Αξιολόγηση: Για κωμικοτραγικές καταστάσεις σε σχολείο της Θεσσαλονίκης κάνει λόγο η Ε΄ ΕΛΜΕΘ

Αξιολογητής με διαδικασίες εξπρές προχωρούσε την ατομική αξιολόγηση όχι σε έναν συνάδελφο, αλλά σε δύο μαζί, την ίδια ώρα, στην ίδια ειδικότητα και με επιλεγμένους μαθητές!

Κλειδαμπαρώθηκαν και δεν άνοιξαν την πόρτα για να μην αποκαλυφθούν οι μαϊμού αξιολογήσεις τους!”, αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

Αξιολόγηση μαϊμού από Σύμβουλο Εκπαίδευσης

H ανακοίνωση της Ε΄ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης

Ισχυρό το σημερινό μήνυμα (3/4/2023) από τον αγώνα που δίνουμε να σταματήσουμε την αξιολόγηση, με αποδέκτες τους συμβούλους-αξιολογητές-επιθεωρητές και άλλους πρόθυμους να στρώσουν το δρόμο στην αξιολόγηση.

«Αυτοί με τις εν κρυπτώ και φιάσκο αξιολογήσεις και εμείς στον αγώνα με τις συλλογικές αποφάσεις του κλάδου θα τους σταματάμε!»

Αξιολογητής, που τον σταματήσαμε δύο φορές που το επιχείρησε το προηγούμενο διάστημα να προχωρήσει τις διαδικασίες της αξιολόγησης στο ίδιο σχολείο του Ευόσμου και στην ίδια ειδικότητα, δεν τόλμησε, για να μην ξαναπάθει το ίδιο, και δεν πάτησε το πόδι του σήμερα! Η ΕΛΜΕ και συνάδελφοι ήμασταν εκεί!

Η αγωνιστική ενότητα του κλάδου καλά κρατεί και σταματήσαμε την αξιολόγηση και σε άλλο σχολείο! Με μαζική συμμετοχή συναδέλφων σχολείου του Λαγκαδά, μελών του ΔΣ της ΕΛΜΕ και συναδέλφων από άλλα σχολεία, δεν έγινε αξιολόγηση συναδέλφων, όπως ήταν προγραμματισμένη!

Με εν κρυπτώ αξιολογήσεις και  αξιολογήσεις φιάσκο οι σύμβουλοι επιβεβαιώνουν ότι ποτέ δεν είχαν καμία σχέση με τις ισχυρές δημοκρατικές παραδόσεις του κλάδου, από κοντά τους και ορισμένες Διευθύνσεις σχολείων που τους στρώνουν το δρόμο! Ενημερωθήκαμε ότι σε σχολείο του Π. Μελά, εν κρυπτώ προχωρούν τις διαδικασίες της αξιολόγησης.

Ως ΕΛΜΕ παρεμβήκαμε άμεσα στο σχολείο και διαπιστώσαμε ψευδεπίγραφες και φιάσκο αξιολογήσεις. Παρά τα εμπόδια από τις Διοικήσεις του σχολείου να μας επιτρέψουν να μιλήσουμε με τους νεοδιόριστους και τους επιθεωρητές τους μασκαρεμένους σε συμβούλους (έτσι μας παρουσιάζονται και επιχειρηματολογούν για εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό ρόλο που έχουν), όταν φτάσαμε στην αίθουσα που γινόταν η αξιολόγηση, μας περίμεναν νέα δεδομένα για τις φιάσκο αξιολογήσεις τους.

Αξιολογητής με διαδικασίες εξπρές προχωρούσε την ατομική αξιολόγηση όχι σε έναν συνάδελφο, αλλά σε δύο μαζί, την ίδια ώρα, στην ίδια ειδικότητα και με επιλεγμένους μαθητές! Κλειδαμπαρώθηκαν και δεν άνοιξαν την πόρτα για να μην αποκαλυφθούν οι μαϊμού αξιολογήσεις τους! Την επόμενη, δεύτερη δειγματική διδασκαλία που θα ζητήσουν οι επιθεωρητές για να ολοκληρώσουν την ατομική αξιολόγηση στο εκπαιδευτικό έργο, για να ακολουθήσουν οι διαδικασίες της αξιολόγησης στο παιδαγωγικό και διοικητικό έργο, νέες εκπλήξεις θα μας περιμένουν, οι εν κρυπτώ διαδικασίες να συνοδεύονται και με αξιολογήσεις ταυτόχρονα νεοδιόριστων διαφορετικών ειδικοτήτων!

Δεν είναι σύμβουλοι πλέον όλοι αυτοί που σε εντεταλμένη υπηρεσία υπηρετούν τα σχέδια της Κεραμέως και της κυβέρνησης! Κατ’ όνομα πλέον ονομάζονται σύμβουλοι, είναι αξιολογητές – επιθεωρητές. Αυτό επιβεβαιώνουν και όλα τα ανδραγαθήματα στα οποία επιδίδονται για να παρουσιάσουν έργο: Σαν τους κλέφτες πηγαίνουν στα σχολεία, χωρίς να γνωρίζει ο σύλλογος, ούτε και οι Διευθυντές, αν δεν είναι της αρεσκείας τους! Καταστρατηγούν ακόμα και τη διαδικασία που η ίδια η κυβέρνηση ορίζει και προχωρούν σε εν κρυπτώ αξιολογήσεις και σε μία ώρα “ξεπετάνε” περισσότερους από έναν νεοδιόριστους! “Σύμβουλοι” γενικής παιδείας, δεν διστάζουν να αξιολογούν συναδέλφους ειδικής αγωγής! Σύμβουλοι άλλων ειδικοτήτων, επειδή δεν φτάνουν για να προχωρήσουν τις διαδικασίες, επιχειρούν να αξιολογήσουν συναδέλφους που δεν έχουν σχέση με την ειδικότητά τους. Σύμβουλος που βγαίνει στη σύνταξη σε δύο μήνες είναι από τους πρωταγωνιστές αλλεπάλληλων αντιεκπαιδευτικών πρακτικών για το προχώρημα της αξιολόγησης.

