Ιδρύονται δύο νέα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας – Δείτε ποια
Την ίδρυση δύο νέων Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας και πέντε νέων τμημάτων εκτός έδρας Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου παιδείας με τον τρόπο αυτό, διευρύνεται το δίκτυο των ΣΔΕ, με στόχο την ενίσχυση της εκπαιδευτικής ένταξης ενηλίκων που δεν έχουν ολοκληρώσει την υποχρεωτική εκπαίδευση και την ανάδειξη του κοινωνικού αντικτύπου αυτών των δομών για την επανασύνδεση των εκπαιδευομένων με τα συστήματα εκπαίδευσης και κατάρτισης.
Ειδικότερα, με την αριθ. 101988/K1/9-9-2024 ΚΥΑ (Β΄5226) του Αναπληρωτή Υπουργού και του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών και της Υφυπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, ιδρύονται δύο νέα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ):
- στο Μέγα Δέρειο του Δήμου Σουφλίου της Περιφερειακής Ενότητας Έβρου και
- στη Ναύπακτο του Δήμου Ναυπακτίας της Περιφερειακής Ενότητας Αιτωλοακαρνανίας.
Ταυτόχρονα, με σχετικές αποφάσεις της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, εγκρίθηκε η λειτουργία πέντε νέων εκτός έδρας Τμημάτων:
- Του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Κομοτηνής, στο Δήμο Ιάσμου της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης.
- Του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Σαπών, στο Δήμο Αρριανών της Περιφερειακής Ενότητας Ροδόπης
- Του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Ηρακλείου, στο Δήμο Γόρτυνας της Περιφερειακής Ενότητα Ηρακλείου.
- Του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Ηρακλείου, στο Δήμο Μινώα Πεδιάδας της Περιφερειακής Ενότητα Ηρακλείου.
- Του Σχολείου Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) Πρέβεζας, στο Δήμο Πάργας της Περιφερειακής Ενότητα Πρέβεζας.
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο eDNews
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο X , στο Viber, στο Google News και στο Instagram
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Μοιράσου το άρθρο μας
Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε. – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them. |