Έτσι όπως πάει σε λίγο θα μπει στην τάξη για μάθημα και η Σοφία Ζαχαράκη

Μεγάλες είναι οι αντιδράσεις των εκπαιδευτικών για τη δήλωση του Πρωθυπουργού σύμφωνα με την οποία “όποιος αρνείται να αξιολογηθεί δεν έχει θέση στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα” και δείχνει την πόρτα εξόδου από την εκπαίδευση σε όσους εκπαιδευτικούς δε συμμορφώνονται με την αξιολόγηση.

Τη στιγμή δηλαδή που υπάρχουν κενά ακόμα στα σχολεία γιατί πολλοί εκπαιδευτικοί μετά και από τοπικές προσκλήσεις απέχουν, λόγω οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν, με τους μισθούς πείνας που παίρνουν, ήρθε και αυτή η δήλωση που αν πραγματοποιηθεί οι εκπαιδευτικοί θα είναι είδος προς εξαφάνιση και τότε ο  Πρωθυπουργός θα ψάχνει να βρει εκπαιδευτικούς και “θα αναγκαστεί να βάλει και την υπουργό Παιδείας στην τάξη για μάθημα κι ας μην έχει αξιολογηθεί ως εκπαιδευτικός”.

Η δήλωση αυτή καθώς και οι διαρροές σε εκπαιδευτικά sites για νέο τιμωρητικό νόμο, συνιστούν προκλητική και απαράδεκτη επίθεση στον κλάδο των εκπαιδευτικών τονίζοντας παράλληλα ότι οι εκπαιδευτικοί ,είναι μακράν ο πιο προσοντούχος κλάδος της χώρας και προσλαμβάνονται με απόλυτη αξιοκρατία. Μάλιστα επισημαίνει ότι  εδώ και 5 χρόνια που «αξιολογούν» σχολεία και εκπαιδευτικούς δεν υπάρχει κανένα αποτέλεσμα και συμπέρασμα για την πορεία και τα αποτελέσματα της αξιολόγησης γεγονός που αποδεικνύει τον προσχηματικό χαρακτήρα της αξιολόγησης, αναφέρει η ΟΛΜΕ  σε ανακοίνωσή της.

Η Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας  χαρακτηρίζει εχθρική την πολιτική απέναντι στους εκπαιδευτικούς και τις  δηλώσεις του Πρωθυπουργού εξαιρετικά επιθετικές και ζητά άμεση συνάντηση με την υπουργό Παιδείας κ. Σ. Ζαχαράκη.

“Ο πρωθυπουργός αναγκάστηκε να ομολογήσει ότι η αξιολόγηση δεν έχει φέρει τα αναμενόμενα αποτελέσματα παραδεχόμενος ότι υπάρχει αντίσταση στα κυβερνητικά σχέδια”, σημειώνουν οι  Παρεμβάσεις Εκπαιδευτικών.

Η Προοδευτική Ενότητα Καθηγητών αναφέρει: “Οι πρόσφατες δηλώσεις του Πρωθυπουργού, σύμφωνα με τις οποίες «όποιος εκπαιδευτικός αρνείται επί της αρχής την αξιολόγηση δεν έχει θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα», αποτυπώνουν μια ακραία τιμωρητική στάση απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα. Η διαφωνία σε ένα αποτυχημένο, αντιεπιστημονικό και γραφειοκρατικό μοντέλο αξιολόγησης που, αν και εφαρμόζεται, δεν βελτίωσε ούτε τα εκπαιδευτικά αποτελέσματα ούτε την εκπαιδευτική πραγματικότητα αρκεί από μόνη της για να εκπέσουν από τις θέσεις τους οι εκπαιδευτικοί ανεξάρτητα από την αποτελεσματικότητά τους, το πάθος για την εργασία τους, την κατάρτιση και την επαγγελματική τους ανάπτυξη”

Οι ΣΥΝΕΚ επισημαίνουν ότι:  Η διατύπωση που συνειδητά επέλεξε ο πρωθυπουργός «όποιος αρνείται επί της αρχής στην αξιολόγηση δεν έχει θέση στο εκπαιδευτικό σύστημα» δεν δείχνει απλά άγνοια ή αδιαφορία για τις θέσεις των εκπαιδευτικών ομοσπονδιών αλλά κάτι πολύ πιο επικίνδυνο.

Ο Χαράλαμπος Κωνσταντίνου, Ομότιμος Καθηγητής Σχολικής Παιδαγωγικής και Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, σε άρθρο του στο  edweek.gr κάνει λόγο για την απαξίωση της εκπαιδευτικής και αξιολογικής διαδικασίας. Όπως αναφέρει: «Τα τελευταία χρόνια επικρατεί μια κυριολεκτικά αφόρητη επιβάρυνση των εκπαιδευτικών με υποχρεώσεις, κυρίως, διοικητικού, γραφειοκρατικού και τυπολατρικού χαρακτήρα, που τους απομακρύνουν και τους αποπροσανατολίζουν από το εκπαιδευτικό έργο, την κύρια αποστολή τους”.

Για το πώς έχει εγκλωβιστεί το Υπουργείο Παιδείας με την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών διαβάστε εδώ την άποψη του edweek.gr

Δες όλες τις ειδήσεις και τα νέα τη στιγμή που συμβαίνουν

Διάβασε όλες τις σημαντικές και έκτακτες ειδήσεις στο eDNews
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο X , στο Viber, στο Google News και στο Instagram
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube

Μοιράσου το άρθρο μας

 

Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.  – If the images are subjected to copyright contact us in order to replace them.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

edweek.gr
Επισκόπηση Απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies έτσι ώστε να μπορούμε εμείς και οι συνεργάτες μας να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες cookie αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούνται λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να κατανοήσει ποιες ενότητες του ιστότοπου θεωρείτε πιο ενδιαφέρουσες και χρήσιμες. Οι πληροφορίες που αποστέλλονται από μια συσκευή χρησιμοποιούνται για εξατομικευμένες διαφημίσεις και περιεχόμενο, μέτρηση διαφημίσεων και περιεχομένου, καθώς και απόψεις του κοινού για την ανάπτυξη και βελτίωση προϊόντων.

Με την άδειά σας, εμείς και οι συνεργάτες μας ενδέχεται να χρησιμοποιήσουμε ακριβή δεδομένα γεωγραφικής τοποθεσίας και ταυτοποίησης μέσω σάρωσης συσκευών. Μπορείτε να κάνετε κλικ για να συναινέσετε στην επεξεργασία μας και των συνεργατών μας όπως περιγράφεται παραπάνω. Εναλλακτικά, μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πιο λεπτομερείς πληροφορίες και να αλλάξετε τις προτιμήσεις σας πριν από τη συγκατάθεσή σας ή να αρνηθείτε να δώσετε τη συγκατάθεσή σας. Λάβετε υπόψη ότι κάποια επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων ενδέχεται να μην απαιτεί τη συγκατάθεσή σας, αλλά έχετε το δικαίωμα να αντιταχθείτε σε αυτήν την επεξεργασία. Οι προτιμήσεις σας θα ισχύουν σε ολόκληρο το διαδίκτυο.