Κεραμέως για τηλεκπαίδευση στο καφενείο | Οι μαθητές δεν ήταν καν συνδεδεμένοι στο webex

Οι μαθητές δεν ήταν συνδεδεμένα στην πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης, είπε η Υπουργός Παιδείας

Κληθείσα  να σχολιάσει η Υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως το περιστατικό στην Ηλεία με παιδιά που έκαναν τηλεκπαίδευση σε καφενείο,  είπε στον ANT1 ότι έγγραφο του διευθυντή εκπαίδευσης Αχαΐας αποδεικνύει ότι τα παιδιά δεν ήταν συνδεδεμένα καν στην πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης.

Μάλιστα, επισήμανε ότι δεν έκαναν χρήση της συσκευής που υπήρχε στο σχολείο και ήταν στην διάθεση τους, επαναλαμβάνοντας ότι το υπουργείο είναι ανά πάσα στιγμή έτοιμο να παρέμβει για να δοθούν λύσεις σε τέτοιου είδους περιπτώσεις.

* Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Αναφερόμενη στο άνοιγμα των σχολείων σημείωσε ότι «οι μελέτες έδειξαν ότι τα σχολεία δεν αποτελούν εστίες διασποράς του ιού και τα σχολεία έκλεισαν για να περιοριστεί η κινητικότητα των ενηλίκων. Στόχος μας και προτεραιότητα είναι να ανοίξουν τα σχολεία και υπάρχει η πιθανότητα πρώτα να ανοίξουν τα δημοτικά και μετά τα Γυμνάσια και τα Λύκεια», υποστήριξε, προσθέτοντας ωστόσο ότι ο χρόνος στον οποίο θα υλοποιηθεί η επαναλειτουργία των σχολείων εξαρτάται από τους λοιμωξιολόγους.

Αναφορικά με την τηλεκπαίδευση είπε ότι για την περαιτέρω ενίσχυση της δυνατότητας πρόσβασης όλων στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, έχουν ήδη εξασφαλισθεί:

– περισσότερες από 90.000 φορητές συσκευές (λάπτοπ, τάμπλετ) για μαθητές και εκπαιδευτικούς μέσω ΕΣΠΑ και ιδιωτικών δωρεών
– δωρεάν χρήση πλατφορμών σύγχρονης και ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης
– δωρεάν δεδομένα (data) για όσους συνδέονται στις πλατφόρμες που χρησιμοποιεί το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων μέσω δικτύων κινητής τηλεφωνίας,
– δωρεάν τηλεφωνική κλήση για όσους συνδέονται με την πλατφόρμα σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης Webex μέσω κινητής ή σταθερής τηλεφωνίας.

Υπερασπιζόμενη τις επιλογές της δήλωσε ότι  «καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για να ενισχύσουμε την ισότιμη, απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των μαθητών και στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, εξαλείφοντας τυχόν εμπόδια που μπορεί να προκύψουν, αναζητώντας βέλτιστες λύσεις για όλους. Αυτό που συνέβη τις τελευταίες ημέρες είναι πρωτόγνωρο για την χώρα και ουδείς θα πίστευε πριν από μερικούς μήνες ότι λόγω της πανδημίας θα γινόταν η ψηφιακή μετάβαση όλων των σχολείων της χώρας. Την πρώτη ημέρα σύνδεσης των Γυμνασίων και των Λυκείων της χώρας, υπήρξαν αρρυθμίες, έπρεπε να συντονιστεί το σύστημα, υπήρχε πανευρωπαϊκό πρόβλημα, όμως δύο εβδομάδες τώρα γίνονται κανονικά τα μαθήματα σε δεκάδες χιλιάδες εικονικές τάξεις καθημερινά. Το ίδιο έγινε και την πρώτη ημέρα σύνδεσης των δημοτικών, υπήρξαν προβλήματα και θα συνεχίσουν να υπάρχουν κάποια προβλήματα, όμως πλέον τα μαθήματα γίνονται. Ευχαριστούμε θερμά το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης για την εποικοδομητική συνεργασία. Ευχαριστούμε επίσης τους παρόχους τηλεφωνίας, τους επώνυμους και ανώνυμους δωρητές, που, με προσωπική προσφορά ή μέσω της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης τους, συμβάλλουν στην αδιάλειπτη συνέχιση της μαθησιακής διαδικασίας και αποτελούν θετικό παράδειγμα. Σε αυτόν τον αγώνα είμαστε όλοι μαζί.»

* Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr

Μοιράσου το άρθρο:

             

* Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.