Μετακινήσεις εκπαιδευτικών: Ποια φράση χρησιμοποιούν οι Διευθύνσεις για να τους πάνε σε άλλο σχολείο
Δεν πρόλαβαν να περάσουν δύο εβδομάδες από την έναρξη των μαθημάτων και οι μετακινήσεις εκπαιδευτικών σε άλλα σχολεία είναι γεγονός. “Για τις ανάγκες της υπηρεσίας πρέπει να διατεθεί ένας εκπαιδευτικός από το σχολείο σας για 12 ώρες σε ένα άλλο σχολείο” λένε διευθυντές εκπαίδευσης και γραμματείς τους σε διευθυντές σχολείων και τους δίνουν την καυτή πατάτα για να λύσουν το πρόβλημα με τον σύλλογο διδασκόντων. Ποτέ δε ρωτούν ποιες είναι οι ανάγκες των εκπαιδευτικών.
Οι Διευθύνσεις ξέρουν άραγε τι σημαίνει “ανάγκες των εκπαιδευτικών”;
Οι εκπαιδευτικοί και ειδικά οι μόνιμοι τοποθετούνται τις περισσότερες φορές οργανικά σε σχολεία. Με την τοποθέτησή τους κάνουν και τον προγραμματισμό τους: “Νοικιάζω σπίτι και μένω κοντά στο σχολείο; Θα μετακινούμε καθημερινά από τη μόνιμή μου κατοικία; Τι ώρα πρέπει να παίρνω τα παιδιά μου, αν μετακινούμαι καθημερινά; Τι κόστος έχει κάθε επιλογή;” Μετά από πολλές ερωτήσεις και διλήμματα, αφού ζυγίσουν τα πράγματα καταλήγουν σε αυτό που ικανοποιεί τις ανάγκες τους και είναι μέσα στις οικονομικές δυνατότητές τους, πάντα με δεδομένο ότι έχουν τοποθετηθεί σε κάποιο συγκεκριμένο σχολείο και μάλιστα οργανικά.
Όταν λοιπόν χτυπήσει το τηλέφωνο και ακουστεί το μότο των Διευθυντών Εκπαίδευσης για τις “ανάγκες της υπηρεσίας” πρέπει να μετακινηθεί ένας εκπαιδευτικός, ανατρέπονται όλα. Δεν πάει να έχει τρία παιδιά ο εκπαιδευτικός, να σπάσει τα γκρουπ του και πλέον να μετακινείται μόνος, το σπίτι που έχει νοικιάσει να είναι μακριά από το σχολείο, φαίνεται ότι αυτό δεν ενδιαφέρει την υπηρεσία, γιατί, όπως λέει η ίδια, έχει μόνο ανάγκες.
Όμως μια υπηρεσία, όπως μια διεύθυνση εκπαίδευσης, διοικείται από στελέχη που υποτίθεται πρέπει να γνωρίζουν από διοίκηση. Αν βάζουν μπροστά τις ανάγκες της υπηρεσίας και παραγνωρίζουν τις ανάγκες του προσωπικού τότε μάλλον δεν έχουν διαβάσει το κεφάλαιο ¨Ικανοποίηση προσωπικού” στη διοίκηση της εκπαίδευσης. Απλά θα κλείνουν τρύπες στο προσωπικό αλλά δε θα έχουν καλά εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
Και στο τέλος τι φταίει ο εκπαιδευτικός, μετά από 10 ημέρες λειτουργίας των σχολείων, που η υπηρεσία δεν εξακρίβωσε τις ανάγκες της από την αρχή; Ας είχε φροντίσει η υπηρεσία να έχει διαθέσιμους εκπαιδευτικούς.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο eDNews
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο X , στο Viber, στο Google News και στο Instagram
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Μοιράσου το άρθρο μας
| Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε. – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them. |































Εμένα με τοποθέτησαν 35χλμ μακριά από την οργανική μου κ το σπίτι μου ,γιατί έπρεπε να συμπληρώσω το ωράριό μου κ ας είχε ώρες στο συστεγαζόμενο σχολείο.Σαφώς και εγώ άκουσα για τις ανάγκες της υπηρεσίας τοποθετείστε εκεί και μην τα πολυσκαλίζεται κιόλας γιατί στο τέλος θα σας διαθέσουμε όπου υπάρχει ανάγκη σε όλη την περιφέρεια.Αυτα είναι τα δημοκρατικά ΠΥΣΔΕ της χώρας μας