ΙΕΠ | Οδηγίες διδασκαλίας της Αισθητικής Αγωγής στα δημοτικά σχολεία
Επισημάνσεις
- Ο/Η εκπαιδευτικός προτείνεται να εμβαθύνει περισσότερο ή λιγότερο σε συγκεκριμένα κεφάλαια των βιβλίων, λαμβάνοντας υπόψη το επίπεδο των μαθητών, το ιδιαίτερο ενδιαφέρον τους για συγκεκριμένα θέματα, καθώς και την απαραίτητη υλικοτεχνική υποδομή του σχολείου.
- Ο/Η εκπαιδευτικός μπορεί να επιλέξει την ύλη που θα διδάξει, ανάλογα με το σχολικό χρόνο που διαθέτει, (σχολικές γιορτές, εκδηλώσεις, εκπαιδευτικές επισκέψεις, συνεργασία με άλλες ειδικότητες, προτάσεις διαθεματικότητας, κ.ά.).
- Το βιβλίο των Εικαστικών προτείνει αρκετές δραστηριότητες, οι οποίες όμως επισημαίνεται για να πραγματοποιηθούν χρειάζεται το σχολείο να έχει «Εργαστήριο Εικαστικών».
- Το Πρόγραμμα Σπουδών και ο Οδηγός Εκπαιδευτικού δίνουν τη φιλοσοφία συγγραφής των σχολικών εγχειριδίων και κατανέμουν τη διδασκαλία των Εικαστικών σε 6 άξονες:
1ος άξονας: «Εξοικείωση με απλά υλικά, μέσα και τεχνικές»
2ος άξονας: «Απλά μορφικά στοιχεία»
3ος άξονας: «Θέμα»
4ος άξονας: «Μορφές εικαστικών τεχνών»,
5ος άξονας: «Έργα Τέχνης»
6ος άξονας: «Εισαγωγή στην καλαισθησία»
- Οι οδηγίες είναι διαθέσιμες, εδώ.
Μοιράσου το άρθρο:
* Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.