Έπαινοι Ζ. Κωνσταντοπούλου σε Κ. Πιερρακάκη για το ν/σ για την επαγγελματική εκπαίδευση

Πολιτικό υπόδειγμα για τη Βουλή με νηφάλια και συναινετική παρουσία ο Κυριάκος Πιερρακάκης σύμφωνα με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Θετική, και με προσωπικά κολακευτικά σχόλια προς τον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, εμφανίστηκε στη Βουλή η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, κατά τη συζήτηση στην ολομέλεια, του νομοσχεδίου του υπουργείου Παιδείας για την “ενίσχυση και αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης “.

Εμείς, στη Πλεύση Ελευθερίας, εκτιμώντας το τεκμήριο της θέλησης του υπουργού για βελτιώσεις, με όλες τις παρατηρήσεις μας, δε θα τσιγκουνευτούμε να πούμε ότι είναι μία νομοθετική πρωτοβουλία θετική, που δεν μπορεί να αποτελεί παρά μόνο την αρχή. Και κρατώ την δέσμευση της υφυπουργού Παιδείας, Ιωάννας Λυτρίβη, ότι θα γίνει εμπεριστατωμένος διάλογος στη διαδικασία της εξειδίκευσης ορισμένων θεμάτων και θα βελτιωθούν περισσότερο οι προβλέψεις του νομοσχεδίου.

Είναι μια θετική νομοθετική πρωτοβουλία γιατί αποτελεί ουσιαστική αναγνώριση, όπως προβλέπεται στο Σύνταγμα, ότι η πολιτεία έχει την υποχρέωση να διασφαλίσει στους πολίτες, δημόσια δωρεάν παιδεία και εργασία“, ανέφερε χαρακτηριστικά η κ. Κωνσταντοπούλου.

Παράλληλα, έδωσε προσωπικά εύσημα στον υπουργό Παιδείας, Κυριάκο Πιερρακάκη, χαρακτηρίζοντάς τον ως “μία νηφάλια πολιτική παρουσία που έσπασε τα πολιτικά στερεότυπα υιοθετώντας βουλευτικές τροπολογίες, μία κίνηση που γίνεται σπάνια, ενώ θα έπρεπε να κάνει συχνότερα“, όπως είπε.

Ακόμα, χαρακτήρισε “συγκινητική” την αναφορά του κ. Πιερρακάκηότι οι άνθρωποι πρέπει να έχουν χαρά στην εργασία τους συνδέοντας την με τα δικαιώματα του εργαζομένου“.

Η κ. Κωνσταντοπούλου μίλησε επίσης “για μια ακόμα θετική παράμετρο του νομοσχεδίου, που είναι η έντονη διάθεση ενίσχυσης των δυνατοτήτων της επαγγελματικής κατάρτισης στην περιφέρεια” ενώ θετική χαρακτήρισε και “την ανταπόκρισή του για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων των καλλιτεχνών, αναγνωρίζοντας την καλλιτεχνική εκπαίδευση τους“, προτείνοντας του παράλληλα, “τη συγκρότηση κωδικού Κ.Ε. Καλλιτεχνικής Εκπαίδευσης”.

Θα περιμένουμε τις επόμενες πρωτοβουλίες σας για να λυθεί το πρόβλημα των καλλιτεχνών“, πρόσθεσε.

Είναι σημαντικό να βρούμε κοινό πεδίο για την αναβάθμιση της παιδείας και να υπογραμμίσουμε κάθε θετικό που γίνεται. Για την Πλεύση Ελευθερίας, δεν είναι η ουσία αν το ποτήρι είναι μισοάδειο ή μισογεμάτο, αλλά αν με το ποτήρι μπορούμε να ξεδιψάσουμε“, επεσήμανε η κ. Κωνσταντοπούλου.

Ανταπέδωσε ο υπουργός Παιδείας

Με ιδιαίτερα θερμή αναφορά για τη στάση της, ανταπόδωσε ο Υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, τα κολακευτικά σχόλια που εισέπραξε από την πρόεδρο της Πλεύσης Ελευθερίας, Ζωή Κωνσταντοπούλου, τόσο για το νομοσχέδιο του για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, όσο και για το πρόσωπό του.

Η στάση σας τιμά το κοινοβούλιο. Όχι μόνο γιατί απαιτεί πολιτικό θάρρος, κυρίως επειδή νομίζω ότι μεταβολίζει ακριβώς το αίσθημα των καιρών. Αυτό το οποίο ζητάει ο κόσμος από όλους εμάς, είναι να λέμε πραγματικά αυτό που πιστεύουμε, να συμφωνούμε εκεί που πρέπει να συμφωνούμε, να διαφωνούμε εκεί που πρέπει να διαφωνούμε, αν χρειάζεται να συγκρουστούμε, αλλά στα καλά, όπως το είπατε και εσείς, στο ποτήρι το νερό, να το πιούμε για να πάμε παρακάτω. Αυτό απαιτείται από τη χώρα“, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πιερρακάκης και πρόσθεσε:

Βέβαια αυτή η εποικοδομητική στάση οφείλω να πω, επειδή το ταγκό θέλει δύο, βαραίνει πρωτίστως εμάς ως κυβέρνηση γιατί πρέπει ταυτόχρονα να μπορούμε να υιοθετούμε, να παραδεχόμαστε, να αναγνωρίζουμε και να προχωράμε. Και εκεί που υπάρχει πεδίο συμφωνίας και ακόμα και εκεί που δεν υπάρχει πεδίο συμφωνίας, αντλώντας όσο πιο καλές ιδέες μπορούμε. Διότι η καταγραφή σας κ. Κωνσταντοπούλου, ισχύει απολύτως. Η ιστορία της μεταπολίτευσης στο υπουργείο Παιδείας, είναι μια ιστορία διαρκών αλλαγών όχι μόνο σε κυβερνητικές αλλαγές αλλά ακόμα και σε ανασχηματισμούς. Αυτό θα πρέπει να το περιορίσουμε όσο μπορούμε και ο μόνος μηχανισμός να το περιορίσουμε, είναι να σφυρηλατήσουμε μικρές ή μεγαλύτερες συναινέσεις. Αυτή είναι η πραγματικότητα, ο χώρος το έχει ανάγκη, τα προβλήματα είναι μεγάλα, στην καταγραφή τους ντε φάκτο θα συμφωνήσουμε, θα έχουμε άλλες λύσεις ενδεχομένως, αλλά τα προβλήματα θα είναι εκεί“.

Αυτό λοιπόν απαιτεί ένα πλήρες εποικοδομητικό πνεύμα. Και η στάση η δική σας αντανακλά την ευθύνη τη δική μας, να υιοθετήσουμε και πολλές από τις ιδέες και να συνεχίσουμε το διάλογο“, κατέληξε ο κ.Πιερρακάκης.

capital.gr

Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

   

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.