Στις αρχές του νέου χρόνου με fast track διαδικασίες η αξιολόγηση των σχολικών μονάδων

Η Υπουργική Απόφαση για την εσωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων είναι έτοιμη και θα έρθει στα σχολεία τον Νοέμβριο.

Eπιβεβαίωση του ρεπορτάζ του edweek σχετικά με τις διαδικασίες αξιολόγησης των σχολικών μονάδων η οποία σύμφωνα και με δημοσίευμα των Νέων θα εκκινήσει άμεσα.

Διαβάστε το άρθρο μας της 19ης Οκτωβρίου για να ενημερωθείτε σχετικά:

Αξιολόγηση των σχολικών μονάδων | Τον Γενάρη και βλέπουμε…!

 

Η πορεία των διαδικασιών της εσωτερικής αξιολόγησης των σχολείων

Κατάθεση προτάσεων από ομάδες δύο έως πέντε εκπαιδευτικών για δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης προβλέπει το άρθρο 33 του προσφάτως ψηφισμένου νόμου «Αναβάθμιση του σχολείου και άλλες διατάξεις».

Σύμφωνα με το άρθρο, «σκοπός των ομάδων είναι η πιο στοχευμένη οργάνωση και διεξαγωγή εκπαιδευτικών δράσεων που αποβλέπουν στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών»

Οι ομάδες δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης καθορίζουν τις παραμέτρους στις οποίες εστιάζουν, θέτοντας συγκεκριμένους στόχους και προγραμματίζοντας αντίστοιχες δράσεις, τις οποίες υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί που συμμετέχουν στις τάξεις τους, σε πλαίσιο αμοιβαίας υποστήριξης, αλληλοπαρατήρησης και συνδιδασκαλίας.

Οι δράσεις αυτές υποστηρίζονται από τη Διεύθυνση του σχολείου, συμπεριλαμβανομένης ενδεικτικά της δυνατότητας, κατόπιν απόφασης του συλλόγου διδασκόντων, να αναμορφώνεται ή να προσαρμόζεται το εβδομαδιαίο ωρολόγιο πρόγραμμα διδασκαλίας, με μέριμνα της Διεύθυνσης, ώστε να διευκολύνονται οι συνεργασίες των ομάδων δράσεων.

Για τη συμμετοχή τους στις εν λόγω ομάδες οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί καταθέτουν σε συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων σχετική πρόταση με τους σκοπούς και τη σημασία του θέματος που θα αναλάβουν. Οι δράσεις και οι στόχοι των ομάδων δράσεων επαγγελματικής ανάπτυξης μπορούν να σχετίζονται με επιμορφωτικά προγράμματα που βρίσκονται σε εξέλιξη, τα οποία προβλέπουν εφαρμογές των προτεινόμενων δράσεων σε συνθήκες σχολικής τάξης.

Το έργο της υποστήριξης και του συντονισμού των εν λόγω ομάδων αναλαμβάνουν ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας και ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου που έχει την παιδαγωγική ευθύνη της σχολικής μονάδας ή ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου της ειδικότητας, κατά περίπτωση. Ο Συντονιστής Εκπαιδευτικού Έργου μπορεί να οργανώνει σχετικές, ενδοσχολικές, επιμορφωτικές δράσεις και να παρέχει την απαιτούμενη στήριξη.

Διαβάστε όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τις διαδικασίες της αυτοαξιολόγησης της σχολικής μονάδας και την αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, στο άρθρο μας:

Έως 10 Οκτωβρίου, κατάθεση προτάσεων από ομάδες εκπαιδευτικών για δράσεις επαγγελματικής ανάπτυξης

* Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Μοιράσου το άρθρο:

          

* Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.