Φ. Πιπιλή: Μήπως το πρωί διδάσκουν σε δημόσιο σχολείο και το βράδυ…μαύρα και παράνομα;

Σήμερα στη Βουλή η Βουλευτής της ΝΔ Φωτεινή Πιπιλή, ξέσπασε κατά των καθηγητών του δημοσίου και όσων αρνούνται την αξιολόγηση, λέγοντας ότι η ΟΛΜΕ είναι δημόσιοι υπάλληλοι και ποτέ δεν την έχει απασχολήσει, να κάνει μια εσωτερική έρευνα -όπως κάνει το υπουργείο Δημοσίας Τάξεως ή το υπουργείο Εσωτερικών, οι Εσωτερικές Έρευνες ή το FBI-, να μας πει αν όλοι αυτοί που θησαυρίζουν και απομυζούν τα λαϊκά στρώματα, με τα ιδιωτικά φροντιστήρια κατ’ οίκων και τα χρηματιστήρια γενικότερα είναι εξωγήινοι ή μήπως είναι μεγάλο κομμάτι που μαύρα και παράνομα το πρωί διδάσκουν σε δημόσιο σχολείο και το βράδυ κάνουν αυτό που προανέφερα.

Σε ό,τι αφορά το θέμα της αξιολόγησης είπε τα εξής:

«Αξιολόγηση: απαγορευμένη λέξη μόνο για τους συνδικαλιστές και τους εμμονικούς και ιδεολογόπληκτους. Αξιολόγηση: Ο έμπορος αξιολογείται από τον πελάτη, ο δημοσιογράφος από τις μετρήσεις, ο πολιτικός από τις ψήφους. Γενικά οι επιτυχημένοι άνθρωποι δέχονται και αποδέχονται την αξιολόγηση. Μόνο οι εκπαιδευτικοί στην Ελλάδα -δεν ξέρω για ποιον λόγο- φοβούνται μήπως είναι αγράμματοι. Μα, φυσικά δεν είναι. Και είναι όνειδος για τους ικανούς -που υπάρχουν πάρα πολλοί- κρατικούς λειτουργούς στην παιδεία η παντελής άρνηση της αξιολόγησης».

Τέλος, υπερασπίστηκε την εισαγωγή εκμάθησης Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο, λέγοντας: «Τα παιδιά με το να μάθουν την ετυμολογία των λέξεων, που ήδη από πολύ μικρά χρησιμοποιούν, όπως «ποστάρουν», «φαβάρουν», «βλογκάρουν», θα μάθουν τουλάχιστον και τι σημαίνει το σκρολάρω στην αυθεντική του γλώσσα».

* Αν η εικόνα  υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

7 thoughts on “Φ. Πιπιλή: Μήπως το πρωί διδάσκουν σε δημόσιο σχολείο και το βράδυ…μαύρα και παράνομα;

  1. Τα παιδιά του νηπιαγωγείου μόλις που προσεγγίζουν την εκμάθηση της μητρικής τους γλώσσας που είναι απολυτωςαναγκαία . Χρειάζονται επίσης χρόνο για να εξελίξουν άλλες δεξιότητες καθώς και χρόνο για την κοινωνικοσυναισθηματικη τους ανάπτυξη.Που βοηθά η εκμάθηση μιας άλλης γλώσσας; Πόσο βοηθά να ξέρουν το σκρολαρω όταν από το λεξιλόγιο τους λείπουν λέξεις αναγκαίες για να επικοινωνήσουν βασικές ανάγκες!!!Προβληματισμό θέτω απλά…

  2. Εμείς είμαστε κάθε μέρα σε αξιολόγηση γιατί κρινόμαστε και από μέσα και απ έξω. Αν υπήρχε ένας μηχανισμός που ξεπερνάει τη κομματική παρέμβαση και δικαιώνει τους ικανούς είμαι μέσα. Ξέρουμε όλοι όμως πολύ καλά ότι η αξιολόγηση μπαίνει για να διώξει τους ικανούς. Ο καθηγητής που κάνει δύο φροντιστήρια έξω θησαυριζει και ο μεγάλο φροντιστής που δημιουργεί φρανσαιζ εταιρίες και εκμεταλευεται

    όλα τα νεαρά παιδιά όχι.

    1. Χρησιμοποιεί τρία επαγγέλματα που γνωρίζει πολυ καλα , του εμπόρου , του δημοσιογράφου και του πολιτικού ! Και τα τρία εχουν να κάνουν με πελατολόγιο !!! Μονο που το σχολειο δεν εχει πελάτες !! Δεν υπαρχει σχεση πελάτη αγοραστή
      Αλλες αξίες προσφέρει ο εκπαιδευτικός κυρια μου που πρεπει να εχεις ανθρωπιά μεσα σου και δύναμη για να τις προσφέρεις απλόχερα !
      Και εκει η αξιολόγηση εχει αλλα μέτρα κι αλλα σταθμά !

