Δημοτικά: Γ’- Στ’ τάξεις | Οδηγίες διδασκαλίας για την Ιστορία
Οδηγίες σχετικά με τη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας στα δημοτικά σχολεία κατά το σχολικό έτος 2020-2021
Η πρόταση που ακολουθεί για το μάθημα της Ιστορίας στα δημοτικά σχολεία είναι ενδεικτική, όπως αναφέρει το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, με την έννοια ότι ο εκπαιδευτικός είναι τελικά εκείνος που σχεδιάζει τη διδασκαλία του με βάση τις ανάγκες κατά κύριο λόγο των μαθητών/τριών και φυσικά με βάση την ευχέρεια που του παρέχει ήδη το ισχύον ΠΣ να προβαίνει κατά την κρίση του σε συμπτύξεις, επεκτάσεις ή και παραλείψεις συγκεκριμένων πεδίων της διδακτέας ύλης του μαθήματος.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, ακολουθεί στη συνέχεια το περίγραμμα της πρότασης, η οποία περιλαμβάνει δύο στήλες.
Στην πρώτη αναφέρονται τα Περιεχόμενα του σχολικού βιβλίου με τις συγχωνεύσεις, αφαιρέσεις ή και προσθήκες κεφαλαίων με ταυτόχρονη αναφορά στον διδακτικό χρόνο που πλέον διατίθεται.
Τέλος, επισημαίνεται ότι η Τοπική Ιστορία αποτελεί βασική παράμετρο στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας και με την έννοια αυτή, ο εκπαιδευτικός με βάση τα ενδιαφέροντα των μαθητών αλλά και τον τόπο κατοικίας τους, μπορεί να αξιοποιήσει ικανό διδακτικό χρόνο που είναι διαθέσιμο προκειμένου να καθοδηγήσει τους/τις μαθητές/τριες, ώστε να εκπονήσουν Σχέδια Εργασίας ή και άλλες σχετικές διαθεματικές δραστηριότητες.
- Οι οδηγίες είναι διαθέσιμες, εδώ.
* Διαβάστε τις Εκπαιδευτικές Ειδήσεις, με την αξιοπιστία και την εγκυρότητα του edweek.gr
Μοιράσου το άρθρο:
* Αν η εικόνα υπόκειται σε πνευματικά δικαιώματα παρακαλούμε να μας ενημερώσετε για να την αντικαταστήσουμε.