Νέο σχολείο: Ενδοσχολική επιµόρφωση εκτός ωραρίου με σεμινάρια 15 ωρών κάθε χρόνο

Νέο σχολείο: Με απόφαση του Διευθυντή ή Προϊσταµένου της σχολικής µονάδας πραγµατοποιούνται  εκτός του διδακτικού ωραρίου, σε επίπεδο σχολικής µονάδας, επιµορφωτικά σεµινάρια, συνολικής διάρκειας τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ωρών ανά σχολικό έτος. (άρθρο 95 ν. 4823/21)

Με απόφαση επίσης του Διευθυντή ή Προϊσταµένου της σχολικής µονάδας καθορίζεται η θεµατολογία των επιµορφωτικών σεµιναρίων µε βάση ιδίως:

α) τις ανάγκες της σχολικής µονάδας,
β) τον φορέα υλοποίησης της επιµόρφωσης.

Σύμφωνα με το άρθρο 96 του νόμου 4823/21, η συµµετοχή των εκπαιδευτικών στα επιµορφωτικά σεµινάρια είναι προαιρετική και συνεκτιµάται κατά την ατοµική αξιολόγησή τους.

Μετά την ολοκλήρωση κάθε επιµορφωτικού σεµιναρίου, ο Διευθυντής ή ο Προϊστάµενος της σχολικής µονάδας αναλαµβάνουν να χορηγήσουν στους εκπαιδευτικούς έντυπη ή ηλεκτρονική βεβαίωση παρακολούθησης του επιµορφωτικού σεµιναρίου και καταχωρίζουν την τελευταία στον ατοµικό ηλεκτρονικό υπηρεσιακό φάκελο του εκπαιδευτικού.

Κάθε εκπαιδευτικός ή μέλος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού θα καταχωρεί σε ηλεκτρονικό φάκελο την επιμορφωτική του εμπειρία. (άρθρο 72 ν. 4823/21)

Υπενθυμίζεται ότι κάθε εκπαιδευτικός ή µέλος του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) ή του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) δύναται να καταχωρίζει σε ηλεκτρονικό φάκελο, στην ειδική ψηφιακή εφαρµογή, η οποία είναι προσβάσιµη µέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δηµόσιας Διοίκησης (gov.gr- ΕΨΠ), τεκµήρια σχετικά µε την επιµορφωτική εµπειρία του ως επιµορφωτή και επιµορφούµενου, το σχετικό µε την παιδαγωγική και τη διδακτική συγγραφικό έργο του, το διδακτικό έργο του, τη συµµετοχή του σε ευρωπαϊκά και ερευνητικά προγράµµατα, καθώς και κάθε είδους δράσεις που συµβάλλουν στην ποιοτική αναβάθµιση του ρόλου του στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία.

Αναλυτικά τα άρθρα του νόμου 4823/21 για την επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών

Άρθρο 95

Ενδοσχολική επιμόρφωση

  1. Με απόφαση του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας πραγματοποιούνται, σε επίπεδο σχολικής μονάδας, επιμορφωτικά σεμινάρια, συνολικής διάρκειας τουλάχιστον δεκαπέντε (15) ωρών ανά σχολικό έτος.
  2. Με απόφαση του Διευθυντή ή Προϊσταμένου της σχολικής μονάδας καθορίζεται η θεματολογία των επιμορφωτικών σεμιναρίων με βάση ιδίως: α) τις ανάγκες της σχολικής μονάδας, β) τον φορέα υλοποίησης της επιμόρφωσης.
  3. Τα επιμορφωτικά σεμινάρια διενεργούνται εκτός του διδακτικού ωραρίου.

Άρθρο 96

Συμμετοχή εκπαιδευτικών στην ενδοσχολική επιμόρφωση

  1. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στα επιμορφωτικά σεμινάρια της παρ. 1 του άρθρου 95 είναι προαιρετική και συνεκτιμάται κατά την ατομική αξιολόγησή τους.
  2. Μετά την ολοκλήρωση κάθε επιμορφωτικού σεμιναρίου, ο Διευθυντής ή ο Προϊστάμενος της σχολικής μονάδας αναλαμβάνουν να χορηγήσουν στους εκπαιδευτικούς έντυπη ή ηλεκτρονική βεβαίωση παρακολούθησης του επιμορφωτικού σεμιναρίου και καταχωρίζουν την τελευταία στον ατομικό ηλεκτρονικό υπηρεσιακό φάκελο του εκπαιδευτικού του άρθρου 72.

Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

2 thoughts on “Νέο σχολείο: Ενδοσχολική επιµόρφωση εκτός ωραρίου με σεμινάρια 15 ωρών κάθε χρόνο

  1. Σχετικά με την αναβάθμιση και το νέο σχολείο που ισχυρίζεται η υπουργός παιδείας κ. Κεραμέως ότι προσπαθεί να επιτύχει, οφείλω να ομολογήσω ότι δεν πείθομαι καθόλου. Αντίθετα μάλιστα μόνο χάος και μία αναστάτωση χωρίς λόγο βλέπω στην εκπαίδευση. Μία γραφειοκρατία που κινείται εις βάρος του εκπαιδευτικού έργου. Τα παλιά προτζεκτ και η ευέλικτη ζώνη, επανήλθαν με την ονομασία ” εργαστήρια δεξιοτήτων”. Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε την βράκα του αλλιώς. Ειδικά για την δική μου ειδικότητα που η σοφία της κ. Κεραμέως έχει πετσοκόψει, είμαι ΠΕ 80 οικονομίας και τα θέματα που διδάσκω, διατροφή, εθισμοί , οδική συμπεριφορά , ανθρώπινες σχέσεις , περιβάλλον, είναι όλα εκείνα που η υπουργός Παιδείας μοίρασε σε καθηγητές ασχέτων ειδικοτήτων κόβοντας τις δικές μου ώρες. Τις ώρες της οικιακής οικονομίας που όχι μόνο τις μείωσε σε μία την εβδομάδα από δύο και στο παρελθόν από τρείς αφού εκτός από 2 στην α γυμνασίου ήταν και 1 στην β γυμνασίου, αλλά έκοψε και τα τμήματα στην μέση ώστε να τα μοιραζόμαστε με την πληροφορική η την τεχνολογία. Με άλλα λόγια μας έκανε την ζωή όσο πιο δύσκολη μπορούσε η κ. Κεραμέως εις βάρος της γνώσης του μαθήματος. Το τραγελαφικό είναι , ότι προχθές συζητούσα με μία από τις καθηγήτριες που θα μοιραστούμε τις δεξιότητες , την μουσικό συγκεκριμένα και μου έλεγε ότι ενδιαφέρεται για την διατροφή . Σκόπευε να τους μιλήσει για τα γαλακτοκομικά η την πυραμίδα της διατροφής. Της είπα ότι τα γαλακτοκομικά τα έχω ήδη διδάξει και έβαλα και διαγώνισμα ενώ η πυραμίδα είναι να διδαχθεί στα προσεχώς γιατί αυτά τα μαθήματα τα διδάσκω χρόνια και με μία συγκεκριμένη σειρά. Βέβαια αυτό το φαινόμενο δεν είναι η πρώτη φορά που το συναντάω, καθηγητές άλλων ειδικοτήτων όπως φιλόλογοι, να διδάσκουν αντικείμενα της οικιακής οικονομίας ,με τις ευλογίες του υπουργείου, ενώ διαμαρτύρονται ότι δεν έχουν χρόνο για την δική τους ύλη. Η αγανάκτησή μου ξεχειλίζει καθώς κάθε χρόνο έχω να αντιμετωπίσω κάποια καινούργια αλλαγή εις βάρος της ειδικότητας μου και εις βάρος της πραγματικής και ουσιαστικής γνώσης από άτομα που κατέχουν το αντικείμενο και όχι άσχετες ειδικότητες που προσπαθούν με πασαλείμματα να ανταπεξέλθουν στην διδακτική ώρα γιατί έτσι τους ανάγκασε το υπουργείο. Αναρωτιέμαι κ. υπουργέ εσείς και οι σύμβουλοί σας πόσο κοντά βρίσκεστε στην σχολική πραγματικότητα; Πιστεύετε ότι πραγματοποιείτε τομή στην παιδεία με αυτές τις προχειρότητες; Τι βαθμό νομίζετε ότι θα παίρνατε στην αξιολόγησή σας;

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.