Απειλούν, φοβίζουν, τρομοκρατούν επαναλαμβάνοντας μονότονα ότι είναι νόμος και πρέπει να εφαρμοστεί! Πιστά αντίγραφα της Κεραμέως «του νόμου και της τάξης» που εξελίσσονται σε κακέκτυπο άλλων εποχών! Ο κλάδος πρέπει να  τους ξεγράψει από τις γραμμές του, δεν αποτελούν κομμάτι του και πρέπει να ακολουθήσει τις προβλεπόμενες διαδικασίες που ορίζουν τα καταστατικά μας. Δεν έχουμε να περιμένουμε τίποτα στον αγώνα κατά της αξιολόγησης από αυτούς, αλλά ούτε και στο ελάχιστο ότι μετά την μάχη του κλάδου κατά της αξιολόγησης, θα  έχουν έναν άλλο ρόλο με χαρακτηριστικά εκπαιδευτικά, επιστημονικά, παιδαγωγικά. Έφτασαν στο σημείο, επειδή δεν έχουν επιχειρήματα για τις αντιεκπαιδευτικές πρακτικές που ακολουθούν, σε ολομέλεια που πραγματοποίησαν την Παρασκευή 31/4, να απορρίψουν πρόσκληση των ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για συνάντηση την Τετάρτη 5/4. Αρνήθηκαν να συζητήσουν με τις ΕΛΜΕ τις ομόφωνες αποφάσεις του κλάδου για την αξιολόγηση, καθώς και το ρόλο του συμβούλου με χαρακτηριστικά  παιδαγωγικά, επιστημονικά και καθοδηγητικά προς τους εκπαιδευτικούς και τα σχολεία, όπως ακριβώς καταγράφαμε στην πρόσκληση που τους αποστείλαμε! Αρνήθηκαν δηλαδή το διάλογο που είναι ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της παιδείας! Το ίδιο ακριβώς που κάνει συνεχώς  η Υπουργός Παιδείας  του αυταρχισμού και της τρομοκρατίας!

Συνάδελφοι, να μην αποδεχθούμε να γίνουμε αριθμοί στα σχέδια της Κεραμέως που επίμονα μας συκοφαντεί και επιμένει να παρουσιάζει την αξιολόγηση «ως το άπαν της γης», που βελτιώνει το δημόσιο σχολείο! Στάση αξιοπρέπειας είναι να είμαστε με τις ομόφωνες συλλογικές αποφάσεις του κλάδου και όχι με τον ατομικό δρόμο που μας υποδεικνύει η Κεραμέως για να μας υποτάξουν από την αρχή σε ένα εργασιακό καθεστώς όπου δεν θα έχουμε δικαιώματα. Να απέχουμε από την υποκρισία, τον ατομικισμό, χωρίς φόβο, ξέροντας πως ό,τι κερδήθηκε για εμάς τους εργαζόμενους κερδήθηκε χάρη σε συλλογικούς αγώνες. Να μην συναινέσουμε γιατί καταστροφικές θα είναι οι συνέπειες που θα έχει η εφαρμογή της αξιολόγησης για τη λειτουργία του δημόσιου σχολείου, για τα παιδιά και τις ανάγκες τους, για τους εκπαιδευτικούς σε εργασιακό, δημιουργικό, επίπεδο.

Η απεργία – αποχή είναι το ισχυρό μας όπλο

Όπως αναφέρεται και στην ανακοίνωση της ΟΛΜΕ: «Η απεργία αποχή προβλέπεται από τις διατάξεις του ν.1264/1982 και έχει κριθεί στα δικαστήρια ως απόλυτα νόμιμη και συνταγματικά κατοχυρωμένη μορφή απεργίας. (Δ.Εφ. Πειραιώς 486/1995, Δ.Εφ. Αθηνών 4843/2014, Μ.Π. Αθηνών 2395/2014, Δ. Εφ. Αθηνών 559/2020). Η απεργία – αποχή χρησιμοποιήθηκε από την ΑΔΕΔΥ σε όλο το Δημόσιο με μεγάλη επιτυχία και καθολική συμμετοχή των εργαζομένων, χωρίς να έχουν υπάρξει διώξεις. Η ΟΛΜΕ έχει τηρήσει όλες τις προβλεπόμενες νομικές διαδικασίες που εξασφαλίζουν την νομιμότητα της απεργίας αποχής, καταθέτοντας σχετικό εξώδικο, μέσω νομικού, στην Προεδρία της Κυβέρνησης και στα υπουργεία Παιδείας, Εσωτερικών και Οικονομικών.»

Η δήλωση συμμετοχής στην απεργία αποχή θωρακίζει τους/τις εκπαιδευτικούς με την κάλυψη που προσφέρει η συμμετοχή σε μια κατοχυρωμένη συνδικαλιστική μορφή πάλης.

Υπογράφουμε όλοι την απεργία αποχή και σταματάμε όλες τις διαδικασίες της αξιολόγησης! Όλοι μαζί θα τους σταματάμε παντού και θα νικήσουμε!

Και νέα πρόσκληση σε Συμβούλους

Παρακαλούμε να ανταποκριθείτε στη νέα πρόσκληση των ΕΛΜΕ και να συζητήσουμε μαζί σας την Τετάρτη 5/4/2023 στις 1.00 μ.μ.

Παρακαλούμε η πρόσκληση να κοινοποιηθεί προς όλους τους συμβούλους.

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.