Νεοδιόριστοι “δόκιμοι” εκπαιδευτικοί: Τα Πειραματόζωα της Εκπαίδευσης

Η Ομάδα Πειραματόζωων Εκπαιδευτικών με επιστολή τους απευθύνει κάλεσμα αγώνα σε όλους τους νεοδιόριστους συναδέλφους, επισημαίνοντας ότι “τώρα είναι η ώρα να βγούμε μπροστά, εμείς!”

“Εμείς, που μετά από 10-15-20 χρόνια αναπλήρωσης και προσφοράς στο Δημόσιο Σχολείο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ακόμα μας φέρονται σαν “παιδιά ενός κατώτερου Θεού”, “δόκιμοι” εκπαιδευτικοί που η καρικατούρα παιδαγωγικής διαδικασίας που ονομάζεται “Αξιολόγηση”-Επιθεωρητισμός πρέπει να περάσει από πάνω μας.  Είμαστε εμείς τα Πειραματόζωα της Εκπαίδευσης. Εμείς έχουμε τη μεγάλη ευθύνη για αυτόν τον αγώνα από εδώ και πέρα”, τονίζουν.

Η επιστολή – ανακοίνωση

Εμείς οι νεοδιόριστοι δεν κάνουμε πίσω!

Από ποια θέση μιλάει ο καθένας, η καθεμία;

Μήπως μιλάει από τη θέση του “υπεύθυνου” συνδικαλιστικού στελέχους που έχει να πατήσει στην τάξη χρόνια, που δεν έχει συνειδητοποιήσει πόσο έχει αλλάξει το σχολείο προς το χειρότερο (υλικά, οικονομικά, κοινωνικά, συναισθηματικά), που δεν έχει τραυματιστεί από τα αμέτρητα χρόνια αναπλήρωσης, κυνηγιού μορίων κ.ο.κ., που του λείπει το βίωμα, η μυρωδιά του τι σημαίνει σχολείο του σήμερα και του αύριο;

Μήπως μιλάει από τη θέση του “επαγγελματία επαναστάτη” που κάθε τρεις και λίγο ζητά απεργία και στάση εργασίας και συγκέντρωση διαμαρτυρίας και πορεία, λες και ο καθημερινός συνάδελφος έχει τα χρήματα, την ενέργεια, τα ψυχικά αποθέματα να τα κάνει όλα αυτά που του προτείνει;

Μήπως μιλάει από τη θέση του εφησυχασμένου μόνιμου συναδέλφου που δεν “του έκλεισε ραντεβού” ο Σύμβουλος-Επιθεωρητής του, που δεν τον πήρε παράμερα να του μιλήσει ο Διευθυντής-Επιθεωρητής του, που δεν αναγκάστηκε να κάνει Στάση Εργασίας και να χάσει χρήματα, που δεν ένιωσε μοναξιά, βουβαμάρα, ευθύνη όταν είδε το όνομα του γραμμένο σε ένα εξατομικευμένο μονομερές πρακτικό ή έγγραφο-κάλεσμα Επιθεωρητή;  

Έχει μεγάλη σημασία από ποια θέση μιλάει ο καθένας μας, η καθεμία μας αυτές τις ώρες.

ΕΜΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΜΙΛΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΩΝ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΩΝ, ΕΚΒΙΑΖΟΜΕΝΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ.

Και απευθυνόμαστε σε όλους τους αγωνιζόμενους νεοδιόριστους σαν κι εμάς, αλλά και τους παλιούς μόνιμους συναδέλφους που δεν είναι εφησυχασμένοι, που καταλαβαίνουν ότι αυτός ο αγώνας είναι και δικός τους αγώνας, τους “γειωμένους” αγωνιστές συνδικαλιστές της βάσης, τους γονείς και την κοινωνία.

Είμαστε εμείς, που μετά από 10-15-20 χρόνια αναπλήρωσης και προσφοράς στο Δημόσιο Σχολείο σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, ακόμα μας φέρονται σαν “παιδιά ενός κατώτερου Θεού”, “δόκιμοι” εκπαιδευτικοί που η καρικατούρα παιδαγωγικής διαδικασίας που ονομάζεται “Αξιολόγηση”-Επιθεωρητισμός πρέπει να περάσει από πάνω μας.  Είμαστε τα Πειραματόζωα της Εκπαίδευσης.

Όπως σε κάθε πείραμα, όμως, δεν ξέρεις τι είδους αντίδραση θα δημιουργηθεί στο αντικείμενο του πειράματος. Το αντικείμενο πειράματος συνάδελφοι και συναδέλφισσες είμαστε εμείς.

Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ.

