Αξιολόγηση σχολείων: Οι προτάσεις της ΔΑΚΕ στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ από τον Θ. Τσούχλο

Το Δ.Σ. ασχολήθηκε εκ νέου με το θέμα της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων. Η όλη κατάσταση είχε περιέλθει σε αδιέξοδο. Μετά την απόφαση του Εφετείου, τις συνεχείς απορρίψεις της προτεινόμενης «απεργίας αποχής» από τις Γ.Σ. των Προέδρων, τις άνευ επιτυχίας κινήσεις ορισμένων ΕΛΜΕ και την πιεστικότατη γραφειοκρατία που καταπίεζε τους συναδέλφους άνευ ουσιαστικού αποτελέσματος, οφείλαμε να δώσουμε μια πρακτική και αποτελεσματική λύση.

Η ΔΑΚΕ με περίσκεψη, συναισθανόμενη την ευθύνη της ως πρώτη Παράταξη συντάχθηκε με την υιοθέτηση της στρατηγικής των «ενιαίων κειμένων», με στόχο να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολείων που έχει επιφέρει τόσα προβλήματα και τεράστιο φόρτο.

Η Παράταξή μας εκτιμά ότι ο προγραμματισμός των συλλόγων διδασκόντων θα ενισχυθεί με τις προτεινόμενες επιστημονικές- παιδαγωγικές- εκπαιδευτικές θέσεις ενώ θα υπάρξει παράλληλη ανάδειξη των σημαντικών προβλημάτων που απασχολούν τον κλάδο και γενικότερα το χώρο της Δημόσιας Παιδείας.

Οι προτάσεις της ΔΑΚΕ στο Δ.Σ. της ΟΛΜΕ

Εν όψει της Γ.Σ. των προέδρων συνεδρίασε το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου. Η Παράταξη της ΔΑΚΕ κατέθεσε τις παρακάτω προτάσεις:

  1. Οικονομικά: αυξήσεις των μισθών, αποκατάσταση των απωλειών μας λόγω των μνημονιακών περικοπών και του πληθωρισμού που καλπάζει τα τελευταία έτη.
  2. Μονιμοποίηση των νεοδιόριστων: να προχωρήσουν οι διαδικασίες της άμεσης μονιμοποίησης των συναδέλφων που έχουν διοριστεί και έχουν υπερβεί τη διετή δόκιμη υπηρεσία, σύμφωνα με το δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα.
  3. Συλλογική Σύμβαση Εργασίας: άμεση εκκίνηση των διαδικασιών, ώστε στις αρχές Ιανουαρίου η Ομοσπονδία να καταθέσει το σύνολο των προτάσεών της όσον αφορά τα εργασιακά, συνδικαλιστικά και οικονομικά μας αιτήματα.
  4. Κτηριακές υποδομές: ενίσχυση με κονδύλια προερχόμενα από την τοπική αυτοδιοίκηση και το υπουργείο Εσωτερικών
  5. Εργασιακές συνθήκες: επίλυση επιμέρους σημαντικών προβλημάτων (ωράριο, μετακινήσεις σε πολλά σχολεία, γραφειοκρατία, πλαίσιο σχολικών εκδρομών, σχολικός εκφοβισμός, προστασία των εκπαιδευτικών)
  6. Αιρετοί του κλάδου: ενίσχυση του θεσμού των αιρετών και επαναφορά τους στα Συμβούλια Επιλογής. (ΚΥΣΔΕ- ΑΠΥΣΔΕ- ΠΥΣΔΕ)
  7. Μόνιμοι διορισμοί: Κάλυψη των υπαρχόντων κενών με σημαντικό αριθμό μόνιμων διορισμών
  8. Αναπληρωτές: οι μηδενικοί διορισμοί κατά την προηγούμενη δεκαετία οδήγησαν στην εκτόξευση του αριθμού των αναπληρωτών στις 45.000. Με γοργούς ρυθμούς επιβάλλεται να γίνει η επόμενη φάση προσλήψεων αναπληρωτών
  9. 9 Επιτροπή του ΥΠΑΙΘ: συμμετοχή της ΟΛΜΕ στην Επιτροπή του ΥΠΑΙΘ για τη Β/θμια Εκπαίδευση. Το αίτημα είχε υποβληθεί από την Ομοσπονδία τον Ιούλιο και είχε γίνει άμεσα αποδεκτό από τον Υπουργό Παιδείας.

Θ. Τσούχλος, Γεν. Γραμματέας ΔΑΚΕ Καθηγητών

Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.