Αναβαθμίζονται τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) – Όλες οι αλλαγές

Στην υλοποίηση του έργου «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ» που αφορά τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών όλης της χώρας, προχωρά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πρόκειται για έργο που έχει ενταχθεί στο Σχέδιο «Ελλάδα 2.0» και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας.

Με τον τρόπο αυτό, τα ΚΕΠ θα προσφέρουν ακόμα περισσότερες και καλύτερες υπηρεσίες, όχι μόνο προς τους πολίτες, αλλά και προς τις επιχειρήσεις, υποστηρίζοντας έμπρακτα την ανάπτυξη της χώρας, σύμφωνα με την ανακοίνωση του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Πρόσφατα ολοκληρώθηκε το πρώτο στάδιο του έργου, με την υποβολή σύμφωνης γνώμης των Οικονομικών Επιτροπών των δήμων, προκειμένου να ενταχθούν στο έργο «Εκσυγχρονισμός των ΚΕΠ».

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει την πλήρη ανακαίνιση των ΚΕΠ, βάσει συγκεκριμένων προδιαγραφών, αλλά και την αναβάθμιση – αντικατάσταση του υλικοτεχνικού του εξοπλισμού.

Ειδικότερα, οι δήμοι θα λάβουν χρηματοδότηση για τις εξής ενέργειες:

  1. Ανακαίνιση των υπαρχόντων ΚΕΠ με ενιαία εταιρική εικόνα (νέο λογότυπο, χρωματισμοί, παρεμβάσεις για την προσβασιμότητα ΑμεΑ, κλπ)
  2. Προμήθεια για αναβάθμιση-αντικατάσταση ηλεκτρονικών υπολογιστών
  3. Την προμήθεια για αναβάθμιση-αντικατάσταση εκτυπωτών
  4. Προμήθεια tablet που θα χρησιμοποιηθούν από τους εργαζόμενους στα ΚΕΠ
  5. Την προμήθεια tablet για την αξιολόγηση των υπηρεσιών των ΚΕΠ από τους πολίτες
  6. Προμήθεια συστήματος ηλεκτρονικής προτεραιότητας εξυπηρετούμενων (στα μεγαλύτερα σε επισκεψιμότητα ΚΕΠ)

Η δράση σχεδιάστηκε και υλοποιείται με τη συνεργασία του Υπουργού Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκου Πιερρακάκη και του Υφυπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης Θοδωρή Λιβάνιου με τον Πρόεδρο της ΚΕΔΕ και Δήμαρχο Τρικκαίων Δημήτρη Παπαστεργίου.

Ο συνολικός προϋπολογισμός του έργου είναι 43.423.335,04 € εκ των οποίων άμεσα το 30% θα καταβληθεί στους δικαιούχους δήμους ως προκαταβολή και το υπόλοιπο ποσό ανάλογα με την πρόοδο των εργασιών.

Από τον Ιούλιο του 2019 τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών διευρύνουν και αναβαθμίζουν διαρκώς τη λειτουργία τους, με στόχο να εξελιχθούν στο μοναδικό σημείο φυσικής επαφής του πολίτη με το Δημόσιο, δηλαδή ο πολίτης να μπορεί να ολοκληρώνει τις συναλλαγές του με όλους τους δημόσιους φορείς μέσω των ΚΕΠ.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τα ΚΕΠ σήμερα μπορούν να διεκπεραιώσουν 1.057 διαδικασίες της Δημόσιας Διοίκησης.

Επιπλέον, χάρη στην ψηφιακή αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό τους, παρέχουν τη δυνατότητα εξυπηρέτησης τόσο με φυσική παρουσία, όσο και με βιντεοκλήση, ενώ επιπλέον λαμβάνουν και ψηφιακές αιτήσεις μέσω του gov.gr.

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.