Ξεκίνησε στη Βουλή η συζήτηση του νομοσχεδίου για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια
Ξεκίνησε σήμερα, Τρίτη, στις 10 το πρωί, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η συζήτηση επί του πολυνομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας, «Ενίσχυση του Δημόσιου Πανεπιστημίου – Πλαίσιο λειτουργίας μη κερδοσκοπικών παραρτημάτων ξένων πανεπιστημίων».
Η συζήτηση στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα γίνει σήμερα Τρίτη, την Πέμπτη 29/2, την Παρασκευή 1/3 και την μεθεπόμενη Τρίτη 5 Μαρτίου.
Βουλευτές της αντιπολίτευσης, οι οποίοι χαρακτήρισαν αντισυνταγματικό το νομοσχέδιο για τα Μη Κρατικά Πανεπιστήμια, ζήτησαν την απόσυρση των συγκεκριμένων διατάξεων από το πολυνομοσχέδιο.
Η συζήτηση μεταδίδεται Live/Βουλή από τις 10 π.μ.
Το χρονοδιάγραμμα
Την ερχόμενη Πέμπτη 29/2 στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής θα κληθούν να τοποθετηθούν επί των διατάξεων του πολυνομοσχεδίου οι εκπρόσωποι των εμπλεκόμενων φορέων, όπως Συνόδου Πρυτάνεων, Ομοσπονδιών κλπ
Την Παρασκευή 1/3 θα συνεχιστεί η συζήτηση με την τοποθέτηση των Βουλευτών και την μεθεπόμενη Τρίτη 5 Μαρτίου θα ολοκληρωθεί η διαδικασία των τετραήμερων εργασιών στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων.
Την Πέμπτη 7 Μαρτίου η συζήτηση θα ξεκινήσει στην Ολομέλεια της Βουλής, όπου θα μιλήσει και ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, και θα ολοκληρωθεί την επόμενη ημέρα, Παρασκευή 8 Μαρτίου, με την ψήφιση του πολυνομοσχεδίου.
Εισηγητής εκ μέρος της ΝΔ επί του πολυνομοσχεδίου θα είναι ο Λευτέρης Κτιστάκης και από την αξιωματική αντιπολίτευση (ΣΥΡΙΖΑ) ο Βουλευτής Διονύσιος Καλαματιανός.
Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Μοιράσου το άρθρο μας
| Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε. – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them. |






























