Ξεκίνησαν στα σχολεία οι συναντήσεις των εκπαιδευτικών με τους Ενδοσχολικούς Συντονιστές

Ξεκίνησαν στα σχολεία οι συναντήσεις εργασίας των εκπαιδευτικών με τους Ενδοσχολικούς Συντονιστές/-τριες

Αυτές οι συναντήσεις εργασίας είναι ανεξάρτητες από τις συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων του σχολείου αλλά και τις συλλογικές αποφάσεις που μπορεί να λάβει.

Δημοσιεύουμε παρακάτω πρόσκληση ενημερωτικής συνάντησης εργασίας Ενδοσχολικών Συντονιστών προς τους εκπαιδευτικούς σχολείου.

Την ………-11-2022 και ώρα 13:20-14:00 στο γραφείο των εκπαιδευτικών του Σχολείου μας θα γίνει ενημερωτική συνάντηση εργασίας των Ενδοσχολικών Συντονιστών/-τριών  με τους τις/εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων του Σχολείου μας.

Η συνάντηση προγραμματίζεται για ενημέρωση των εκπαιδευτικών ως συνέχεια της ενημέρωσης που προηγήθηκε από τον Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ., του Προέδρου του Ι.Ε.Π., Συμβούλου του Υπουργείου και του Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου ευθύνης του Σχολείου μας.

Παρακαλούμε για την παρουσία σας.
Οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές/-τριες

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση  ο Ενδοσχολικός Συντονιστής οργανώνει στα σχολεία συναντήσεις εργασίας με εκπαιδευτικούς κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους.

Η υπουργική απόφαση αναφέρει ακριβώς τα εξής:

“Στο πλαίσιο των καθηκόντων τους οι ενδοσχολικοί Συντονιστές θα οργανώνουν τουλάχιστον μία (1) συνάντηση εργασίας με εκπαιδευτικούς τον μήνα, ανά ομάδες τάξεων/ομάδες ειδικοτήτων σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.”

Οι ενδοσχολικοί συντονιστές και οι ομάδες εκπαιδευτικών, ανά τάξεις /ομάδες ειδικοτήτων, θα λειτουργούν χωρίς σχετικές Συνεδριάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων αλλά με “συναντήσεις εργασίας“,  αφού σύμφωνα με την Υπουργική απόφαση:

“Ασκούν τα καθήκοντά τους και λειτουργούν συμπληρωματικά και ενισχυτικά προς τους υφιστάμενους θεσμούς υποστήριξης των σχολικών μονάδων, χωρίς να υποκαθιστούν τον σύλλογο διδασκόντων, τον/τη Διευθυντή/τρια και τον/την Σύμβουλο Εκπαίδευσης της σχολικής μονάδας ή τις υποστηρικτικές δομές της εκπαίδευσης στην άσκηση των αρμοδιοτήτων και καθηκόντων τους”

Υποστηρίζουν και συντονίζουν τους/τις εκπαιδευτικούς ανά ομάδες τάξεων ή ανά ομάδες ειδικοτήτων σε συνεργασία με τους/τις τελευταίους/ες και με τους/τις αντίστοιχους/ες κάθε φορά Συμβούλους Εκπαίδευσης.

καθώς επίσης

“Στην αρχή κάθε διδακτικού έτους συντάσσουν προγραμματισμό δράσεων και ενεργειών και στο τέλος του διδακτικού έτους συντάσσουν ετήσια έκθεση, στην οποία αναφέρονται όλες οι ενέργειες που διενεργήθηκαν από μέρους τους κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς. Η έκθεση υποβάλλεται κατά περίπτωση στον/στη Διευθυντή/ντρια ή στον/στην- Προϊστάμενο/η της σχολικής μονάδας”

Διαβάστε εδώ όλη την Υπουργική απόφαση – ΦΕΚ

Αναλυτικά το Άρθρο 92 του Ν. 4823/2021 προβλέπει:

Ενδοσχολικοί Συντονιστές

  1. Όργανα συντονισμού του εκπαιδευτικού έργου σε επίπεδο σχολικής μονάδας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές (Συντονιστές Τάξεων ή Συντονιστές Γνωστικών Πεδίων), οι οποίοι επικουρούν τον Διευθυντή και τον Υποδιευθυντή στο έργο τους ασκώντας καθήκοντα σε θέματα που αφορούν: α) την υποστήριξη και τον συντονισμό των εκπαιδευτικών ανά ομάδες ειδικοτήτων ή ανά ομάδες τάξεων διδασκαλίας, β) τον προγραμματισμό της διδακτέας ύλης, γ) την οργάνωση δειγματικών διδασκαλιών και την ανταλλαγή καλών επαγγελματικών πρακτικών, δ) την εισαγωγή καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων διδασκαλίας και την αξιολόγησή τους και ε) τον προγραμματισμό των διαδικασιών αξιολόγησης των μαθητών. Στο πλαίσιο των ως άνω καθηκόντων, ο Ενδοσχολικός Συντονιστής συγκαλεί συναντήσεις εργασίας με εκπαιδευτικούς ομάδων ειδικοτήτων ή ομάδων τάξεων διδασκαλίας καθ’ όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.
  2. Οι Ενδοσχολικοί Συντονιστές ορίζονται με απόφαση του Διευθυντή ή του Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας, ο οποίος δύναται να αναθέτει στον ίδιο εκπαιδευτικό καθήκοντα Συντονιστή Τάξης ή Συντονιστή Γνωστικού Πεδίου, εφόσον τούτο εξυπηρετεί τις ανάγκες της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας.
  3. Με απόφαση του Διευθυντή ή του Προϊστάμενου της σχολικής μονάδας δύναται να αποφασίζεται ότι οι παιδαγωγικοί σύμβουλοι μέντορες του άρθρου 93 μπορούν να αναλαμβάνουν, παράλληλα, καθήκοντα Ενδοσχολικών Συντονιστών.
  4. Μετά την πρώτη εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, ως συντονιστές τάξεων ή γνωστικών πεδίων μπορούν να επιλεγούν μόνο εκπαιδευτικοί με αξιολόγηση «εξαιρετική» ή «πολύ καλή» σε όλα τα πεδία, σύμφωνα με τους χαρακτηρισμούς της παρ. 1 του άρθρου 67.
  5. Η θητεία ενός εκπαιδευτικού ως Ενδοσχολικού Συντονιστή (Συντονιστή Τάξης ή Γνωστικού Πεδίου) συνεκτιμάται κατά την ατομική αξιολόγησή του, καθώς και για την επιλογή του ως στελέχους εκπαίδευσης, σύμφωνα με την υποπερ. εε’ της περ. ε’ της παρ. 3 του άρθρου 33.
  6. Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθορίζονται τα προσόντα και τα κριτήρια ορισμού, η διάρκεια της θητείας, ο αριθμός των Ενδοσχολικών Συντονιστών (Συντονιστών Τάξης ή Γνωστικού Πεδίου) ανάλογα με το μέγεθος και τη δυναμικότητα της κάθε σχολικής μονάδας, καθώς και κάθε άλλο ειδικότερο θέμα σχετικά με την εφαρμογή του παρόντος.

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.