Διορισμοί εκπαιδευτικών: Μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς η χαρτογράφηση των κενών

“Έχει ξεκινήσει ήδη η χαρτογράφηση των οργανικών κενών που εκκρεμούν και έχουν προκύψει από την Υποχρεωτική Δίχρονη Εκπαίδευση και ότι αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς”.

Αυτό ανακοινώθηκε από την Υφυπουργό Παιδείας κα Δόμνα Μιχαηλίδου, σε συνάντηση με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Νηπιαγωγών (ΠΑΣΑΝ).

Δόμνα Μιχαηλίδου: Χαρτογράφηση οργανικών κενών, διορισμοί εκπαιδευτικών και γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ

Ο ΠΑΣΑΝ κοινοποίησε τα όσα ειπώθηκαν στη συνάντηση τα οποία έχουν να κάνουν με τη σύσταση οργανικών θέσεων, τους μόνιμους διορισμούς το 2024, το ενδεχόμενο γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ, τις άδειες ανατροφής, την ίδρυση Τμημάτων Ένταξης και τις συνθήκες εργασίας.

Στη συνάντηση συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας του ΥΠΑΙΘΑ, Γιάννης Κατσαρός και ο  Διευθυντής του Γραφείου της υφυπουργού Παιδείας, Παρασκευάς Γιαλούρης.

Αναφορικά με τους νέους διορισμούς η κα Δόμνα Μιχαηλίδου είπε ότι θα πραγματοποιηθούν κανονικά με το υπάρχον σύστημα και αναλογία 1 προς 1 επί των συνταξιοδοτήσεων. Επιπλέον, γίνεται προσπάθεια αύξησης του αριθμού αυτού με προσθήκη στους διορισμούς και κάποιων νέων οργανικών που θα προκύψουν από την χαρτογράφηση, χωρίς όμως να δοθεί ακριβής αριθμός.

Η ανακοίνωση του ΠΑΣΑΝ

Την Τρίτη, 5/12/23, πραγματοποιήθηκε η πρώτη διά ζώσης Συνάντηση του Συλλόγου ΠΑΣΑΝ, με το ΥΠΑΙΘΑ. Στην Συνάντηση στην οποία συμμετείχε η Πρόεδρος του ΠΑΣΑΝ, κυρία Κουκούλη Βασιλική, και το μέλος του ΔΣ, κυρία Κράχτη Ελισσάβετ, συζητήθηκαν φλέγοντα και καίρια ζητήματα του κλάδου με την Υφυπουργό Παιδείας, κυρία Μιχαηλίδου, τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΑΙΘΑ, κύριο Κατσαρό και τον Διευθυντή, κύριο Γιαλούρη.

Ακολουθούν οι θέσεις του Συλλόγου που μεταφέρθηκαν στην Συζήτηση και οι απαντήσεις που δόθηκαν. 

1) Σύσταση Οργανικών που έχουν προκύψει από την Δίχρονη

Το Υπουργείο αποδέχεται τα οργανικά κενά που εκκρεμούν και έχουν προκύψει από την Υποχρεωτική Δίχρονη Εκπαίδευση. Έχει ξεκινήσει ήδη η χαρτογράφηση των κενών αυτών και αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς.

2) Διορισμοί 2024

Οι διορισμοί του νέου έτους θα πραγματοποιηθούν κανονικά με το υπάρχον σύστημα και αναλογία 1 προς 1 επί των συνταξιοδοτήσεων. Επιπλέον, γίνεται προσπάθεια αύξησης του αριθμού αυτού με προσθήκη στους διορισμούς και κάποιων νέων οργανικών κενών που θα προκύψουν από την χαρτογράφηση, χωρίς να μας δοθεί ακριβής αριθμός.

3) Γραπτός ΑΣΕΠ/ Άνοιγμα Πινάκων κάθε χρόνο

Ο Γραπτός ΑΣΕΠ βρίσκεται «εν κοιμήσει» όπως χαρακτηριστικά μας αναφέρθηκε από την κυρία Μιχαηλίδου. Οι προσλήψεις και οι διορισμοί μας συνεχίζονται κανονικά από το υπάρχον.

4) Άδειες Ανατροφής

Δύσκολο εώς αδύνατον να πραγματοποιηθεί η 9μηνη άδεια ανατροφής για αναπληρωτές καθώς δεν είναι εφικτό λόγω της Σύμβασης του ΕΣΠΑ.

5) Συνέχιση Παράλληλης Στήριξης στο Ολοήμερο

Έγινε αποδεκτό από το Υπουργείο πως υφίσταται ένας «συγκεντρωτισμός» του πρωινού Τμήματος ο οποίος δεν συμβαίνει στο Ολοήμερο. Ακολούθησε μία εκτενέστερη συζήτηση αναφορικά με τον θεσμό της ΠΣ και τις αρμοδιότητες των εκπαιδευτικών αυτής. Συζητήθηκαν λύσεις-προτάσεις σχετικά με την φύση της Συνδιδασκαλίας εντός της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, ενώ το Υπουργείο αποδέχτηκε πως χιλιάδες εκπαιδευτικοί Ολοημέρου παραμένουν μόνοι- κάτι για το οποίο αναζητούν λύσεις και πόρους ώστε να στηριχθεί.

