Voucher 200€ – Β’ Κύκλος: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις

Voucher 200€: Ξεκινά στις 10 Ιουνίου η υποβολή αιτήσεων του Β΄κύκλου για την επιχορήγηση των δικαιούχων μαθητών με 200 ευρώ για τη αγορά tablet, laptop, desktop.

Οι αιτήσεις μπορούν να υποβάλλονται έως την ημερομηνία γενικής λήξης του Προγράμματος, δηλαδή έως την 30ή Ιουλίου 2021. Ο δεύτερος κύκλος αφορά όλους τους δυνητικούς δικαιούχους, ακόμα και αν δεν είναι εγκεκριμένοι δικαιούχοι επιδόματος παιδιού ΟΠΕΚΑ.

Μετά από αυτή την καταληκτική ημερομηνία δεν θα είναι δυνατή η υποβολή νέων αιτήσεων, η έκδοση νέων επιταγών για αιτήσεις που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και η πραγματοποίηση αγορών με τις εκδοθείσες επιταγές (εκτός από κάποιες εξαιρέσεις που αφορούν ακυρώσεις και επανεξαργυρώσεις επιταγών και αναφέρονται αναλυτικά στην Προκήρυξη του Προγράμματος).

Τρόπος υποβολής αιτήσεων:

Οι αιτήσεις κατατίθενται ηλεκτρονικά στην εφαρμογή https://beneficiary.digital-access.gov.gr/.

Οι αιτούντες καλούνται αρχικά να μπουν στην ιστοσελίδα του προγράμματος https://www.digital-access.gov.gr ώστε να ενημερωθούν για το πρόγραμμα, τα κριτήρια επιλεξιμότητας και την αναλυτική διαδικασία για την υποβολή της αίτησης επιχορήγησης.

Μετά, εισέρχονται στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας τους προσωπικούς κωδικούς τους στο Taxisnet και ολοκληρώνουν την καταχώρηση των στοιχείων τους δηλώνοντας επιπλέον το προσωπικό τους ΑΜΚΑ. Καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου ώστε να λαμβάνουν έγκαιρη και εμπιστευτική πληροφορία από το Πρόγραμμα μέσω SMS. Δηλώνουν το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων για τα οποία επιθυμούν να κάνουν αίτηση και συμπληρώνουν τα στοιχεία φοίτησής τους.

Επισημαίνεται ότι κάθε δικαιούχος μπορεί να καταθέσει μόνο μία αίτηση στο σύστημα, η οποία θα πρέπει να αφορά το σύνολο των εξαρτώμενων τέκνων τα οποία είναι επιλέξιμα να λάβουν επιταγή.

Ηλεκτρονικές διασταυρώσεις

Οι διασταυρώσεις των στοιχείων που επιβεβαιώνουν την επιλεξιμότητα των εξαρτώμενων τέκνων να ωφεληθούν από το πρόγραμμα γίνονται κυρίως ηλεκτρονικά.

Πιο συγκεκριμένα, στον Α’ κύκλο του προγράμματος, η επιβεβαίωση της σύνθεσης της οικογένειας, της εισοδηματικής κατηγορίας, και της φοίτησης των τέκνων σε δημόσιες δομές της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα και σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας του Υ.ΠΑΙ.Θ., πραγματοποιείται μέσω ηλεκτρονικών διασταυρώσεων.

Εφόσον υπάρχουν προβλήματα στις ηλεκτρονικές διασταυρώσεις, θα πρέπει να γίνονται διορθώσεις στα αντίστοιχα μητρώα του δημοσίου, σύμφωνα με τις οδηγίες που έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα του προγράμματος. Επισημαίνεται ότι η επιτυχής ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων επιλεξιμότητας για τους μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης απαιτεί συμφωνία των στοιχείων τους στο Μητρώο ΑΜΚΑ και το Μητρώο MySchool.

Σε περίπτωση μη δυνατότητας ηλεκτρονικής διασταύρωσης των στοιχείων κάποιας μαθήτριας ή κάποιου μαθητή, παρότι έχουν ακολουθηθεί όλες οι σχετικές οδηγίες, οι Διευθυντές των Σχολείων καλούνται να επικοινωνούν με το Υ.ΠΑΙ.Θ. μέσω των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης.

Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.