Κεραμέως: “Ανακοινώσεις για την Παιδεία”

Αναφορικά με το άνοιγμα των σχολείων, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως δήλωσε:
«Θα είμαστε όλοι πιο προσεκτικοί, θα ακούσουμε τους ειδικούς. Αυτοί θα μας κατευθύνουν για το πώς θα μπορεί να επανέλθει σε μια νέα πραγματικότητα. Η νέα πραγματικότητα θα εφαρμοστεί σε όλες τις εκφάνσεις. Από το πώς πηγαίνουμε για ψώνια μέχρι το πώς πηγαίνουμε στο σχολείο. Το υπουργείο Παιδείας βρίσκεται σε διαρκή συνεννόηση τόσο με το Μέγαρο Μαξίμου, όσο και με τους ειδικούς και εξετάζονται όλες οι εναλλακτικές. Το προσεχές διάστημα θα είμαστε σε θέση να κάνουμε ανακοινώσεις σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων»

Αναφορικά με τις Πανελλαδικές Εξετάσεις, η υπουργός Παιδείας τόνισε ότι βασική επιδίωξη του υπουργείου είναι να πραγματοποιηθούν με τη μικρότερη δυνατή αναστάτωση για τους μαθητές και να διεξαχθούν όσο το δυνατόν πιο κοντά τις καθιερωμένες ημερομηνίες του Ιουνίου, συμπληρώνοντας ότι «στόχος είναι οι Πανελλαδικές να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι μέσα Ιουλίου».

Ερωτηθείσα για τα σενάρια του τρόπου διεξαγωγής των εξετάσεων η υπουργός Παιδείας είπε ότι «αναμένουμε τις οδηγίες των ειδικών για τη δυνατότητα και τις συνθήκες. Εξετάζουμε όλα τα σενάρια πρώτα για να διασφαλιστεί η δημόσια υγεία. Το πρώτο μέτρο που κοιτάζουμε είναι μεγαλύτερη απόσταση μέσα από τις τάξεις. Έχουμε και προβλέψεις για μικρότερο αριθμό μαθητών ανά τάξη για τις σχολικές εξετάσεις».

Όσον αφορά τα δημοτικά σχολεία είπε ότι «η διαδικασία τηλεκπαίδευσης θα συνεχιστεί μέχρι να επανέλθουμε σε μια κανονικότητα στα σχολεία. Περιμένουμε επίσης τις οδηγίες των ειδικών. Γι’ αυτό ο Απρίλιος είναι κρίσιμος μήνας. Θέλει ιδιαίτερη προσοχή για να μην υπάρχει στραβοπάτημα».

Ερωτηθείσα για τους σχεδιασμούς του υπ. Παιδείας να δοθούν laptop/tablet σε μαθητές που δεν διαθέτουν η κυρία Κεραμέως εξήγησε ότι «κινούμαστε σε δύο άξονες: αφενός με έκτακτα κονδύλια ΕΣΠΑ που έχουμε ζητήσει και για ενίσχυση εξοπλισμού σχολικών μονάδων και αφετέρου μέσα από δωρεές από ιδιώτες και εταιρείες σε εξοπλισμό που είναι ήδη καθ’ οδόν σε σχολικές μονάδες και με ευθύνη διευθυντών θα διανεμηθούν σε εκπαιδευτικούς ή μαθητές που δεν διαθέτουν».

Όσον αφορά, την εξ αποστάσεως εκπαίδευση η υπουργός Παιδείας έκανε λόγο για «ένα κεκτημένο που πρέπει να χτίσουμε» συμπληρώνοντας ότι «είναι μια ευκαιρία να ενισχύσουμε τις ψηφιακές δεξιότητες».

Διευκρινίζοντας ακόμα περισσότερο εξήγησε ότι «κινούμαστε σε 3 άξονες:

  • η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση μέσω της πλατφόρμας όπου ο κάθε εκπαιδευτικός έχει την δική του ψηφιακή τάξη. Έχουμε ήδη 5 εκατ. συμμετοχές μαθητών
  • ασύγχρονη εκπαίδευση δηλαδή ετεροχρονισμένα. Σε άλλο αναρτάται το υλικό σε άλλο οι απαντήσεις. Έχουν εγγραφεί πάνω από 1 εκατ. μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί
  • εκπαιδευτική τηλεόραση που τα παρακολουθούν από 85-100.000 μαθητές δημοτικού την ημέρα μέσα από τη συχνότητα της ΕΡΤ2».

Σε ό,τι  αφορά, τέλος, τα πανεπιστήμια, υπογράμμισε ότι «η αποστάσεως εκπαίδευση έχει συγκλονιστικά αποτελέσματα», καθώς οι φοιτητές συμμετέχουν περισσότερο στις παραδόσεις μαθημάτων. Πάντως ξεκαθάρισε όσον αφορά την εξεταστική στα πανεπιστήμια ότι «κανένα ακαδημαϊκό εξάμηνο δεν θα χαθεί». Μάλιστα τόνισε ότι το 96% των προπτυχιακών μαθημάτων γίνονται εξ αποστάσεως.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.