμίες προβλέπεται να δοθούν στα σχολεία που δεν ανήρτησαν εκθέσεις αξιολόγησης και δεν υπέβαλαν σχέδια δράσης.

Πηγές του υπουργείου Παιδείας αναφέρουν ότι κατατέθηκαν ενστάσεις από διευθυντές, πάνω από 10 στον αριθμό, με ορισμένους από αυτούς να επικαλούνται τεχνικά προβλήματα για την μην υποβολή της έκθεσης και των σχεδίων δράσης του σχολείου για την τρέχουσα χρονιά.

Γι’ αυτό τον λόγο, η πολιτική ηγεσία αποφάσισε η πλατφόρμα να ανοίξει και πάλι τις επόμενες μέρες ώστε να γίνει η υποβολή τους.

Εν τω μεταξύ συνεχίζονται οι αντιδράσεις για τις κυρώσεις σε διευθυντές σχολείων.  Θυμίζουμε ότι με απόφαση του υπουργείου Παιδείας επιβλήθηκαν κυρώσεις ονομαστικά σε 114 Διευθυντές Σχολείων οι οποίοι  δεν ανήρτησαν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΙΕΠ την Ετήσια Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου για το έτος 2020-2021

Οι κυρώσεις περιλάμβαναν την αναστολή οιαδήποτε διαδικασίας εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης.

Τι θα ισχύσει τελικά με τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ;

Οι κυρώσεις για την απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, δεν επηρέασαν μέχρι στιγμής τα σχολεία τα οποία υπέβαλαν στην αρμόδια πλατφόρμα ενιαία κείμενα, αλλά μόνο σε όσα οι διευθυντές μαζί με τους συλλόγους διδασκόντων των αντίστοιχων σχολείων συμμετέχουν καθολικά στην απεργία-αποχή που κήρυξαν τα πρωτοβάθμια σωματεία τους και δεν ανήρτησαν έκθεση αξιολόγηση στην πλατφόρμα του ΙΕΠ.

Σε συνάντηση του γ.γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλέξανδρου Κόπτση με τους Συντονιστές Εκπαίδευσης ανακοινώθηκε ότι θα δοθεί παράταση μίας εβδομάδας (η τέταρτη κατά σειρά), ώστε οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου να μπουν στις πλατφόρμες και να γράψουν, όπως τους προέτρεψε «ότι τα κείμενα θεωρούνται μη γενόμενα».

Τη διατύπωση αυτή την επανέλαβε ο γ.γ. του ΥΠΑΙΘ δύο φορές, επιμένοντας ότι τα κείμενα που έχουν καταθέσει οι Σύλλογοι Διδασκόντων για την αξιολόγηση  «πρέπει να αλλαχτούν, γιατί παραβιάζουν το κανονιστικό πλαίσιο» και θα πρέπει να κατατεθούν νέα κατατεθούν εξατομικευμένα κείμενα.

Σύμφωνα με το Υπουργείο Παιδείας πρόκειται για περίπου 500 σχολεία, αριθμός που διαψεύδεται από τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες, οι οποίες κάνουν λόγο για συμμετοχή τουλάχιστον 3.700 σχολείων.

«Για πολλοστή φορά ο Γ.Γ. επιχειρεί με παράνομες προφορικές εντολές και προτροπές τύπου «διοικητικής επιβολής» (όπως έκανε πριν λίγους μήνες με τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Προϊστάμενους/ες, τώρα με τους/τις Συντονιστές/ριες Εκπαιδευτικού Έργου) ,να διχάσει το εκπαιδευτικό σώμα ώστε να σταματήσει να αγωνίζεται ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του Υ.ΠΑΙ.Θ.  Η πρακτική αυτή αποτελεί συνέχεια της αντιαπεργιακής προσφυγής στα δικαστήρια, της κατευθυνόμενης συκοφάντησης των εκπαιδευτικών από φίλια Μ.Μ.Ε., των διώξεων, του εκφοβισμού και της τρομοκράτησής τους. Κάνοντας ένα βήμα πιο πέρα, τώρα βάζει τους Σ.Ε.Ε. στον ρόλο του επιθεωρητή, πέρα κι έξω από την παιδαγωγική λειτουργία τους», ήταν η απάντηση της ΔΟΕ στις συστάσεις του κ. Κόπτση προς τους Συντονιστές Εκπαίδευσης, ενώ σημειώνει προς τους εκπαιδευτικούς ότι «καμία δεσμευτική αξία ή υποχρεωτικό χαρακτήρα δεν έχουν οι προτάσεις των Συντονιστών Εκπαίδευσης».

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.