Σοφία Ζαχαράκη: “έβαλε δασκάλα” να κάνει μάθημα με διαδραστικό πίνακα

Ιδανικά φαίνονται όλα όσα γίνονται στη σχολική τάξη με τα βιντεάκια που παρουσιάζει η Υπουργός Παιδείας κ. Σοφία Ζαχαράκη με τη σφραγίδα του Υπουργείου απευθυνόμενη κατά κύριο λόγο στους γονείς των μαθητών. Με τους διαδραστικούς πίνακες στην τάξη γίνονται όλα εύκολα και οι μαθητές κινητοποιούνται και μαθαίνουν χωρίς κόπο, είναι το κεντρικό νόημα που μπορεί να βγάλει, όποιος βλέπει τα video και δεν έχει σχέση με τη διδασκαλία. Το πρόσφατο video που ανάρτησε η Υπουργός στη σελίδα της στο facebook, δείχνει μια σχολική τάξη με μια δασκάλα να προσπαθεί να μάθει γεωγραφία στους μαθητές της χρησιμοποιώντας από την μία τον παγκόσμιο χάρτη και από την άλλη τον διαδραστικό πίνακα. Στο video οι μαθητές δείχνουν να είναι ενθουσιασμένοι με τον διαδραστικό πίνακα. Είναι όμως η πραγματικότητα αυτή; Ή μήπως οι μαθητές με διαδραστικούς πίνακες στην τάξη εδώ και έναν χρόνο συνεχίζουν να μην μαθαίνουν γιατί άλλα πράγματα φταίνε τα οποία δεν αναφέρονται καθόλου;
Τι λέει η δασκάλα στους μαθητές της στο video
Σκηνή 1η: “Αυτό παιδιά ήταν το μάθημα της Γεωγραφίας”, λέει η δασκάλα στους μαθητές της σε κάποια τάξη ενός Δημοτικού Σχολείου της χώρας μας δείχνοντας τον παγκόσμιο χάρτη και τον πίνακα που έχει γράψει τiς ονομασίες των χωρών, με τους μαθητές να δείχνουν την βαριεστιμάρα τους κοιτώντας προς τα κάτω και στηρίζοντας το κεφάλι τους με τα χέρια τους.
Σκηνή 2η:”Κι αυτό είναι το μάθημα Γεωγραφίας”, λέει η δασκάλα μετά από λίγο, δείχνοντας τον διαδραστικό πίνακα που βρίσκεται ακριβώς δίπλα στον παγκόσμιο χάρτη, με τους μαθητές να αφυπνίζονται και να σηκώνουν τα χέρια τους, ενθουσιασμένοι να απαντήσουν στις ερωτήσεις της δασκάλας
Τι λένε ενδεικτικά οι εκπαιδευτικοί που σχολιάζουν σχετικά
“Το Μουσικό Γυμνάσιο/ λύκειο Παλλήνης έχει ένα σωρό από δαύτους, αλλά είναι μη προσβάσιμο για ΑΜΕΑ, δεν έχει θέρμανση, στάζει κάθε φορά που βρέχει, οι διάδρομοι γεμάτοι μούχλα, δεν έχει επικαιροποιημένο σχέδιο πυρασφάλειας, ούτε αντισεισμικής στατικότητας, ούτε πιστοποιημένη ηλεκτρική εγκατάσταση για να αναφέρω μόνο μερικά από τα προβλήματα ενός κατά τα άλλα εμβληματικού σχολείου”
“γιατί πρέπει να υπάρχει και στην τάξη μια τεράστια ψηφιακή οθόνη την οποία πρέπει τα παιδάκια να παρακολουθούν όλη μέρα , άσχετα με τις ώρες οθόνης που έχουν σπίτι τους, είναι υγιές αυτό;”
Τι ρωτάει το edweek.gr την Υπουργό Παιδείας;

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο eDNews
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο X , στο Viber, στο Google News και στο Instagram
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Μοιράσου το άρθρο μας
| Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε. – If the images are subjected to copyright contact us in order to replace them. |




























