Αξιολόγηση σχολείων: Έφτασε η ώρα των Συντονιστών!

Αξιολόγηση σχολείων: Έφτασε η ώρα των Συντονιστριών – Συντονιστών και είναι μια ώρα δύσκολη γιατί πρέπει να αξιολογήσουν – βαθμολογήσουν τα σχολεία.

Μετά από μια περιπετειώδη σχολική χρονιά μεταξύ δικαστικών αγωγών και συνεχών παρατάσεων για την αξιολόγηση των  σχολείων, οι εκπαιδευτικοί  μέσα από τεράστιες δυσκολίες και πιέσεις,  ό,τι ήταν να το κάνουν το έκαναν. Ήρθε όμως τώρα  η σειρά των Συντονιστριών –  Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου να συμμετέχουν ενεργά στην αξιολόγηση – βαθμολόγηση των σχολείων.

Η γενική τάση, σύμφωνα με πληροφορίες που έχει το fresh -education, είναι ότι τα σχολεία μέσα σε όλο αυτό το κλίμα θα βαθμολογηθούν με “καλούς βαθμούς” από τους Συντονιστές.

Υπάρχουν όμως και κάποιες “σκληροπυρηνικές φωνές” που θέλουν αυστηρή βαθμολογία – αξιολόγηση στα σχολεία και ιδιαίτερα σε όσα κατάθεσαν τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ.

Γενικά υπάρχει ένας έντονος προβληματισμός στους Συντονιστές για το πόσο αντιπροσωπευτικοί μπορεί να είναι οι βαθμοί στα σχολεία και ιδιαίτερα όσοι θα αφορούν σε άξονες εκτός δράσεων που έχουν αναλάβει αυτά.

Βέβαια πουθενά δεν προβλέπεται η Αξιολόγηση – Βαθμολόγηση των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων των συντονιστριών/ συντονιστών εκπαιδευτικού έργου.

Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Π.Ε. Αμαρουσίου ζητά με επιστολή του από τους συντονιστές εκπαίδευσης του 2ου ΠΕΚΕΣ Αττικής να μη συμβάλουν στην κατηγοριοποίηση των σχολείων της χώρας και στον αγώνα που δίνει ο κλάδος των εκπαιδευτικών Π.Ε. και να βαθμολογήσουν με άριστα όλα τα πεδία της «αυτοαξιολόγησης» των σχολικών μονάδων .

Ο ΣΕΠΕ τονίζει ότι «η απαίτησή μας αυτή βασίζεται στη νομιμότητα του πλαισίου του νόμου 4547 με τον οποίο επιλεγήκατε ως συντονιστές/συντονίστριες εκπαιδευτικού έργου με βάση το οποίο πουθενά δεν προβλέπεται η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ των σχολικών μονάδων στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων σας ως συντονιστών/συντονιστριών εκπαιδευτικού έργου» επισημαίνει σε επιστολή του ο Σύλλογος.

«Σας καλούμε να μην δεχθείτε να γίνετε ιμάντες και διεκπεραιωτές της πλέον βάναυσης – αντιεκπαιδευτικής – αντιλαϊκής και αντιεπιστημονικής εκπαιδευτικής πολιτικής που γνώρισε ο τόπος μας από το 1974 ως τώρα, προστατεύοντας τους εαυτούς σας και την επιστημονική – παιδαγωγική σας ιδιότητα και οντότητα, βαθμολογώντας με άριστα όλα τα πεδία της αυτοαξιολόγησης όλων των σχολικών μονάδων της αρμοδιότητάς σας» προσθέτει.

Τέλος, καλεί τις σχολικές μονάδες (Δημοτικά Σχολεία & Νηπιαγωγεία) της περιοχής ευθύνης του σωματείου να ελέγξουν τη βαθμολογία που θα λάβουν από τις/τους συντονίστριες/συντονιστές εκπαιδευτικού έργου και εφόσον δεν λάβουν το άριστα σε όλα τα πεδία της «αυτοαξιολόγησής» τους να απευθύνονται στο σωματείο προκειμένου, με την κάλυψή του και με απόφασή των συλλόγων διδασκόντων τους, να χρησιμοποιήσουν ένδικα μέσα σε βάρος των αξιολογητών – βαθμολογητών τους.

Θυμίζουμε ότι  έκλεισε την Τετάρη 29 Ιουνίου η φόρμα για την Εσωτερική αξιολόγηση σχολείων στην πλατφόρμα του ΙΕΠ.  Την Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης κάθε σχολείου, οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης Παιδαγωγικής Ευθύνης, θα τη φτιάξουν μέχρι τις 20 Ιουλίου και θα την αναρτήσουν στην ψηφιακή εφαρμογή του Ι.Ε.Π.

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.