Αξιολόγηση σχολείων: Αλλάζει ο τρόπος που θα αξιολογούν οι συντονιστές

Αξιολόγηση σχολείων: Τι είπε ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘ για τις  βαθμολογίες που πήραν τα σχολεία από Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου.

Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν  Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ,  το  ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.

Για τις χαμηλές βαθμολογίες που πήραν κάποια σχολεία από Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στην αξιολόγηση 2021-2022 ερωτήθηκε ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ Αλέξανδρος Κόπτσης, σε διαδικτυακή συνάντηση που είχε πριν λίγες ημέρες με Διευθυντές σχολείων.

Συγκεκριμένα διευθυντές σχολείων ενημέρωσαν  τον Γενικό Γραμματέα για τις χαμηλές  βαθμολογίες που πήραν τα σχολεία τους από Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου τη στιγμή που άλλα σχολεία στους ίδιους άξονες με τα ίδια περίπου αποτελέσματα πήραν 10αρια.

Στην τοποθέτησή του επί του θέματος, ο κ. Κόπτσης διαφώνησε με τις χαμηλές βαθμολογίες σε μια περίοδο δύσκολη για τα σχολεία λόγω πανδημίας και ανέφερε ότι η χαμηλή βαθμολογία που έβαλε κάποιος Σ.Ε.Ε σε σχολείο αντικατοπτρίζει και τις ευθύνες που έχει ο ίδιος, αν δεν είχε επαφή  με αυτό κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και απλά  ήρθε μόνο στο τέλος βάζοντας χαμηλή βαθμολογία.

Παρουσιάζουμε και ορισμένες περιπτώσεις βαθμολόγησης σχολείων 2021 -2022

1.Στις περισσότερες αξιολογήσεις σχολείων  σχολιάστηκαν από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και τα τρία πεδία  της έκθεσης εξωτερικής αξιολόγησης: “Θετικά σημεία”, “Σημεία προς βελτίωση” και “Προτάσεις προς βελτίωση”

Υπάρχουν όμως αξιολογήσεις σχολείων με σχολιασμούς   μόνο για τα “Θετικά σημεία” και καθόλου τα “Σημεία προς βελτίωση” και τις “Προτάσεις προς βελτίωση”

Γονείς δηλαδή μπορεί να βγάζουν το συμπέρασμα ότι στις εκθέσεις σχολείων που δεν υπάρχουν “Σημεία προς βελτίωση” είναι όλα τέλεια και στα σχολεία που υπάρχουν “Σημεία προς βελτίωση” και  “Προτάσεις προς βελτίωση” δεν πήγαν τόσο καλά τα πράγματα.

2.Υπήρξε τουλάχιστον μία αξιολόγηση σχολείου που πήρε σε όλα 10 με 7 λέξεις σε τρεις φράσεις (σχόλια) για όλους τους άξονες και δείκτες.

3. Σχολεία που δεν παρουσίασαν δράσεις και τεκμήρια για κάποιον δείκτη πήραν 10 και άλλα σχολεία που έκαναν το ίδιο ακριβώς πήραν 5.

Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.