Θ. Τσούχλος: Ασφαλές άνοιγμα σχολείων με τα απαραίτητα και αναγκαία μέτρα

Η Ομοσπονδία είναι υπέρ της καθολικότητας του μέτρου του εμβολιασμου χωρίς τον παραμικρό αστερίσκο. Διαφωνεί όμως με τη μορφή της επιτακτικής υποχρεωτικότητας που επιβάλει ποινές, διαθεσιμότητες, επαχθή οικονομικά αντικίνητρα, περικοπή ή μηδενισμό των μισθών.

Αναλυτικά, η παρέμβαση του προέδρου της ΟΛΜΕ 

Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου ξεκινά στην ουσία το νέο σχολικό έτος. Από την Τετάρτη 1/9 180.000 μόνιμοι και αναπληρωτές εκπαιδευτικοί βρίσκονται στα σχολεία τους, ενώ ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί στα τέλη του μηνός, όταν πραγματοποιηθεί η δεύτερη φάση πρόσληψης των αναπληρωτών.

Τίθεται πλέον επιτακτικά το ζήτημα πως θα διαφυλαχθεί το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας από την πανδημία και τα τυχόν κρούσματα.

Η Ο.Λ.Μ.Ε. από τον Ιανουάριο ζητούσε επίμονα την προτεραιοποίηση των εκπαιδευτικών στους εμβολιασμούς. Στην προσπάθεια αυτή συνεπικούρησε θετικά η Υπουργός και μολονότι χάθηκε πολύτιμος χρόνος, επιτύχαμε την εκκίνηση με τα Ειδικά Σχολεία που λειτουργούσαν αδιάλειπτα, στα μέσα Μαρτίου.

Επόμενο βήμα τα αδιάθετα εμβόλια στις αρχές Απριλίου και στη συνέχεια στο τρίτο δεκαήμερο το άνοιγμα της ειδικής πλατφόρμας.

Η Ομοσπονδία είναι υπέρ της καθολικότητας του μέτρου χωρίς τον παραμικρό αστερίσκο. Διαφωνεί όμως με τη μορφή της επιτακτικής υποχρεωτικότητας που επιβάλει ποινές, διαθεσιμότητες, επαχθή οικονομικά αντικίνητρα, περικοπή ή μηδενισμό των μισθών. Το εμβόλιο αποτελεί μία σημαντική επιστημονική και κοινωνική κατάκτηση, ισχυρό όπλο αντιμετώπισης του ιού. Επουδενί όμως να μην καταστεί μέσο διαίρεσης των εργαζομένων, μοχλός αμφισβήτησης ή κατάργησης απαράγραπτων δικαιωμάτων τους.

Η αλλαγή των πρωτοκόλλων στη λειτουργία των σχολικών μονάδων δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα. Ο στόχος του ΥΠΑΙΘ δηλώνεται ότι είναι η απρόσκοπτη δια ζώσης εκπαίδευση. Συμφωνούμε απόλυτα και έχουμε επισημάνει τις αδυναμίες της εξ αποστάσεως, η οποία δημιούργησε σωρεία προβλημάτων και ανέδειξε πλήθος εκπαιδευτικών ανισοτήτων. Απόλυτα απαραίτητα τα επαναλαμβανόμενα δωρεάν αυτοδιαγνωστικά και εργαστηριακά τεστ στο μαθητικό δυναμικό, στο σύνολο των εκπαιδευτικών χωρίς διακρίσεις, στο διοικητικό και βοηθητικό προσωπικό. Η ενεργή παρουσία του ΕΟΔΥ επιβεβλημένη και απόλυτα απαραίτητη καθώς και η ενίσχυση- επέκταση των κρατικών- δημοτικών δομών υγείας.

Με στόχο την ενίσχυση του τείχους ανοσίας είναι απόλυτα αναγκαίο να παρθούν και άλλα άμεσα μέτρα που θα οδηγήσουν στο ευκταίο αποτέλεσμα.

Συγκεκριμένα:

1. εξασφάλιση των κατάλληλων αιθουσών, με στόχο την αραίωση των υπερμεγεθών τμημάτων σε 15μελείς τάξεις.Αίτημα από τον Αύγουστο του 2020 που μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει αποδεκτό Η μετάλλαξη «Δ» επιβάλει την αποφυγή του συγχρωτισμού με κάθε δυνατό τρόπο.

2. πρόσληψη επαρκούς βοηθητικού προσωπικού για την καθαριότητα, ώστε να τηρηθούν στην ουσία τα υγειονομικά πρωτόκολλα.

3. μέριμνα ύπαρξης πρόσθετων δρομολογίων για τη μετακίνηση των μαθητών/τριών με σκοπό την αποφυγή του συγχρωτισμού, ο οποίος παρατηρήθηκε στο προηγούμενο χρονικό διάστημα.

4. γενναία οικονομική ενίσχυση των σχολικών επιτροπών, έτσι ώστε να εξασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα προστατευτικά υλικά.

5. πρόσληψη ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών στο σύνολο των σχολικών μονάδων ως άμεσο παιδαγωγικό μέτρο αντιμετώπισης των μαθησιακών και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων που δημιούργησε ο εγκλεισμός, η μακρόχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά και τα τυχόν οικογενειακά κρούσματα.

Θ. Τσούχλος, Πρόεδρος Ο.Λ.Μ.Ε.

Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.