Εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής: Έντεχνη η αποφυγή του εξορθολογισμού των οργανικών κενών

Ανακοίνωση από το Συντονιστικό Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Έντεχνη η αποφυγή του εξορθολογισμού των οργανικών κενών ! Καθημερινά αναρωτιόμαστε τι κρύβεται πίσω από την προσπάθεια αφανισμού του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και κατ΄ επέκταση του ρόλου των καθηγητών Φυσικής Αγωγής στην εκπαίδευση. Μετά από τα χρόνια της Πανδημίας και μετά από τις αμέτρητες μελέτες που αποδεικνύουν την σημαντικότητα της άσκησης, αφήνουμε τα παιδιά στα σχολεία μας χωρίς καθηγητές Φυσικής Αγωγής (πέρυσι υπήρχαν σχολεία που έμειναν ολόκληρη τη χρονιά χωρίς Φυσική Αγωγή και άλλα που έκαναν αυτό το μάθημα με..…το δάσκαλο! θυμίζοντας άλλες εποχές). Σήμερα, που θα έπρεπε να επανορθώσουμε τη ζημιά της μακροχρόνιας αδράνειας, δεν αντικαθιστώνται οι συνάδελφοι που αποχωρούν από την εκπαίδευση λόγω συνταξιοδότησης και τα κενά που αφήνουν, όχι μόνο δεν καλύπτονται, αλλά κρύβονται κάτω από το χαλί! Τα στοιχεία είναι συνταραχτικά και αναδεικνύουν την τραγική πραγματικότητα. Όπως θα διαπιστώσετε, υπάρχει τεράστια δυσαναλογία αποχωρήσεων και προσλήψεων στον κλάδο ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής. Τα γραφήματα που σας παραθέτουμε είναι αδιάσειστα στοιχεία για την αδικία που υφίσταται ο κλάδος μας διαχρονικά στους διορισμούς, με ιδιαίτερη έμφαση, στα δύο το τελευταία χρόνια. Ο αριθμός 1.019 στην Α’ φάση προσλήψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αποκάλυψε ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για μόνιμους διορισμούς σε σύγκριση με τους 137 που έγιναν πριν από μόλις δύο εβδομάδες!

Θα έπρεπε κάποιος να μας εξηγήσει γιατί επικρατεί αυτή η κατάσταση. Τα ερωτήματα αμείλικτα:

  • Έχουμε κάνει κάποιο λάθος;
  • Δε στελεχώνουμε επάξια τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας (και της Πρωτοβάθμιας τα τελευταία 40 χρόνια) Εκπαίδευσης, καλύπτοντας μάλιστα ισότιμα και θέσεις ευθύνης ως στελέχη εκπαίδευσης;
  • Γιατί συνεχίζεται αυτή η μακροχρόνια αδικία εις βάρος του κλάδου μας;
  • Ποιος έχει την ευθύνη;
  • Γιατί δεν γίνονται άμεσες διορθωτικές κινήσεις;
  • Γιατί στα σχολεία υπάρχουν κενά, ενώ οι εκπαιδευτικοί ΠΕ11 βρίσκονται στην αναμονή για πάρα πολλά χρόνια;

Φέτος και πάλι, διατέθηκαν ελάχιστα οργανικά κενά, ενώ υπάρχουν σημαντικές ανάγκες, οι οποίες φαίνονται στα λειτουργικά κενά, τα οποία προοδευτικά αυξάνονται και σε πολλές περιπτώσεις παραμένουν ΚΕΝΑ σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Οι αριθμοί δείχνουν την αδιαμφισβήτητη ανάγκη εξορθολογισμού των προσλήψεων με την σύσταση των πραγματικών οργανικών κενών ανά την επικράτεια και την πλήρη κάλυψη τους, στους επόμενους μόνιμους διορισμούς. Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής είναι ζωτικής σημασίας για τους μαθητές και εν γένει για τη νέα γενιά, ως πρωταρχικός παράγοντας σωματικής και ψυχικής υγείας και ευρωστίας, ειδικά στη μεταπανδημία εποχή.

Επιζητούμε:

  • Εξορθολογισμό και επικαιροποίηση των οργανικών κενών των ΠΕ11 και ΠΕ11.01 • Δίκαιο καταμερισμό τους
  • Άμεσους μόνιμους διορισμούς των καθηγητών Φυσικής Αγωγής
  • Δίκαιη αντιμετώπιση του κλάδου

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.