ΣΥΡΙΖΑ: Ερώτηση για την αποτυχία της κυβέρνησης στο «σχολείο της πανδημίας»

ΣΥΡΙΖΑ: Ολοκληρωτική αποτυχία της κυβέρνησης στο «σχολείο της πανδημίας» – Τα κλειστά σχολεία μεγέθυναν τις εκπαιδευτικές ανισότητες

Ερώτηση 59 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ για τους χειρισμούς του υπουργείου Παιδείας, που ανέδειξαν την Ελλάδα «πρωταθλήτρια» στα κλειστά σχολεία στην Ευρώπη

Σε ερώτηση που κατέθεσαν 59 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, με πρωτοβουλία των τομεαρχών Παιδείας Νίκου Φίλη και Μερόπης Τζούφη, αναδεικνύονται για μια ακόμα φορά οι σοβαρές ευθύνες της κυβέρνησης όσον αφορά την αποτυχημένη διαχείριση της πανδημίας στην εκπαίδευση.

Πιο ειδικά, το υπουργείο Παιδείας «ανέδειξε» τη χώρα μας «πρωταθλήτρια» στα κλειστά σχολεία, έθεσε σε κίνδυνο τα προσωπικά δεδομένα μαθητών και εκπαιδευτικών μέσω της προβληματικής τηλεκπαίδευσης και γιγάντωσε τα μαθησιακά κενά και τις εκπαιδευτικές ανισότητες, αμφισβητώντας έμπρακτα το δικαίωμα της ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση.

Όπως επισημαίνουν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, τα αρνητικά αποτελέσματα της παρατεταμένης αναστολής λειτουργίας των σχολείων αναδεικνύονται και στην πρόσφατη έρευνα του Κέντρου Μελέτης και Τεκμηρίωσης (ΚΕΜΕΤΕ) της ΟΛΜΕ, με τίτλο: «Όψεις της τηλεκπαίδευσης κατά την περίοδο της πανδημίας: Μορφωτικές ανισότητες και συνέπειες στα εργασιακά δικαιώματα».

Για παράδειγμα, το 82,5% των εκπαιδευτικών δε θεωρεί ότι μπορεί να αξιολογήσει τις μαθήτριες και τους μαθητές αντικειμενικά, αν η αξιολόγηση διενεργηθεί με τις προβλεπόμενες διατάξεις (πχ: διαγωνίσματα, τράπεζα θεμάτων), ενώ το 61,4% δηλώνει ότι η τηλεκπαίδευση, με τον τρόπο που διεξάγεται, έχει αρνητικές επιπτώσεις στην ψυχολογία των μαθητών. Την ίδια στιγμή, το 77,8%των εκπαιδευτικών ανέφερε ότι αντιμετώπισε προβλήματα με την πλατφόρμα της Cisco, ενώ το 75% δηλώνει ότι δεν έτυχε επιμόρφωσης, που σύμφωνα με όλους τους ειδικούς ήταν απαραίτητη προκειμένου η «σύγχρονη» τηλεκπαίδευση να λειτουργήσει αποτελεσματικά.

Tέλος, οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ καλούν το υπουργείο Παιδείας να λάβει, όπως οφείλει, τα ενδεικνυόμενα μέτρα, έστω και με τεράστια πλέον καθυστέρηση. Προκειμένου, οι αναμφίβολα σοβαρές συνέπειες στο μάθημα και στα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας να μην γιγαντωθούν ακόμα περισσότερο.

Η ερώτηση είναι διαθέσιμη, εδώ.

Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.