Η ψηφιακή αποβλάκωση: μια μαζική παιδοκτονία

Για το Δίκτυο Psy-Counsellors

  • Μετάφραση, Προσαρμογή στα Ελληνικά και Επιμέλεια
    Γιάννης Παπαμιχαήλ, τ. Καθηγητής Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου

Η καραντίνα και η απαγόρευση κυκλοφορίας που έχουν επιβληθεί λόγω κορωνοϊού γεννά μεταξύ άλλων κάποια ζητήματα διαχείρισης χρόνου των ατόμων μέσα στα σπίτια που βρίσκονται σε μεγάλο βαθμό στα αστικά κέντρα και είναι συχνά διαμερίσματα.

Ποια είναι η πιο εύκολη και αποτελεσματική διέξοδος; Βεβαίως, οι οθόνες με όλες τις εκδοχές τους, από την συμβατική τηλεόραση μέχρι το διαδίκτυο. Δεν περίμεναν βέβαια οι άνθρωποι τον κορωνοϊό για να την ανακαλύψουν, τώρα όμως μοιάζει να συνιστά σε μεγάλο βαθμό μονόδρομη διέξοδο των έγκλειστων και απομονωμένων ατόμων, ειδικά μάλιστα όσων έχουν παιδιά και οικογένειες.

Αποφασίσαμε λοιπόν να δημοσιεύσουμε μια βιβλιοκριτική από το γαλλικό περιοδικό «Eléments» προσαρμοσμένη και μεταφρασμένη στα ελληνικά για λογαριασμό του Δικτύου Psy-Counsellors, αναφορικά με την εγκατάλειψη των παιδιών μας στις «οθόνες- νταντάδες». Για να μην κερδίσουμε την «μάχη με τον κορωνοϊό» και την χάσουμε, με τις ζωές τις δικές μας και των παιδιών μας…

  • Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο, εδώ!

Όλες οι Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, τα Τελευταία Νέα  και η Επικαιρότητα, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο Google
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο Instagram
Ακολούθησέ μας στο Twitter
Μπες στην ομάδα μας στο Viber
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replase them.

One thought on “Η ψηφιακή αποβλάκωση: μια μαζική παιδοκτονία

  1. Ενδιαφέρουσα η άποψη, ωστόσο, θα ήταν καλό να δούμε σε τι ακριβώς αναφέρεται: στην παιχνιδομηχανή οθόνη και στη χρήση αυτής με τρόπο ανοργάνωτο, ανεξέλεγκτο και μη δημιουργικό.
    Αντίθετα, οι σημερινές δύσκολες συνθήκες έδωσαν την ευκαιρία της “διόρθωσης”. Αναδείχθηκε η άλλη πλευρά της οθόνης, αυτής που ενώνει, διδάσκει, γίνεται μέσο επικοινωνίας και συνεργασίας!
    Είναι καλό να φανεί αυτό στον τίτλο και στο άρθρο σας, γιατί όπως είναι δομημένα αναδεικνύουν μια προσέγγιση “last year” τότε που όλα ήταν διαφορετικά!
    Αν για κάτι μπορούμε να πούμε “ουδέν κακόν αμιγές καλού” σχετικά με την ιστορικών διαστάσεων υγειονομική κρίση που βιώνουμε, είναι ακριβώς ότι μας “εκπαίδευσε” στη χρήση της τεχνολογίας, με έναν οριζόντιο τρόπο.
    Ευχαριστώ για το βήμα που δίνετε σε όλους μας!
    Καλή συνέχεια την προσπάθειά σας
    Σ. Τ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.