Πίνακες εκπαιδευτικών Ειδική Αγωγή: Σε συζητήσεις με το ΑΣΕΠ βρίσκεται το Υπουργείο Παιδείας

Το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε συζητήσεις με το ΑΣΕΠ σχετικά το άνοιγμα και τη διαδικασία κατάρτισης των Αξιολογικών Πινάκων εκπαιδευτικών για την Ειδική Αγωγή.
Τα παραπάνω τόνισε η υφυπουργός Παιδείας Ζέττα Μακρή, στη Βουλή, κατά τη συζήτηση σχετικής επίκαιρης ερώτησης, του Βουλευτή του ΚΚΕ, Χρήστου Τσοκάνη.
Συγκεκριμένα, η Ζέττα Μακρή απάντησε: «Ειδικά για την ειδική αγωγή και την εκπαίδευση, οι πίνακες που υπάρχουν θα ισχύσουν μέχρι τη λήξη του σχολικού έτους 2024-2025 και ήδη είμαστε σε συνεννόηση με το ΑΣΕΠ, ώστε η διαδικασία να γίνει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, να αξιοποιηθούν τα πληροφοριακά συστήματα, η εμπειρία των στελεχών μας, για να μην καθυστερήσουμε στο να καταρτιστούν με αδιάβλητο τρόπο, επαναλαμβάνω, οι πίνακες του ΑΣΕΠ και για την ειδική αγωγή».
Επιπλέον, η υφυπουργός Παιδείας τόνισε τα εξής::
«Για τους πίνακες του ΑΣΕΠ, που θέτετε στη γραπτή σας ερώτηση, ισχύει ο ν.4589/19, ήδη από την εποχή του ΣΥΡΙΖΑ, δεν έχει σημασία για εσάς, απλώς το αναφέρω για ιστορικούς λόγους. Το ΑΣΕΠ, μετά από αίτημα που κάνει το δικό μας Υπουργείο, προκηρύσσει και διενεργεί κάθε δύο σχολικά έτη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα των υποψηφίων εκπαιδευτικών και μελών ειδικού εκπαιδευτικού και βοηθητικού προσωπικού. Η κατάταξη γίνεται με βάση τα μοριοδοτούμενα κριτήρια, που είναι ακαδημαϊκά, κοινωνικά και προϋπηρεσίας. Κατατάσσονται σε προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες, γίνονται οι ενστάσεις και καταρτίζει το ΑΣΕΠ τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες που δημοσιεύονται στην «Εφημερίδα της Κυβέρνησης». Αυτοί οι πίνακες, κύριοι συνάδελφοι, ισχύουν έως τη λήξη του δευτέρου σχολικού έτους, δηλαδή από τη λήξη του σχολικού έτους κατά το οποίο δημοσιεύθηκαν στην «Εφημερίδα της Κυβέρνησης» και δεν τροφοδοτούνται με νέα στοιχεία κατά τη διάρκεια της ισχύος. Αντιλαμβάνεστε ότι αυτή είναι μία αξιόπιστη διαδικασία, που δεν επιτρέπει παρεμβολές -και ορθότατα- και δίνει και την ασφάλεια στους εκπαιδευτικούς ότι θα αξιολογηθούν με αντικειμενικά κριτήρια. Ας μην πω τη διαδικασία του πώς υποβάλλουν τα δικαιολογητικά τους κατά τον ισχύοντα νόμο. Σημασία έχει το αδιάβλητο της διαδικασίας και είναι κάτι για το οποίο καμαρώνουμε, γιατί είναι μια σύνθετη διαδικασία, έχει επιμέρους διαδοχικές ενέργειες και οφείλουμε απέναντι στους εκπαιδευτικούς μας αυτό να το διασφαλίζουμε».
Διάβασε όλες τις ειδήσεις μας στο eDNews
Κάνε like στη σελίδα μας στο Facebook
Ακολούθησέ μας στο X , στο Viber, στο Google News και στο Instagram
Κάνε εγγραφή στο κανάλι μας στο Youtube
Μοιράσου το άρθρο μας
| Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε. – If the images are subjected to copyright contact us in order to replace them. |




























