ΣΥΡΙΖΑ: Επικίνδυνη και ανεύθυνη η «συνύπαρξη με την πανδημία» στα σχολεία

Η «συνύπαρξη με την πανδημία», την οποία εξήγγειλε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως για την ερχόμενη σχολική χρονιά, δεν αποτελεί κάτι νέο. Είναι η συνέχιση της ίδιας και επικίνδυνης πολιτικής των τελευταίων τριών ετών, που πλέον ομολογείται ανοιχτά.

Υπερμεγέθεις τάξεις και υγειονομικά ανοχύρωτα σχολεία, δήθεν πρωτόκολλα και παραβιάσεις των οδηγιών του ΕΟΔΥ, υψηλά ποσοστά νόσησης του μαθητικού πληθυσμού και κλειστά σχολεία για διάστημα-ρεκόρ στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτά είναι τα κύρια στοιχεία της πολιτικής του υπουργείου Παιδείας από το ξέσπασμα της πανδημίας μέχρι σήμερα. Ταυτόχρονα, αγνόηση των τεκμηριωμένων προτάσεων των εκπαιδευτικών φορέων και του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, όπως και η αδιαφορία για τις καλές πρακτικές που εφαρμόστηκαν διεθνώς.

Η ομολογία της υπουργού Παιδείας πως η κυβέρνηση δεν ενδιαφέρεται για την υγεία των μαθητών και των καθηγητών είναι ανατριχιαστική. Ειδικά τη στιγμή που 300 άνθρωποι χάνουν τη ζωή τους κάθε εβδομάδα λόγω COVID-19, ενώ ο φετινός Αύγουστος ήταν ο χειρότερος με 1.000 νεκρούς.

Ευτυχώς για την εκπαίδευση και τη χώρα, η «συνύπαρξη» της ελληνικής κοινωνίας με την κυβέρνηση της ΝΔ φτάνει σύντομα στο τέλος της.

ΕΠΕΚΕ Παιδείας ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.