Αξιοκρατία και διαφάνεια υπόσχεται η Νίκη Κεραμέως

Για την αξιοκρατία και τη διαφάνεια στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης καθώς και για τους τρεις άξονες της αξιολόγησης στην εκπαίδευση έκανε αναφορές η υπουργός Παιδείας κα Νίκη Κεραμέως κατά τη  διάρκεια ενημέρωσης του  Υπουργικού Συμβουλίου για ζητήματα εκπαίδευσης.

Για τις επιλογές των στελεχών

Ενισχύουμε την αξιοκρατία και τη διαφάνεια τόσο στην επιλογή των στελεχών εκπαίδευσης, όσο και στην εκλογή και εξέλιξη των Πανεπιστημιακών.

Στελέχη Εκπαίδευσης – Κριτήρια Επιλογής

  1. Αύξηση απαιτούμενης προϋπηρεσίας
  2. Προστίθεται ως μοριοδοτούμενο κριτήριο επιλογής η αξιολόγηση του υποψηφίου (είχε απαλειφθεί επί ΣΥΡ)
  3. Αξιολόγηση κατά τη διάρκεια της θητείας και κυρώσεις σε περίπτωση μη ανταπόκρισης Διαδικασία Επιλογής
  4. Συμβούλια Επιλογής: Μη συμμετοχή αιρετών
  5. Συνέντευξη: ημι-δομημένη συνέντευξη/μελέτη περίπτωσης
Για τους τρεις άξονες της αξιολόγησης

Αν ένα σύστημα δεν αξιολογηθεί, δεν μπορεί να βελτιωθεί. Η αξιολόγηση έχει πλέον θέση στο εκπαιδευτικό μας σύστημα και υλοποιείται σε τρεις άξονες: α. σχολικής μονάδας, β. εκπαιδευτικού συστήματος (μέσω ελληνικής Pisa) και γ. εκπαιδευτικών. Πρόκειται για σύστημα αξιολόγησης με καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα. Ως προς την ελληνική Pisa, αφορά εξετάσεις σε Γλώσσα και Μαθηματικά που πραγματοποιήθηκε σε 11.411 μαθητές ΣΤ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου από 554 σχολεία ανά την Ελλάδα, προσφέροντας για πρώτη φορά απτά δεδομένα για τη χάραξη εκπαιδευτικής πολιτικής, ώστε να ανταποκριθούμε στις πραγματικές ανάγκες της μαθητικής κοινότητας.

Αξιολόγηση Εκπαιδευτικών

Ήδη λαμβάνει χώρα στο 90% των ευρωπαϊκών κρατών. Έχει βελτιωτικό χαρακτήρα – η αρνητική αξιολόγηση συνεπάγεται υποχρεωτική εξατομικευμένη επιμόρφωση για τη βελτίωση του εκπαιδευτικού.

Αξιολόγηση Σχολικής μονάδας

Υλοποιείται με καθολική συμμετοχή (99,5%) για 1η φορά. Καθαρά βελτιωτικού χαρακτήρα – δεν υπάρχει καμία τιμωρητική διάσταση από τα αποτελέσματα της εφαρμογής της αξιολόγησης.

Ελληνική PISA

Έλαβαν χώρα εξετάσεις σε Γλώσσα και Μαθηματικά για 11.411 μαθητές ΣΤ’ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου από 554 σχολεία ανά την Ελλάδα. Για 1η φορά χαράσσουμε εκπαιδευτική πολιτική βάσει δεδομένων, για να ανταποκριθούμε στις πραγματικές ανάγκες της μαθητικής κοινότητας.

Αναλυτικά η παρουσίαση της κας Κεραμέως, εδώ.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Κεραμέως: Οι 5+1 Άξονες του Κυβερνητικού Έργου για την Παιδεία – Μεταρρυθμίσεις και ωφέλειες

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.