6) Συνθήκες Εργασίας/ Διαλείμματα/ Μείωση Ωραρίου

Στο συγκεκριμένο θέμα το ΥΠΑΙΘΑ έδειξε κατανόηση και πλήρη γνώση για τις συνθήκες εργασίας των Νηπιαγωγών καθώς και τα ζητήματα τα οποία καλούνται καθημερινά να επιλύσουν μόνοι. Ως εκ τούτου, συνηγόρησαν στο επιφορτισμένο εκπαιδευτικό και διοικητικό ρόλο του Νηπιαγωγού σήμερα και δεσμεύτηκαν για άμεση λύση αναφορικά με την δυνατότητα έστω και ολιγόλεπτων διαλειμμάτων. Χαρακτηριστικά αναφέρθηκε από το Υπουργείο πως ως κλάδος εργαζόμαστε στις πλέον απαιτητικές συνθήκες και αναζητούν άμεση λύση ώστε να βρισκόμαστε εκτός αίθουσας έστω και για λίγα λεπτά. Αναφερήκαμε στο γεγονός πως είμαστε ο μόνος κλάδος που βρίσκεται εντός αίθουσας την ώρα ειδικότητας και προτείναμε να έχουμε τον χρόνο εκείνο για διάλειμμα. Το Υπουργείο φάνηκε να συμφωνεί και δεσμεύτηκε για εξέταση της συγκεκριμένης πρότασης. Από πλευρας ΥΠΑΙΘΑ τονίστηκε η επιτακτική ανάγκη να στελεχωθούν με δεύτερο εκπαιδευτικό τα Μονοθέσια Νηπιαγωγεία της Χώρας τα οποία βρίσκονται την στιγμή αυτήν σε προτεραιότητα ώστε να αποφευχθούν ατυχήματα τα οποία συνέβησαν στο προηγούμενο διάστημα και για τα οποία έχουμε ήδη αποστείλει σχετική επιστολή.

7) Ίδρυση Νέων Τμημάτων Ένταξης

Αναμένεται η ίδρυση Νέων Τμημάτων Ένταξης στα Νηπιαγωγεία της Χώρας

Ο ΠΑΣΑΝ θα ήθελε καταρχάς να ευχαριστήσει θερμά το Υπουργείο για την τιμή και την πρόσκληση και να εκφράσει την πλήρη ικανοποίησή του από την συνάντηση που πραγματοποιήθηκε. Μέσα από έναν εποικοδομητικό διάλογο το Υπουργείο φάνηκε επιτέλους διατεθειμένο να ακούσει και να αφουγκραστεί τους προβληματισμούς του κλάδου μας, τις αντικειμενικές δυσκολίες μας και τα προβλήματα τα οποία καθημερινά καλούμαστε να αντιμετωπίσουμε.

Αναμένουμε την τήρηση των δεσμεύσεων που δόθηκαν και έναν δίαυλο συνεχούς επικοινωνίας ώστε να οδηγηθούμε στην πλήρη ικανοποίηση του συνόλου των αιτημάτων μας και την απρόσκοπτη συνέχιση του εκπαιδευτικού μας έργου. Επιπρόσθετα, ως ΠΑΣΑΝ θεωρούμε κομβική για την εξέλιξη του κλάδου την ημέρα αυτήν, μία ημέρα κατά την οποία η φωνή μας ακούστηκε εντός του Υπουργείου Παιδείας, ύστερα από χρόνια απουσίας μας. Ο Σύλλογος δυναμώνει και εξελίσσεται και με την στήριξη όλων των συναδέλφων βρίσκεται εδώ ώστε να διεκδικήσει και να κατακτήσει όσα πραγματικά δικαιούται, όσα θα βελτιώσουν τις συνθήκες εργασίας μας και όσα θα βοηθήσουν να συνεχίσουμε με το ίδιο σθένος, την ίδια αγάπη και το ίδιο πάθος το λειτούργημα το οποίο καθημερινά καλούμαστε να ασκήσουμε.

Όλες οι Ειδήσεις και τα Τελευταία Νέα για την Εκπαίδευση στο edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

 

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

One thought on “Διορισμοί εκπαιδευτικών: Μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς η χαρτογράφηση των κενών

  1. ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ!
    ΕΧΩ ΠΤΥΧΙΟ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗΣ ΑΠΘ (1992) ΤΟΥ ΦΠΨ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. ΚΑΙ ΜΑΣΤΕΡ ΣΤΗΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (2000).
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 1992 ΑΚΟΜΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΝΟΜΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟ’ΤΕ. ΜΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΑΣΚΗΣΗΣ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΟ’ΤΕ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΠΟΤΕ’ ΜΕ ΟΡΟΥΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, Η’ ΝΑ ΜΗ ΔΟΥΛΕΨΟΥΜΕ ΚΑΝ ΠΟΤΕ’.
    ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ. ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ, ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ.
    ΣΑΝ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΤΕ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.