Διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση για τις σχέσεις μεταξύ των Παιδιών στο πλαίσιο του Σχολείου | 29/3

Πρόσκληση συμμετοχής σε διαδικτυακή ενημερωτική συνάντηση για τις “σχέσεις μεταξύ των Παιδιών στο πλαίσιο του Σχολείου” που συνδιοργανώνουν η Διεύθυνση Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης και η Κινητή Μονάδα Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων του Ψυχιατρικού Νοσοκομείου Θεσσαλονίκης (ΚΙ.ΜΟ.ΨΥ.Π-Ε.)

Η συνάντηση η οποία θα πραγματοποιηθεί  τη Δευτέρα 29/03/2021 (18.30 – 20.00) προγραμματίζεται στο πλαίσιο των δράσεων πρόληψης κι αντιμετώπισης της ενδοσχολικής βίας και θα πραγματοποιηθεί με βάση τις αναφορές και τις ερωτήσεις των εκπαιδευτικών, που θα αποτυπωθούν στη φόρμα συμμετοχών της συνάντησης.

Η φόρμα προσφέρει στον/στην κάθε εκπαιδευτικό τη δυνατότητα καταγραφής μέχρι δύο ερωτήσεων / θεμάτων (η μία υποχρεωτική), που προκύπτουν από την εμπειρία και τον προβληματισμό των συμμετεχόντων πάνω στη συμπεριφορά και τις σχέσεις των παιδιών στο σχολείο. Επίσης ζητείται και η γνώμη των εκπαιδευτικών στο ερώτημα, εάν οι συγκρούσεις που αναπτύσσονται μεταξύ των παιδιών θεωρούν ότι επιλύονται πραγματικά.

Η φόρμα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι και την Τρίτη 23/3/2021 και κατόπιν θα προετοιμαστεί η πραγματοποίηση της συνάντησης με βάση τα θέματα που θα έχουν προταθεί, από τις κλινικούς ψυχολόγους Βαρβέρη Μαριάνθη και Ευστρατίου Σοφία και τον παιδοψυχίατρο Μπούρμπουλα Θεόδωρο.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα στοιχεία σύνδεσης θα αποσταλούν στα προσωπικά mail των ενδιαφερομένων.

Οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί μπορούν να συμπληρώνουν τη φόρμα στον σύνδεσμο: https://forms.gle/SzaHXJSo6SW97XCy8.

Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.