Κανένας μαθητής στη δια ζώσης διαδικασία χωρίς διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από κορωνοϊό

Έλεγχος covid-19: Προϋπόθεση συμμετοχής μαθητώνφοιτητών, σπουδαστών και καταρτιζομένων στη δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία, η υποβολή τους σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID – 19. Σε διαφορετική περίπτωση δε θα είναι δυνατή η συμμετοχή τους.

Εξυπακούεται ότι θα είναι επιβεβλημένη η υποβολή των εκπαιδευτικών στην ίδια διαδικασία ελέγχου για τη συμμετοχή τους στη δια ζώσης εκπαιδευτική λειτουργία.

Υπενθυμίζουμε ότι σε ρεπορτάζ μας τον Φεβρουάριο, αναφέραμε την ύπαρξη προχωρημένων συζητήσεων μεταξύ της υπουργού Παιδείας Νίκης Κεραμέως και των ειδικών της επιτροπής  λοιμωξιολόγων  για υποχρεωτική διενέργεια ελέγχου ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου (rapid test) από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και του λοιπού προσωπικού των σχολείων, το οποίο ποτέ δε διαψεύστηκε.

Το ΝΕΟ νομοσχέδιο

Kατεπείγον νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας, που κατατέθηκε  στη Βουλή προχθές 29/3 αργά το βράδυ όπου συμπεριλαμβάνονται και διατάξεις που ρυθμίζουν θέματα του υπουργείου Παιδείας.

Συγκεκριμένα, στο άρθρο 88 αναφέρεται:

«Υποβολή σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19», που αφορά τη δυνατότητα μαθητών, φοιτητών, σπουδαστών και καταρτιζομένων να συμμετέχουν στην εκπαιδευτική διαδικασία εφόσον έχουν υποβληθεί σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον COVID-19.

Αναλυτικά:

Άρθρο 88
Υποβολή σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID – 19

Εφόσον εξακολουθεί να υφίσταται κίνδυνος δημόσιας υγείας από τη διάδοση του κορωνοϊού COVID-19 και σε κάθε περίπτωση έως την 31η.7.2021, η έλλειψη του οποίου διαπιστώνεται με απόφαση του Υπουργού Υγείας, δύναται να ορίζεται με κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας, ως προϋπόθεση συμμετοχής των μαθητών, φοιτητών, σπουδαστών και καταρτιζομένων στην εκπαιδευτική διαδικασία, όπου αυτή διενεργείται δια ζώσης, η προηγούμενη υποβολή τους σε διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από τον κορωνοϊό COVID-19.

Με την ίδια απόφαση καθορίζονται η διαδικασία και οι φορείς διενέργειας του ελέγχου, η δυνατότητα υποβολής σε αυτοέλεγχο, η συχνότητα υποβολής σε διαγνωστικό έλεγχο, ο τρόπος διάθεσης των διαγνωστικών δοκιμασιών, ο τρόπος βεβαίωσης της υποβολής σε έλεγχο και των αποτελεσμάτων του, καθώς και κάθε άλλο θέμα σχετικό με την εφαρμογή του παρόντος.

Διαβάστε όλες τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
   Μπες στην ομάδα μας στο Viber!
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

             

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

One thought on “Κανένας μαθητής στη δια ζώσης διαδικασία χωρίς διαγνωστικό έλεγχο νόσησης από κορωνοϊό

Γράψτε απάντηση στο Αναστασία Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.