Χωρίς επίδομα θέσης Μέντορες και Συντονιστές εκπαιδευτικοί στα σχολεία

Επίδομα θέσης σε Μέντορες και Συντονιστές εκπαιδευτικούς.  Τι είπε ο Γ.Γ. του υπουργείου Παιδείας κ. Αλέξανδρος Κόπτσης στους διευθυντές σχολείων.

Για τη πιθανότητα επιδόματος σε μέντορες και συντονιστές εκπαιδευτικούς ερωτήθηκε ο Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ. Αλέξανδρος Κόπτσης κατά τη διάρκεια  επιμορφωτικής τηλεδιάσκεψης που είχε την Παρασκευή 18/11 με Διευθυντές/ντριες, δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων Π.Ε. και Δ.Ε., Μέντορες, Ενδοσχολικούς Συντονιστές & Υπεύθυνους Εκπαιδευτικών Ομίλων.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του edweek, o Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ κ.  Αλέξανδρος Κόπτσης, απαντώντας στην ερώτηση διευθυντή σχολείου, γιατί δε δίνεται ως κίνητρο κάποιο επίδομα θέσης για τους εκπαιδευτικούς που θα επιλέγονται για τους συγκεκριμένους ρόλους του μέντορα και του ενδοσχολικού συντονιστή, είπε:

Δεν ψάχνουμε για “δωρεάν” Μέντορες και Συντονιστές εκπαιδευτικούς στα σχολεία. Μακάρι να μπορούσαμε  να δώσουμε χρήματα. Όταν όμως σκέφτεσαι το καλό όλων υπάρχουν και εσωτερικά κίνητρα“.

Ποια είναι η «παροχή» του Υπουργείου Παιδείας στους μέντορες και τους ενδοσχολικούς συντονιστές;

Ο μέντορας που λειτουργεί παιδαγωγικά και όχι πατερναλιστικά, βοηθά στην ομαλή ενσωμάτωση του νέου εκπαιδευτικού. Ο ενδοσχολικός συντονιστής κλάδου/τάξεων από τη μεριά του, αν λειτουργεί σε συνεργασία με το σύλλογο διδασκόντων, ενισχύει την συνοχή της σχολικής μονάδας, καλλιεργεί το πνεύμα συνεργατικότητας και βοηθά στη δημοκρατική αποτίμηση της  εκπαιδευτικής διαδικασίας. Και οι δύο ρόλοι είναι, ωστόσο, εξαιρετικά απαιτητικοί. Απαιτούν προετοιμασία και χρόνο. Η ηθική και, κυρίως, η οικονομική κινητροδότηση είναι απαραίτητη, ώστε να υπάρξει προθυμία για τη συμμετοχή των συναδέλφων.

Ποια είναι η «παροχή» του Υπουργείου Παιδείας; Σύμφωνα με τον νόμο η άσκηση  καθηκόντων ενδοσχολικού συντονιστή, παιδαγωγικού συμβούλου μέντορα, λαμβάνει για τις κρίσεις στελεχών μισό μόριο το χρόνο, που για τη συντριπτική πλειονότητα των εκπαιδευτικών, οι οποίοι δεν ενδιαφέρονται για διοικητική ανέλιξη, δεν έχει απολύτως καμιά χρησιμότητα.

Η κενή νοήματος «μοριοδότηση», σε συνδυασμό με τον υποχρεωτικό ορισμό μέντορα και συντονιστή από το Διευθυντή της σχολικής μονάδας και την έλλειψη οικονομικών κινήτρων, έχει προκαλέσει δυσφορία αλλά και αδιαφορία συμμετοχής σε μεγάλο τμήμα των εκπαιδευτικών.

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.