Ν. Κεραμέως: Βασικός πυλώνας του νομοσχεδίου είναι η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας

Πριν από λίγο η υπουργός Παιδείας μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής, παρουσίασε για μια ακόμα φορά το πολυνομοσχέδιο προσφεύγοντας σε υψηλούς τόνους εναντίον της αντιπολίτευσης που το αμφισβητεί κατηγορώντας την για «θεωρίες συνωμοσίας» σε σχέση με τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο και για «εξισωτισμό προς τα κάτω» σε σχέση με τα πρότυπα και πειραματικά σχολεία.
Η υπουργός αναφέρθηκε εμφατικά και στην αξιολόγηση της σχολικής μονάδας χαρακτηρίζοντάς την βασικό πυλώνα του νομοσχεδίου, λέγοντας: «Αξιολόγηση σημαίνει προγραμματισμός, αυτοαξιολόγηση (εσωτερική αξιολόγηση) και εξωτερική αξιολόγηση. Δυστυχώς η διαδικασία έχει δυσφημιστεί. Η συστηματική αξιολόγηση είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τον εντοπισμό αναγκών και αδυναμιών που δυσχεραίνουν τη λειτουργία των σχολείων αλλά και για να αναδειχθούν οι δυνατότητες και τα επιτεύγματα. Είναι μοναδική ευκαιρία για την εμπέδωση αλληλεγγύης και εμπιστοσύνης στο δημόσιο σχολείο», είπε και υπογράμμισε ότι θα ακολουθήσει και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, μετά από διαβούλευση με όλους τους φορείς.

Στη συνέχεια υπερασπιζόμενη όλες τις επιλογές της στο νομοσχέδιο τόνισε: «Μαζί με τις υπουργικές αποφάσεις και τα επόμενα νομοθετήματα όπως η Επαγγελματική Εκπαίδευση, έχουν στόχο ένα σχολείο με πιο σφαιρική μόρφωση και διαρκή αυτοβελτίωση, εγρήγορση και επίτευξη μαθησιακών στόχων, καλύτερο και ασφαλέστερο περιβάλλον με βελτίωση ποιότητας εκπαίδευσης, ίσες ευκαιρίες χωρίς αποκλεισμούς», είπε, σημειώνοντας ότι οι αλλαγές αρχίζουν από κάτω προς τα πάνω, από το νηπιαγωγείο ως το πανεπιστήμιο.

Υπερασπίστηκε τέλος τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο, αλλά και τις νέες θεματικές στα Δημοτικά σχολεία και στα Νηπιαγωγεία και οι οποίες περιλαμβάνουν θεματικούς κύκλους με θέματα όπως η σεξουαλική αγωγή και το περιβάλλον.

Δείτε επίσης:

Κεραμέως: Δεν έχω ακούσει, ούτε πιστεύω ότι υπάρχουν αντιρρήσεις σε βασικά σημεία του πολυνομοσχεδίου

Κεραμέως: “Η συμπεριφορά είναι μέρος της διαπαιδαγώγησης” αναφορικά με την αυστηροποίηση της σχολικής ζωή

* Αν η εικόνα  υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.

One thought on “Ν. Κεραμέως: Βασικός πυλώνας του νομοσχεδίου είναι η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.