Έκτακτη Ενημέρωση ΕΟΔΥ για τα σχολεία – Πρωτόκολλο Αναστολής Λειτουργίας Σχολείων

Πρωτόκολλο Αναστολής Λειτουργίας Σχολείων – Αρχές Διαχείρισης Περιστατικών Covid-19 – Έκτακτη Ενημέρωση (18/09/2020)

Ο ΕΟΔΥ κοινοποίησε σήμερα Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2020 νέο ενημερωμένο έγγραφο σχετικά με τις Αρχές διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες. Αναλυτικά Αρχές διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες.

Αναλυτικά:

Αρχές διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19 σε σχολικές μονάδες  

18 Σεπτεμβρίου 2020

Σε κάθε σχολική μονάδα, ορίζεται από τον Σύλλογο Διδασκόντων υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 και ο αναπληρωτής του.

Ο υπεύθυνος διαχείρισης COVID-19 κάθε σχολικής μονάδας:

  1. ενημερώνει και εκπαιδεύει το προσωπικό σχετικά με την έγκαιρη αναγνώριση και τη διαχείριση υπόπτων κρουσμάτων λοίμωξης COVID-19,
  2. έχει την ευθύνη επικοινωνίας με τις οικογένειες των παιδιών, την οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τη Διεύθυνση Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της οικείας Περιφερειακής Ενότητας. Οι ανωτέρω Διευθύνσεις επικοινωνούν με τον ΕΟΔΥ και την Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας, ως φορέα υπεύθυνου για την ιχνηλάτηση επαφών,
  3. ενημερώνεται για τις τρέχουσες οδηγίες σχετικά με θέματα COVID-19 σε εκπαιδευτικές μονάδες και την αντιμετώπισή τους,
  4. έχει την ευθύνη για την τήρηση αρχείου καταγραφής απουσιών, που σχετίζονται με συμπτώματα συμβατά με COVID-19 για μαθητές και προσωπικό και την παρακολούθηση της πραγματοποίησης από αυτούς διαγνωστικού τεστ για COVID- 19 (εφόσον συστηθεί από ιατρό) και του αποτελέσματός του,
  5. διαμορφώνει λίστα ατόμων του Τμήματος της σχολικής τάξης, που εκδηλώθηκε το κρούσμα και παρέχει σχετικές πληροφορίες στον φορέα ιχνηλάτησης των επαφών,
  6. έχει την ευθύνη διαμόρφωσης, εξοπλισμού και λειτουργίας του προκαθορισμένου χώρου απομόνωσης περιστατικού που εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με COVID- 19 στο σχολείο.

Το νέο ενημερωμένο έγγραφο του ΕΟΔΥ περιέχει τις ενότητες:

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ

1.Α) Διαχείριση παιδιού που εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη COVID-19
1.Β) Διαχείριση μέλους του προσωπικού που εμφανίζει συμπτώματα συμβατά με λοίμωξη  COVID-19
1.Γ) Σε περίπτωση που το μοριακό τεστ για τον νέο κορωνοϊό είναι θετικό
1.Δ) Σε περίπτωση που το μοριακό τεστ για τον νέο κορωνοϊό είναι αρνητικό
1.Ε) Εν αναμονή του αποτελέσματος του μοριακού τεστ

  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΥΟ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 14 ΗΜΕΡΩΝ
  • ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΡΙΩΝ Ή ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΓΝΩΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΔΙΑΣΤΗΜΑ 14 ΗΜΕΡΩΝ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ Ή ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΛΟΓΩ ΚΡΟΥΣΜΑΤΩΝ COVID-19

Επίσης παρατίθενται

  • ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
  • ΦΟΡΜΑ ΙΧΝΗΛΑΤΗΣΗΣ ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ COVID-19 ΣΕ ΣΧΟΛΕΙΟ
  • ΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ/ΤΜΗΜΑΤΩΝ/ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΛΟΓΩ ΚΡΟΥΣΜΑΤΟΣ COVID-19
  • Το έγγραφο είναι διαθέσιμο, εδώ.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.