  3. Αν οι πολιτικοί κρίνονται από τις ψήφους κι όχι από το έργο, αυτό δε λέγεται αξιολόγηση, αλλά προιόν δωροδοκίας κ εξυπηρέτησης!!!! Οι καθηγητές είναι οι μόνοι στο Δημόσιο που δεν διορίστηκαν με ρουσφέτι, αλλά με την επετηρίδα ή τον ΑΣΕΠ και κρίνονται καθημερινά κ κάθε ώρα διδασκαλίας από τους μαθητές, τους γονείς, τους συναδέλφους τους κ τον Διευθυντή!!! Επίσης, χωρίς να περιφρονώ το προσοντολόγιο, ξέρω εκπαιδευτικούς που έχουν μεταπτυχιακά κ.άλ. και στην τάξη δεν στέκονται Κ καμιά φορά μάς ξεγελούν κ μας τον πρώτο καιρό βέβαια, από τις θέσεις τους μέσα στο Σύλλογο κ στην τάξη βαριούνται, δεν εργάζονται κ θεωρούν ότι μεγαλουργούν!!! Και πολλά άλλα που τ’ αφήνω να τα σκεφθείτε εσείς! Και εν πάση περιπτώσει η αξιολόγηση δεν πρέπει να ναι τιμωρητική, αλλά διορθωτική!

  4. Ναι κυρία Πιπιλή γίνεται αυτό που εσείς αφήνετε να γίνετε μέσω της εφαρμογής των δικών σας πολιτικών κάνοντας τις πανελλαδικές εξετάσεις ως μοναδικό σκοπό του εκπαιδευτικού συστήματος, βασικός παράγοντα “άνθισης” της παραπαιδείας. Το αποδείξατε και με την αγωνία που σας διακατείχε σχετικά με αυτές με το κλείσιμο των σχολείων λόγω covid. Δεν φάνηκε να σας ενδιέφερε η παιδεία και η γενική μόρφωση που έχανα τα ελληνόπουλα από το κλείσιμο των σχολείων αλλά η μη διδαχθείσα ύλη των πανελλαδικών. Και ως εκπαιδευτικός μπορώ να μαντέψω και μακάρι να διαψευσθώ, ότι αυτά τα άτομα τα οποία εσείς επισημαίνεται ότι το πρωί είναι στο σχολείο και το απόγευμα στα σπίτια των μαθητών για ιδιαίτερα είναι αυτά που θα πάρουν 10 με “τόνο” στις αξιολογήσεις που ετοιμάζετε. Γιατί όταν πονάει χέρι δεν κόβουμε χέρι αλλά γιατρεύουμε την πηγή του “πόνου”.

  5. Η κ. Πιπιλή πήρε την πιπίλα του κοινωνικού αυτοματισμού που στρέφει τους πτωχούς απέναντι στους μικροαστούς και την έκανε λάστιχο ηλιθιότητας με αυτά που λέει για τα νήπια.

  6. Κυρία Πιπιλή 23 χρόνια στην εκπαίδευση. 13
    χρόνια στη γενική και άλλα 10 στην ειδικη.. Από αυτά τα μισά στην ιδιωτική εκπαίδευση ακόμα αναπληρώτρια. Από αυτή τη μικρή εμπειρία στο νηπιαγωγείο σας διαβεβαιώνω ότι το πρόβλημα μας δεν είναι η έλλειψη Αγγλικών από τα νηπιαγωγεία. Είναι η έλλειψη ψυχολόγων και ειδικών παιδαγωγών που θα κάνουν τη ζωή τη δική μας, των παιδιών και των γονιών τους πιο εύκολη. Τα προβλήματα είναι τόσα πολλά που δεν το φαντάζεστε. Επικοινωνήστε με κάποιον από εμάς που δουλεύουμε στα δημόσια σχολεία γιατί μάλλον η εμπειρία σας θα είναι μόνο από μεγάλα ιδιωτικά. Αν θέλατε από την άλλη να δώσετε κάτι διαφορετικό για τα παιδιά του νηπιαγωγείου πιο σημαντικές είναι οι ειδικότητες των θεατρολόγων και των μουσικών. Μέσα από εκεί τα παιδιά θα μπορέσουν να εκφραστούν και να δημιουργήσουν.

Γράψτε απάντηση στο Μαργαριτα Ακύρωση απάντησης

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.