Ανάγνωση και Νοητική υστέρηση

Με δεδομένο ότι η μάθηση και η σωστή χρήση του γραπτού λόγου αποτελούν βασικές προϋποθέσεις για την εκπαιδευτική, κοινωνική και εργασιακή ένταξη και πρόοδο ενός ατόμου στην σύγχρονη κοινωνία, γίνεται φανερό ότι οποιαδήποτε δυσκολία στη μάθηση της ανάγνωσης η οποία δεν θα αναγνωρισθεί και δε θα αντιμετωπισθεί έγκαιρα και αποτελεσματικά είναι πολύ πιθανό να αποτελέσει τη βασική αιτία για μια πιθανή εκπαιδευτική, κοινωνική και επαγγελματική περιθωριοποίηση του ατόμου.

Πολλοί άνθρωποι ακούγοντας τις λέξεις νοητική υστέρηση ή άτομο με νοητική υστέρηση κάτι γνωρίζουν ή έχουν ακούσει. Αν και υπάρχει όλο και αυξανόμενο ενδιαφέρον για αυτά τα άτομα και οι κοινωνίες ευαισθητοποιούνται όλο και περισσότερο, εξακολουθούν ακόμη να υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό εσφαλμένες αντιλήψεις, υπεραπλουστεύσεις και άγνοιες για τα πραγματικά προβλήματα αυτών των ατόμων.

Κωνσταντίνος Μπακιρτζής, Ειδικός Παιδαγωγός

  • Το βιβλίο είναι διαθέσιμο  εδώ.

Δείτε περισσότερο  εκπαιδευτικό υλικό , με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!

Μοιράσου το άρθρο:

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.