Και εμείς, σαν Ομάδα Πειραματόζωων Εκπαιδευτικών, εμείς, ο Κωνσταντίνος, η Όλγα, η Έλσα, η Άννα, ο Μιχάλης, ο Παναγιώτης, η Ηλιάνα, η Χρύσα κ.α. πολλοί και πολλές νεοδιόριστες, εμείς που ήμασταν οι πρώτοι και οι πρώτες που ήρθαμε σε επαφή με την επαίσχυντη, αναξιοπρεπή, αντι-παιδαγωγική και αντι-επιστημονική διαδικασία της “Ατομικής Αξιολόγησης”, σε περιοχές της Ελλάδας που τα σωματεία δεν είναι ενεργά και αγωνιστικά, εμείς που οργανωθήκαμε μόνοι μας, βρήκαμε και μιλήσαμε με εκατοντάδες νεοδιόριστους και νεοδιόριστες, φτιάξαμε ομάδες Viber, δώσαμε γνώμη, συμβουλή, θάρρος, εμείς που κάναμε όλα αυτά βιώνοντας το ίδιο άγχος, φόβο, ελπίδα και θάρρος με κάθε νεοδιόριστο/η, εμείς έχουμε τη μεγάλη ευθύνη για αυτόν τον αγώνα από εδώ και πέρα.

Οι παρατάξεις των ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ-ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΔΙΚΤΟ δεν ψήφισαν την επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής και έτσι στο Δ.Σ. της ΔΟΕ η πρόταση για επαναπροκήρυξη μειοψήφισε, την ψήφισαν μόνο οι ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ και η ΑΣΕ. Αυτή η απόφαση έρχεται ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ με την πρακτική των περισσότερων νεοδιόριστων, οι περισσότερες κάναμε απεργία-αποχή και θέλαμε την επαναπροκήρυξη.

Τώρα είναι η ώρα να βγούμε μπροστά, εμείς οι βουβοί, οι βουβές.

– Να συμμετέχουμε μαζικά στις Γ.Σ. των πρωτοβάθμιων σωματείων μας, να πιέσουμε να γίνουν καλά οργανωμένες, μαζικές Γ.Σ. και να ψηφίσουμε επαναπροκήρυξη της απεργίας-αποχής από την Ομοσπονδία και από το πρωτοβάθμιο σωματείο.

– Να πιέσουμε τους κατά τόπους συνδικαλιστές, ειδικά των τριών παρατάξεων που δεν ψήφισαν την επαναπροκήρυξη, να αλλάξουν θέση γιατί κάνουν λάθος. Να μην “κρυβόμαστε” πίσω από νομικά επιχειρήματα, να πάρουμε πολιτική απόφαση για συνέχιση των επαναπροκηρύξεων.

Οι στάσεις εργασίας δεν φθάνουν από μόνες τους, γιατί πέρα από το ότι μπλοκάρουν τους Αξιολογητές-Επιθεωρητές να μπουν στην τάξη μας, δεν μας καλύπτουν στη συμπλήρωση του φακέλου στην Ηλεκτρονικη Πλατφόρμα και στις άλλες διαδικασίες της ατομικής αξιολόγησης.

Η επαναπροκήρυξη της Απεργίας-Αποχής από τις ΔΟΕ-ΟΛΜΕ μπορεί να γίνει με αλλαγές επί του περιεχομένου και ας οδηγούμαστε συνέχεια στα δικαστήρια.

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ, ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ.

ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΛΟΓΑΡΙΑΖΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ!

Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω!

Όταν “σηκωθεί μπαϊράκι” από την ίδια τη βάση του κλάδου,

τότε θα καταλάβουν οι “υπεύθυνοι συνδικαλιστές” των τριών παρατάξεων το λάθος τους, ότι είναι αναντίστοιχοι με τη συγκυρία, το διακύβευμα και τον αγώνα μας. Ο αγώνας μας δεν αφορά τους επόμενους μήνες, αλλά το μέλλον μας στο σχολείο μέχρι τη συνταξιοδότησή μας! Και για αυτό θα πάμε μέχρι τέλους και θα νικήσουμε, η ατομική “αξιολόγηση” θα μπλοκαριστεί ως διαδικασία!

– Παίρνουμε τον αγώνα στα χέρια μας, πιέζουμε τα πρωτοβάθμια σωματεία και τις Ομοσπονδίες να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων.

-Επικοινωνούμε πια τον βουβό αγώνα μας ΠΙΟ ΑΝΟΙΧΤΑ, σε μόνιμους συναδέλφους, στους συνδικαλιστές των Συλλόγων, στους γονείς των παιδιών μας που κάνουμε μάθημα. Εμείς χάνουμε μεροκάματο για να υπερασπιστούμε το Δημόσιο Σχολείο, τη δουλειά μας και τα παιδιά μας, και κανείς δεν το γνωρίζει. Όχι άλλο έτσι!

-Η προσπάθεια του Υπουργείου να μας διασπάσει και να μας κατηγοριοποιήσει για να δημιουργήσει σχολεία- επιχειρήσεις και δασκάλους- υπαλλήλους χωρίς παιδαγωγική ελευθερία δεν θα περάσει!

ΟΜΑΔΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

πηγή: alfavita.gr

Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.