Υπ. Παιδείας: Παρακολούθηση και αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος της Γ’ Λυκείου όπου χρειάζεται

Υπουργείο Παιδείας: Παρακολούθηση και αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος της Γ’ Λυκείου όπου παρατηρείται καθυστέρηση στη διδασκαλία των μαθημάτων.

Σύμφωνα με την εγκύκλιο:

Οι εκπαιδευτικοί πρέπει να έχουν ολοκληρώσει την διδακτέα – εξεταστέα ύλη μέχρι τη λήξη των μαθημάτων.

Όσον αφορά στην πορεία διδασκαλίας της διδακτέας – εξεταστέας ύλης, παρακαλούνται οι Διευθυντές των Γενικών Λυκείων, στις περιπτώσεις που παρατηρείται καθυστέρηση στη διδασκαλία των μαθημάτων τα οποία εξετάζονται και πανελλαδικά, σε συνεργασία με τους συλλόγους διδασκόντων, να προβαίνουν σε αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος με σκοπό την ολοκλήρωσή της.

Το υπουργείο Παιδείας  ζητά επιπλέον:

1) Οι Σύμβουλοι Εκπάιδευσης να είναι σε άμεση συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, ώστε να τους παρέχουν κάθε δυνατή βοήθεια για τη διδασκαλία των μαθημάτων και να ελέγχουν την πορεία της διδακτέας – εξεταστέας ύλης.

2) Οι Διευθυντές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης να είναι σε άμεση επικοινωνία με τους Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων αρμοδιότητάς τους για την επίλυση τυχόν προβλημάτων τα οποία δεν μπορούν να επιλυθούν σε επίπεδο σχολικής μονάδας.

Δείτε εδώ την εγκύκλιο

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.