Επιστολή μαθητή στη Ν.Κεραμέως: Είμαστε απροστάτευτοι και ανασφαλείς!

Επιστολή από μαθητή Γυμνασίου προς την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως, έλαβε και δημοσιεύει το edweek.gr. Στην επιστολή ο μαθητής εκφράζει τα παράπονά του σχετικά με τις αποφάσεις που έχει λάβει το υπουργείο Παιδείας για την προστασία των μαθητών από τον κορωνοϊό. 

Ο μαθητής προτείνει μια δέσμη 5 μέτρων που πρέπει να ληφθούν για την προστασία των μαθητών από τον κορωνοϊό.

Αναλυτικά η επιστολή

Αξιότιμη κ. Κεραμέως

Είμαι μαθητής της Τρίτης Γυμνασίου και φοιτώ σε ένα από τα Γυμνάσια της Πάτρας.

Με την επιστολή αυτή θα ήθελα  να εκφράσω τη δυσαρέσκεια και την ανησυχία μου σε ό,τι αφορά το άνοιγμα των σχολείων.

Αρχικά, θα ήθελα να αναφέρω πως το αυξημένο testing στα σχολεία δεν πρόκειται να αποδώσει,

α) γιατί οι μαθητές, στην πλειοψηφία τους δε διενεργούν το selftest και δηλώνουν ψευδή αποτελέσματα στην πλατφόρμα, έχοντας σαν αποτέλεσμα μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικοί να μην έχουν σωστή εικόνα για το επιδημιολογικό φορτίο στις σχολικές μονάδες και

β) τα υγειονομικά πρωτόκολλα δε τηρούνται σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους, από μαθητές αλλά και από εκπαιδευτικούς.  Πιο συγκεκριμένα οι χώροι δεν απολυμαίνονται, ούτε αερίζονται τακτικά και η χρήση της μάσκας από το προσωπικό του σχολείου και τους μαθητές…απλά δεν υφίσταται!

Επικίνδυνο το μέτρο 50+1

Αξίζει να σημειωθεί πως το πρωτόκολλο για το κλείσιμο του τμήματος λόγω κρουσμάτων COVID-19 (50%+1) θεωρώ ότι δεν μπορεί να προστατεύσει τους μαθητές και θα έπρεπε για την καλύτερη και την ασφαλέστερη λειτουργία του σχολείου να μειωθεί κατά πολύ το ποσοστό.

Θετικό κρούσμα στην τάξη – self-test ή rapid test;

Ένα άλλο σημαντικό θέμα που πρέπει να συζητηθεί είναι ότι όταν βρεθεί θετικό κρούσμα σε μία τάξη, οι εμβολιασμένοι μαθητές δικαιούνται μόνο self-test, σε αντίθεση με τους ανεμβολίαστους που δικαιούνται και rapid, κάτι που είναι απαράδεκτο γιατί τα self-test είναι δυνατόν να δίνουν ψευδή αποτέλεσμα και αυτό είναι πολύ επικίνδυνο για μαθητές και εκπαιδευτικούς, ιδιαίτερα για όσους συγκατοικούν με ομάδες υψηλού κινδύνου. Γιατί λοιπόν δεν παρέχεται η δυνατότητα rapid test και στους εμβολιασμένους μαθητές  σε περίπτωση κρούσματος;

Διαχωρισμός τμημάτων για μείωση του αριθμού των μαθητών

Θεωρώ, ότι το σημαντικότερο μέτρο που θα έπρεπε να ληφθεί για την αποφυγή μόλυνσης με τον ιό, είναι o χωρισμός των τμημάτων. Είναι απαράδεκτο, σε περίοδο COVID 19, μέσα σε μία τάξη να φοιτούν 26-27 παιδιά. Αυτό έχει ως συνέπεια την ευκολότερη μετάδοση του ιού. Αν σε μία τάξη, με καλό αερισμό, υπάρχουν 15-16 παιδιά και τηρείται η απόσταση των 2 μέτρων, η μετάδοση του ιού θα μειωθεί σημαντικά.

 ΜΕΤΡΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΗΦΘΟΥΝ

  • Να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών στους 15-16 ανά τμήμα
  • Να γίνονται δωρεάν όλα τα απαραίτητα Rapid τεστ για όλους, εμβολιασμένους  ή όχι
  • Να χορηγηθούν δωρεάν ασφαλή μέσα προφύλαξης (χειρουργικές μάσκες, FFP2, αντισηπτικά ) και να εξοπλιστούν τα σχολεία με συσκευές καθαρισμού και ανανέωσης του αέρα
  • Να τροποποιηθεί η απόφαση που προβλέπει τη νόσηση του 50% + 1 των μαθητών/τριων για να ανασταλεί η λειτουργία ενός τμήματος
  • Να ληφθούν μέτρα αποφυγής του συνωστισμού των μαθητών στα μέσα μαζικής μεταφοράς

 Αναμένω την απάντησή σας

Με σεβασμό, Μαθητής Γυμνασίου Πατρών

Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

   Ακολούθησε το edweek.gr στο Google News
Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.